Jump to content
antonnn

Проблем с парното на хонда сивик 1.4 90 коня 1998г, англичанка

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

откакто имам колата първата степен на парното не ми работи. От вчера нещо изгоря и вече и втората степен не работи. Остана само 3-та и 4-та.

Някой има ли представа какво трябва да се смени и колко би струвало?

Че зимата без топло си е ........

Има климатик. Когато е включен компресора и при него не работят първите 2 степени :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зад жабката имаш една плочка със 3 съпротивления, и 2 от тях са ти изгоряли. Около 40 лв.май струва новата част, ако си го направиш сам ще ти е само труд. Виж в търсачката, има теми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря.

Търсих с търсачката, но нищо не намерих. Явно не съм търсил правилното нещо :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето как се оправя проблемът: http://roverclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=3711

На Хондата е 1:1 същата плочка.

Сваляш жапката, въпросната плочка е и капак на кутията на вентилатора. Сваляш буксата, която е отгоре на плочката, развиваш винтчетата на плочката и я вадиш. Подменяш реотаните с описаните резистори и си готов. Резисторите е хубаво да бъдат с мощност минимум 10W, за да не изгорят и те след време.

Ще ти трябва поялник, флюс и припой.

 

Резистори можеш да поръчаш от тук:

https://store.comet.bg/Catalogue/Product/27077/

https://store.comet.bg/Catalogue/Product/27089/

https://store.comet.bg/Catalogue/Product/27097/

 

Общо 3бр. х 0,41лв. = 1,23лв. + припой и др. = 2 лв.

Трудът от теб.

 

Успех!

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на колегата 

dandilov

 

Само да те попитам и трите резистора ли трябва да купя?

Чудя се така и така ще се разглабя дали да сменя и 4-те за всеки случай?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми то май няма 4-ти. Четвърта степен е директна, резисторите са за 1, 2 и 3 та. Аз съм ремонтирал преди доста време на една такава хонда с жичка от стар нажежаем реотан...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^ Точно така. Само 3 резистора са. Четвърта степен е директна.

Редактирано от dandilov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви колеги за информацията.

Ще напиша крайният резултат след като го направя.

 

Лек и успешен ден на всички :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също става и с реотан от печка, тия с керамичната основа, а не кварцовите(елва примерно). Направил съм няколко коли по този метод и вече с години си работят безупречно.

Редактирано от jijane

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

както обещах ето го и резултата.

Първо, мислех да поръчам резисторите, които колегата 

dandilov

 

ми препоръча. След доста размисли, направо си поръчах нова част. Излезе ми 13лв. Преди 2 часа я смених и воала - вече имам парно от 1-ва до 4-та степен :)

В последствие ще търся начин да оправя старата част, за да я имам като резерва.

Направих няколко снимки къде се намира таз малка гад, както и разликата между новото и старото.

На снимките, които ще кача по-долу, се вижда и номерът на новият реостат. Ако някой някога реши да го замени с нов, да му е по-лесно да търси по номер на частта.

Прикачвам снимките :)

 

 

post-33884-0-92706000-1512066429_thumb.jpg     ето старият и изгорял реостат.

 

post-33884-0-02940700-1512066568_thumb.jpg     в последствие направо ми се разпадна в ръцете.

 

post-33884-0-33238900-1512066549_thumb.jpg     още една хубава гледка :P.

 

post-33884-0-04572300-1512066627_thumb.jpg     Това вече е друго нещо :). Тук ясно се вижда парт номера.

 

post-33884-0-45555600-1512066671_thumb.jpg      Сравнение на двете.

 

post-33884-0-74929500-1512066837_thumb.jpg      На последно, но не и по важност място, къде точно се намира.

 

Когато се свали жабката, реостата се намира от дясната страна. Както написаха колегите по-горе, отгоре му се включва букса. Със стрелка съм маркирал точното му място. След като се извади буксата, в двата му края има по една видия. Отвиват се и пластмасата се вади.

Много е важно да се издърпа нагоре, за да се извади без щети(или с минимални)!!!!

След това се слага новото (или ремонтираното старо), завинтват се видийте, слага се буксата и честито на печелившите :).

 

Надявам се да съм бил полезен с описанието и снимките.

 

 

 

 

 

post-33884-0-29770100-1512066710_thumb.jpg

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От къде го купи за 13 лв.?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да напиша, че е валео.

Иначе имаше и друга марка, за доста по-солена цена.

От където си купувам части

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не може ли и ние да си купуваме от там части?

Все пак колегите отговориха по друг начин на твоите въпроси,а не "проблема ти е такъв,какъвто е".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалям, ако коментарът ми е прозвучал сякаш се заяждам.

По принцип няма никакъв проблем. Само трябва да говоря с човека, дали е съгласен да му дам номера във форума.

Все пак не мога да разпространя тази и формация без негово разрешение.

Иначе магазинът се намира във Враца и доставката става със куриерска фирма Еконт.

По- късно ще говоря с него и ако разреши ще постна номерът му.

Но при всички случай ако мога да помогна на някого с намиране на труднодостъпни части нека да пише на лично :)

Все пак за това са форумите и групите за да си помагаме.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това вече е приказка. :thumbs1:

Поздравления.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както обещах по-рано.

Довечера ще Ви дам контактите на човека, от който пазарувам авточасти.

До сега е намирал неща, които другите търговци не са упявали.

Дано и вас да ви е полезен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Драмата с парното продължава.

Вече духа и на 4-те степени, но на 3-та и 4-та много се тормози и се усеща някакво прекъсване за момент, след това се оправя, и няма 5 секунди и пак прекъсва и така постоянно си мени оборотите. Утре ще го разглобя да видя какво е положението при вентилатора.

 

п.с. Оставям контактите на човека, от който си пазарувам авточасти.

 

Димитър Ендаров

тел: 0896 69 56 09

skype: mitaka_71

 

Кажете му, че ви праща Антон Генчев.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...