dzrasd 104 #1 Публикувано 7 Февруари, 2018 Здравейте ! Мой познат иска да си купува 4х4 СУВ и като че ли успях да го побутна към Хонда, защото му се иска да е надежден. Спрял се е на 3та генерация CR-V, но се чуди кой от двата агрегата да избере, и дали си заслужава не малко по-скъпата цена за фейслифта. Моят акорд е с i-DTEC, и съм изключително доволен, но не знам нищо за това как стоят нещата при CR-V. Какви са разликите межди преди и след фейслифта, двигателят много по-добър ли е, или е минимална разлика ? Със сигурност иска да е дизел, за автоматик или ръчка няма значение (до колкото знам и двете са здрави). До колкото 4х4 системата на Хонда, той е скиор и най-вече на сняг ще я ползва (ако я ползва), предполагам с това би се справила ? Благодаря ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1842 #2 Отговорено 7 Февруари, 2018 По една, или друга причина, имам и двата варианта на дизеловия двигател на СРВ, като разликата е, че 2,2i-ctdi е на 2-ра ген. фейса, а 2,2i-DTEC го имам в 3-та ген. пак фейса. Реално в 3-та ген. преди фейса, слагаха 2,2i-ctdi и няма разлика с този при 2-ра, затова мога да кажа , от моята камбанария каква е разликата и кой предпочитам аз. Разликата от 10 к.с. , съответно (140 к.с и 150 к.с. ) при двата двигателя почти не се усеща, като предполагам тази разлика е изкарана софтуерно. Турбините обаче са им различни, като при стария е с вакумно управление , а при новия е с електронно и би трябвало да да сработва по-бързо, но аз почти не правя разлика, защото и двете си набират и вървят прилично. Инжекторите и ГНП-то също са различни, като при новия 2,2i-DTEC , са по-скъпи (ако се наложи нещо...). При него също са набили и подкачващата помпа в резервоара, а не като при стария който е с мехче ( най-доброто и евтино решение според мен). Голям недостатък при новия е и ДПФ филтъра - скоро се борих с него. Ако е от значение и разхода на гориво, новия харчи до 1,5/2,0 л. повече от стария (дали заради ДПФ-а, не знам) но никога , както и да го карам, не мога да го докарам като при стария - особено в градски режим. С две думи - стария (2,2i-ctdi) ми харесва повече от новия (2,2i-DTEC) , но това си е моето виждане и предпочитание. Също ще споделя, че 2-ра генерация я предпочитам много повече пред 3-та генерация, (като окачване, поведение и въобще като цялостно усещане), въпреки че 3-та генерация я бие по-комфорт екстри и возия (това е лично). 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mccoy 50 #3 Отговорено 8 Февруари, 2018 Някъде бях чел (не претендирам за достоверно) че (2,2i-DTEC) е на Исузу Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #4 Отговорено 8 Февруари, 2018 Емич, последните 5-6 пъти като зареждам пълня до капачка и после пак така, засичам горивото и километрите и смея да заявя , че извънградско и малко градско (20% спрямо извънградското) колата харчи 6,9л/100км! Аз съм с CTDI на 3-ката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #5 Отговорено 8 Февруари, 2018 Лятото като пътувам към Гърция разхода ми е падал на 5,7/100 - но само извънградско Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dzrasd 104 #6 Отговорено 8 Февруари, 2018 Като стана дума за филтър... има ли почва за притеснение, че в "белите" държави ще забранят дизели без филтър ? Той поне 2 пъти, понякога 3, ходи с гупа приятели в Австрия/Франция/Италия на ски. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1842 #7 Отговорено 8 Февруари, 2018 Преди 3 часа, sttekata написа: Емич, последните 5-6 пъти като зареждам пълня до капачка и после пак така, засичам горивото и километрите и смея да заявя , че извънградско и малко градско (20% спрямо извънградското) колата харчи 6,9л/100км! Аз съм с CTDI на 3-ката. Напълно възможно и е така, дори и под 6/100 съм го свалял, но с по-умерени скорости до към 120/130 км.ч. Иначе с настъпване 140/170 км.ч. пълна с хора и багаж, вкл. климатик винаги е давала от 6,3 до 6,9 на 100 км. , естествено това на 2-ката с 2,2i-ctdi двигателя. С 2,2i-DTEC двигателя на 3-ката , извън градско под 7,0/100 не съм могъл да падна както и да карам. Цитат Като стана дума за филтър... има ли почва за притеснение, че в "белите" държави ще забранят дизели без филтър ?...... Никой не знае какво може да стане, но ако колата си е изправна и при евентуална инцидентна проверка си покаже предвидените стойности, отговарящи за съответното Евро-Х ,няма да има проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1233 #8 Отговорено 8 Февруари, 2018 Преди 1 час, dzrasd написа: Като стана дума за филтър... има ли почва за притеснение, че в "белите" държави ще забранят дизели без филтър ? Той поне 2 пъти, понякога 3, ходи с група приятели в Австрия/Франция/Италия на ски. За Германия и Чехия знам,че при преглед закачат задължително на програма и ако е пипнато софтуерно нещо преглед йоК, Дали техните контролери по пътищата имат право да го правят не знам и каква ще е реакцията им един господ само знае.Човека добре да проучи как стоят нещата за да не си идва на стоп. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dzrasd 104 #9 Отговорено 8 Февруари, 2018 Аз със сигурност знам, че приметно в Щутгарт всички дизели със стандарт Евро4 и надолу са напълно забранени да са в града. i-CDTI е Евро4. Същите мерки ще се взимат и в други европейски градове (до колкото знам Париж през 2020). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1842 #10 Отговорено 8 Февруари, 2018 преди 50 минути, dzrasd написа: Аз със сигурност знам, че приметно в Щутгарт всички дизели със стандарт Евро4 и надолу са напълно забранени да са в града. .... Мисля че бъркаш. Може и да си чел някъде, защото се коментираше такава забрана да влезне от 01.01. 2018г. ( по искане/дело на някаква зелена организация и постановена от съда в Щутгарт ), но до колкото знам това решение е обжалвано и за сега все още нищо не е забранено. Естествено, остават си съответните нормите за Евро-Х и който не отговаря, със сигурност ще има проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1233 #11 Отговорено 8 Февруари, 2018 Ей тук има нещо за Щутгарт, https://www.24chasa.bg/avto/article/6363136 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dzrasd 104 #12 Отговорено 8 Февруари, 2018 Преди 1 час, Emicha написа: Мисля че бъркаш. Може и да си чел някъде, защото се коментираше такава забрана да влезне от 01.01. 2018г. ( по искане/дело на някаква зелена организация и постановена от съда в Щутгарт ), но до колкото знам това решение е обжалвано и за сега все още нищо не е забранено. Естествено, остават си съответните нормите за Евро-Х и който не отговаря, със сигурност ще има проблеми. Прав си, проверих си инфромацията. Имам приятел, който живее там, който си продаде Евро4 колата заради това. Планът е бил Евро4 да го забранят от 1.1.2018, но са го отложили. Евро 3 и надолу били забранени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове