Jump to content
sashko87

Въпрос за обикновена газова уредба

Recommended Posts

Здравейте колеги ,наскоро си купих ЦР-В 128кс и искам да си сложа обикновена газ ,моля колегите които карат с такава да изразят мнение за разхода ,вървежа е ясно че няма да е като с инжекциона

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично аз не мога да дам съвет . Мойта е ГАЗОВА ИНЖЕКЦИЯ, Разлика няма при газ и бензин. Лично аз бих сложил Газова ИНЖЕКЦИЯ . На едно приятелче на БМВ бра доста ядове със обикновенната . Смени я и сега казва че е много доволен. Не знам ,сега ще го карам че нали мойто ЦРВ е във бокса все още ,ГРЪМ ДА ГИ УДАРИ.(ПУЩИНЯЦИ) Мой съвет направи си реглаж клапани като сложиш газовата. Ако нямаш майстор пишеш във форума всеки един от нас ще ти помогне .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам с такава обикновенна и не те съветвам да си сложиш такава.По-добре ГИ.По голям разход на гориво около 3-4 л повече (то на газ не че можеш да хванеш на бензиностанциите номерата) играене на обороти при пускана на свободна поради по-големия приход на въздух , а бе по добре НЕ.

Карам на бензин все по- честом, на газ не ме кефи.

 

Това е от мен>Ти решаваш от тук нататък.

Успех. :honda:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дони що не купиш г.и.от мома англичанка .все пак ти имаш изградена инсталация. Моя приятел каза 700лв.за нова. За секън хенд предполагам на половина , все пак на газ е много по евтино дори да се наложи да правиш глава.Не ти давам наклон на шапката просто си пишеме във форума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тони питах и аз газаджии за ГИ.От цялата система на обикновенната газова остава само бутилката.Пък и със зареждането на газ са големи факири, не че на бензин не е така ама вървенето е друго пък и като пари почти ми се изравняват.Всеки си знае.

А за ремонта на глава вече го правих има и писано за това в отделна тема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

искате да кажете че при обикновена газ ,по бързо заминава главата и клапаните ли

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не просто каквото и правиш от газта заминават клапаните. Но ако ги регулираш това се отлага . И то след много хиляди км. Ти едвали ще я караш толкова много. Колегата ти обясни във подробности и за едната и за другата .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дони не знам какво са ти казали ,утре ми е готова колата (дай боже) ако си от СОФИЯ ще се срещнеме ще ти дам да покараш ХОНДАТА и ще се убедише че не е така , загрява страшно бързо и автоматично се включва Г.И. Минал съм само 2000км.и съм заредил бенз за 40лв.и имам още бенз.А колко газ не знам тежък ми е кракът. И после биричка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, карам вече трета година с обикновенна газова и не съм имал никакви проблеми, нито с чека нито с разхода. Градско ми дава 17-18 на сто в София и извън градско ми пада на 9,5-10/100, когато я карам до 3000 оборота. И моята е автомат 128кс. Само понякога на остър десен завой, когато съм с малки обороти или със скорост под 20км/ч ми гасне. Е и гърми от време на време..../ но след смяна на кабели и свещи се оправи/ абе май си има своите недостатъци. Но така я взех и не съм инвестирал допълнително в газов инжекцион. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам брат но след като ми оправиха главата на хондата естествено , 700км. Раход около 11лт. Извън градско . Средна скорост около 110км. Колегите както ми казват със колко караш толкова е разхода . А и грацдско почти не карам . Г.И. съм доволен . Поставян е във Гърция. Добре са се справили. Във интерес на истината разлика не виждам газ , бенз. Върви си колата .:rolleyes:  Щом върви и нямаш главоболия не пипай . А без майтап какво е усещането да караш( А.К. 47 така се майтапиме във квартала който кара автомат . ) Във офролд ЦРВ 1. Можеш ли да я вкараш във лютеницата , как се държи тая кола .

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предишните ми две коли бяха с обикновенна газова, но не ти го препоръчвам. Колата става много капризна, трябва често да се сменят кабелите и свещите впротивен случай почва да гърми. За разхода особенно грацдско гори много, а мощноста пада. Сега на CR-V-то сложих газов инжекцион и вече за повече от 2.5 години и над 40 000км не съм имал никакви проблеми. Мога да кажа, че още за първите 10 000км парите за газовата уредба бяха избита.

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам 128 к.с. на обикновена метанова уредба БРС. До тук имам 70 000 км. Единствено м/у 12000 и 15000 км. правя реглаж на клапаните. Мога да мина още 15 000 - 20 000 км. и отивам на ремонт на главата. Имам вариатор, тоест симулатор. Колата върви перфектно зависи от това колко ти е тежък крака и как боравиш с предавките. Колата е по икономична /знам че ще почнат да ми се смеят, но карам ментан от 2005 г. и съм карал 3 години газов и./ няма никакви претенции дори зимата я паля на метан по лесно от на бензин, бутилката ми е 9 кг. и в градско минавам 130 км., а извънградско 180 км. Мощността пада наистина, но за това има бензин. Цената на газов и. на газ не на метан е 1000 лв. на обикн. 350 лв. Успех в избора! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,колега !

Ще изкажа мнение като човек ползвал  няколко автомобила инжекцион с обикновена АГУ,mitsubishi,mazda (която е с дебитомер и доста датчици),honda prelude и honda CR-V 147к.с. Не съм имал никакви проблеми,управлявал съм други prelude и CR-V за сравнение с газови инжекционни, разлика няма спрямо моите ! Сега ще обясня някои неща:

1 Добър майстор,който има доста опит и знае нещата. 2 Грамотно монтиране на АГУ-то !!! 3 Хубава марка уредба и части 4 Навреме смяна на свещи и въздушен филтър. В моя случай,използвам само системи на BRC,като мощността на изпарителя винаги препокрива тази на ДВГ-то ! всичко излиза 600лв с монтажа,сменям си свещи на 20000-25000км и газ до ламарината :) с Прелюдчо тъка вече 86000 и над 4 години.Въпросното гърмене се получава от много бедна горивна смес или не сменени навреме свещи ! На версията 128к.с. на CR-V пасва идеално обикновена АГУ. На въпроса защо не съм избрал ниско бюджетен ГИ ? Защото не ми се занимава с глупости :)   А ГИ на BRC e 2-a пъти и половина цена на обикновена такава :) 

Успех с избора !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...