Darker 3 #1 Публикувано 14 Декември, 2017 Здравейте, карам Civic 8th, 1.8 бензин. Снощи докато се прибирах светна съобщение за ниско ниво на маслото. Лампата за маслото не светеше. Отбих след 4-5 километра, загасих двигателя и изчаках 10 минути. Пороверих маслото и по пръчката нямаше масло - само мазни петънца. При контакт си светва нормално лампата за маслото на таблото. При повторно запалване съобщението за ниско ниво на маслото го нямаше. Минах през една бензиностанция да взема масло, прибрах се вкъщи. На сутринта проверих пак нивото, преди да запаля, и пак нямаше никой. Налях 1л и покри минимума. Маслото и филтрите са сменени преди около 3900км. Възможно ли е да имам проблеми и с теч на маслото и проблем с датчиците? Тази вечер ще проверя пак нивото, ще налея още литър и утре сутринта ще я закарам до сервиза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #2 Отговорено 14 Декември, 2017 Всички сивици имат проблем с датчика за нивото на маслото.За сметка на това щеката не лъже.Няма ли масло на нея ...значи няма и имаш сериозен проблем. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #3 Отговорено 14 Декември, 2017 Тука някъде пишеше, че когато ти светне лампата за ниско ниво на маслото, значи вече си за ремонт. Така, че гледай пръчката. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Darker 3 #4 Отговорено 14 Декември, 2017 Има ли смисъл да се подменят датчиците? И има ли нещо което задължително да се провери в сервиза, ако приемем че съм карал известно време с много ниско масло? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #5 Отговорено 14 Декември, 2017 Просто хвани проблема...теч или разход,но такъв разход за 20 години не съм виждал,така че най вероятно е теч. За да отчита правилно датчика за нивото си налей оригинално масло 5W-20 или някакво друго каквото ти харесва и го остави на 3 мм над средата на щеката. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
revenue 32 #6 Отговорено 14 Декември, 2017 Преди 3 часа, kvd74 написа: Тука някъде пишеше, че когато ти светне лампата за ниско ниво на маслото, значи вече си за ремонт. Така, че гледай пръчката. Както колегата markony ме светна в друга тема, има две индикации за маслото. Едната е за ниско ниво и е предупреждение. Ако се кара продължително време с нея има риск. От друга страна индикацията за ниско налягане означава, че ако не спреш в момента рискуваш. Аз лично се сблъсках с индикацията за ниско ниво преди време и наистина се включи коректно. Както казазаха колегите - пръчката не лъже! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesivanova 1069 #7 Отговорено 15 Декември, 2017 Да, индикациите и съобщенията са две. CHECK ENGINE OIL LEVEL Индикацията за ниво на масло (тази с масльонка и вълнички отдолу) е оранжева, т.е. предупредителна. Подсеща да проверите и да долеете, ако има нужда. Светва и в движение, има звуков сигнал. OIL PRESSURE LOW Индикация за ниско налягане на масло (само масльонка) е червена. Свети само на контакт. Не бива да свети в движение. Прочетете си упътването, бре ...., колеги ! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
APenchev 0 #8 Отговорено 15 Декември, 2017 Ами той колегата е сменил скоро маслото и е нормално да долее след това, което той не е направил. Например аз като смених маслото , на другия след седмица проверих маслото и долях около 450мл. Сега всичко е ок. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Darker 3 #9 Отговорено 17 Декември, 2017 След престой в сервиза откриха евентуалният виновник - уплътнение някъде около масленият филтър. Уплътнението е сменено, и е налята с ново масло. По късно днес ще сляза да проверя маслото, както и утре преди да тръгна. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове