sashko87 10 #1 Публикувано 22 Ноември, 2017 Здравейте колеги ,наскоро си купих ЦР-В 128кс и искам да си сложа обикновена газ ,моля колегите които карат с такава да изразят мнение за разхода ,вървежа е ясно че няма да е като с инжекциона Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тони Паскалев 6 #2 Отговорено 23 Ноември, 2017 Лично аз не мога да дам съвет . Мойта е ГАЗОВА ИНЖЕКЦИЯ, Разлика няма при газ и бензин. Лично аз бих сложил Газова ИНЖЕКЦИЯ . На едно приятелче на БМВ бра доста ядове със обикновенната . Смени я и сега казва че е много доволен. Не знам ,сега ще го карам че нали мойто ЦРВ е във бокса все още ,ГРЪМ ДА ГИ УДАРИ.(ПУЩИНЯЦИ) Мой съвет направи си реглаж клапани като сложиш газовата. Ако нямаш майстор пишеш във форума всеки един от нас ще ти помогне . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
А. Д. 84 #3 Отговорено 23 Ноември, 2017 Карам с такава обикновенна и не те съветвам да си сложиш такава.По-добре ГИ.По голям разход на гориво около 3-4 л повече (то на газ не че можеш да хванеш на бензиностанциите номерата) играене на обороти при пускана на свободна поради по-големия приход на въздух , а бе по добре НЕ. Карам на бензин все по- честом, на газ не ме кефи. Това е от мен>Ти решаваш от тук нататък. Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тони Паскалев 6 #4 Отговорено 23 Ноември, 2017 Дони що не купиш г.и.от мома англичанка .все пак ти имаш изградена инсталация. Моя приятел каза 700лв.за нова. За секън хенд предполагам на половина , все пак на газ е много по евтино дори да се наложи да правиш глава.Не ти давам наклон на шапката просто си пишеме във форума. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
А. Д. 84 #5 Отговорено 23 Ноември, 2017 Тони питах и аз газаджии за ГИ.От цялата система на обикновенната газова остава само бутилката.Пък и със зареждането на газ са големи факири, не че на бензин не е така ама вървенето е друго пък и като пари почти ми се изравняват.Всеки си знае. А за ремонта на глава вече го правих има и писано за това в отделна тема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashko87 10 #6 Отговорено 23 Ноември, 2017 искате да кажете че при обикновена газ ,по бързо заминава главата и клапаните ли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тони Паскалев 6 #7 Отговорено 23 Ноември, 2017 Не просто каквото и правиш от газта заминават клапаните. Но ако ги регулираш това се отлага . И то след много хиляди км. Ти едвали ще я караш толкова много. Колегата ти обясни във подробности и за едната и за другата . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тони Паскалев 6 #8 Отговорено 23 Ноември, 2017 Дони не знам какво са ти казали ,утре ми е готова колата (дай боже) ако си от СОФИЯ ще се срещнеме ще ти дам да покараш ХОНДАТА и ще се убедише че не е така , загрява страшно бързо и автоматично се включва Г.И. Минал съм само 2000км.и съм заредил бенз за 40лв.и имам още бенз.А колко газ не знам тежък ми е кракът. И после биричка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vdon 20 #9 Отговорено 5 Декември, 2017 Здравей, карам вече трета година с обикновенна газова и не съм имал никакви проблеми, нито с чека нито с разхода. Градско ми дава 17-18 на сто в София и извън градско ми пада на 9,5-10/100, когато я карам до 3000 оборота. И моята е автомат 128кс. Само понякога на остър десен завой, когато съм с малки обороти или със скорост под 20км/ч ми гасне. Е и гърми от време на време..../ но след смяна на кабели и свещи се оправи/ абе май си има своите недостатъци. Но така я взех и не съм инвестирал допълнително в газов инжекцион. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тони Паскалев 6 #10 Отговорено 5 Декември, 2017 (Редактирано) Незнам брат но след като ми оправиха главата на хондата естествено , 700км. Раход около 11лт. Извън градско . Средна скорост около 110км. Колегите както ми казват със колко караш толкова е разхода . А и грацдско почти не карам . Г.И. съм доволен . Поставян е във Гърция. Добре са се справили. Във интерес на истината разлика не виждам газ , бенз. Върви си колата . Щом върви и нямаш главоболия не пипай . А без майтап какво е усещането да караш( А.К. 47 така се майтапиме във квартала който кара автомат . ) Във офролд ЦРВ 1. Можеш ли да я вкараш във лютеницата , как се държи тая кола . Редактирано 6 Декември, 2017 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hanchko 29 #11 Отговорено 6 Декември, 2017 (Редактирано) Предишните ми две коли бяха с обикновенна газова, но не ти го препоръчвам. Колата става много капризна, трябва често да се сменят кабелите и свещите впротивен случай почва да гърми. За разхода особенно грацдско гори много, а мощноста пада. Сега на CR-V-то сложих газов инжекцион и вече за повече от 2.5 години и над 40 000км не съм имал никакви проблеми. Мога да кажа, че още за първите 10 000км парите за газовата уредба бяха избита. Редактирано 6 Декември, 2017 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hariboy1974 1 #12 Отговорено 14 Декември, 2017 Карам 128 к.с. на обикновена метанова уредба БРС. До тук имам 70 000 км. Единствено м/у 12000 и 15000 км. правя реглаж на клапаните. Мога да мина още 15 000 - 20 000 км. и отивам на ремонт на главата. Имам вариатор, тоест симулатор. Колата върви перфектно зависи от това колко ти е тежък крака и как боравиш с предавките. Колата е по икономична /знам че ще почнат да ми се смеят, но карам ментан от 2005 г. и съм карал 3 години газов и./ няма никакви претенции дори зимата я паля на метан по лесно от на бензин, бутилката ми е 9 кг. и в градско минавам 130 км., а извънградско 180 км. Мощността пада наистина, но за това има бензин. Цената на газов и. на газ не на метан е 1000 лв. на обикн. 350 лв. Успех в избора! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dante866 4 #13 Отговорено 24 Декември, 2017 Здрасти,колега ! Ще изкажа мнение като човек ползвал няколко автомобила инжекцион с обикновена АГУ,mitsubishi,mazda (която е с дебитомер и доста датчици),honda prelude и honda CR-V 147к.с. Не съм имал никакви проблеми,управлявал съм други prelude и CR-V за сравнение с газови инжекционни, разлика няма спрямо моите ! Сега ще обясня някои неща: 1 Добър майстор,който има доста опит и знае нещата. 2 Грамотно монтиране на АГУ-то 3 Хубава марка уредба и части 4 Навреме смяна на свещи и въздушен филтър. В моя случай,използвам само системи на BRC,като мощността на изпарителя винаги препокрива тази на ДВГ-то ! всичко излиза 600лв с монтажа,сменям си свещи на 20000-25000км и газ до ламарината с Прелюдчо тъка вече 86000 и над 4 години.Въпросното гърмене се получава от много бедна горивна смес или не сменени навреме свещи ! На версията 128к.с. на CR-V пасва идеално обикновена АГУ. На въпроса защо не съм избрал ниско бюджетен ГИ ? Защото не ми се занимава с глупости А ГИ на BRC e 2-a пъти и половина цена на обикновена такава Успех с избора ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове