petko_z 125 #1 Публикувано 22 Ноември, 2017 Здравейте, От днес ми се случи този проблем. Веднага след завъртане на ключа за да загася двигателя от колоните се чува силно пукне. Еднократно, силно "Пууук!". Това го прави независимо дали музиката е била пусната или не. Прилича ми като на някакво разреждане на кондензатор директно в колоните.. Силно се чува, чак подскачам като го чуя. Някой има ли идея къде да търся проблема? Случвало ли му се е на някой подобно нещо? Предполагам е нещо по усилвателя. Колата е с Premium Audio с 10 колони /мисля/.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mstavrev 37 #2 Отговорено 22 Ноември, 2017 Със същия автомобил съм (executive ниво), но нямам подобен ефект. Изцяло сток съм - в смисъл нямам газова и/или добавено допълнително дневни светлини. Отбелязвам, защото допълнителни компоненти закачени към ел. инсталацията може да предизвикат нещо подобно. Sent from my SM-G925F using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 125 #3 Отговорено 22 Ноември, 2017 Имам само една платка за дневни светлини вързана към дългите. Друго не е барано по колата. А и платката е сложена преди 6 месеца, а това се появява днес.. Мисля, че това е познат ефект на хората занимаващи се със стъпала, предусилватали и т.н. Ако има такъв човек - да сподели.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 177 #4 Отговорено 23 Ноември, 2017 (Редактирано) Аз съм търсения човек, този ефект се получава при включване на усилвателя и зареждането на кондензаторите, но при теб ефекта е друг. Казваш, че го има и при изключено аудио, което ме кара да мисля, че имаш проблем с инсталацията. Съветвам те да отидеш там, където са ти слагали дневните светлини и да поискаш да си проверят свръзките. Почти съм сигурен, че този проблем нямаше да го има, ако колата ти беше стокова, без намеси по ел. инсталацията. Редактирано 23 Ноември, 2017 от Tokio Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 125 #5 Отговорено 23 Ноември, 2017 (Редактирано) Днес го направи само веднъж. При това беше при подаване на контакт. Различно от вчера.Дневните съм ги слагал сам. Преди 6 месеца. Досега не съм имал ядове. Директно е захранено с медни клеми от акумулатора и е окабелено до фаровете. Няма намеса към други инсталации. За всеки случай утре ще карам без модула и ще пиша за резултата. Искам да попитам още нещо.. Прави го наистина при изключено радио. Но в този момент усилвателят дали е захранен? Или и той се пуска успоредно с радиото? Защото ако е от него (усилвателя) то наистина няма да има значение дали радиото е пуснато или спряно.. Редактирано 23 Ноември, 2017 от petko_z Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 177 #6 Отговорено 25 Ноември, 2017 При изключено радио, усилвателя е захранен, но е изключен (не работи и не консумира ток). когато се пусне радиото, то подава команда на усилвателя да се включи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 125 #7 Отговорено 25 Ноември, 2017 Благодаря за отговора! Установих, че не е от платката за светлините (премахнах я и пак го прави). Някой знае ли ако се спре захранването на усилвателя, ще работи ли музиката само на тонколоните във вратите? Усилвателят само за бас-а на задната кора ли е или за всички тонколони? Простете за невежеството.. ама от озвучаване грам не разбирам.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 177 #8 Отговорено 25 Ноември, 2017 Не съм правил този експеримент, но според мен ако изключиш усилвателя, музиката спира навсякъде. Предполагам знаеш къде се намира усилвателя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 125 #9 Отговорено 25 Ноември, 2017 Ами мисля, че е в багажника под страничната дясна кора.. поне така съм го гледал по схемите.. Затова се информирам предварително.. Както казах мразя намесите по колата, включително излишното разглобяване на кори и т.н... После винаги остава нещо да дрънка.. Ще направя и този експеримент (да спра стъпалото) за да видя какво ще се получи.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 125 #10 Отговорено 27 Декември, 2017 До тук всичко при мен води към крайното стъпало.. Между другото проблема ескалира и започна да пука и при запалване.. не само при гасене.. Сега карам с изкаран предпазител на стъпалото за да не пука така зловещо.. Време е да изкормя това стъпало и да отиде до някой сервиз.. Та въпроса ми е къде точно се намира?.. На едно място го дават в багажника отдясно под корите.. На друго място чета под жабката до предпазителите в краката на пасажера.. Благодаря предварително.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zemnovodno 12 #11 Отговорено 27 Декември, 2017 Мисля че е до двд-то за навигацията в багажника Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 125 #12 Отговорено 27 Декември, 2017 Нямам навигация.. само premium аудио с 10 колони и усилвател.. отзад на кората имам само колоните и баса.. ако е в багажника ще е под корите някъде.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 125 #13 Отговорено 28 Декември, 2017 Намерих го.. свалих го.. минах през сервиз.. качих го обратно.. И сега чакам няколко дена шофиране за да се убедя, че проблема е решен.. за момента е ОК.. 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
romborak 165 #14 Отговорено 29 Декември, 2017 Колега с интерес ще чакам да споделиш дали има ефект. При мен в началото само колоната на пасажерската врата "грачеше" и аз реших, че самата колона е за смяна, но сега ми се струва, че и от другите вече се чува същото грачене и може би проблемът е същия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 177 #15 Отговорено 29 Декември, 2017 преди 18 минути, romborak написа: Колега с интерес ще чакам да споделиш дали има ефект. При мен в началото само колоната на пасажерската врата "грачеше" и аз реших, че самата колона е за смяна, но сега ми се струва, че и от другите вече се чува същото грачене и може би проблемът е същия. Колега, граченето е само от говорителите, които на този модел са с пластмасово шаси и то се измята с времето. Вариантите са два: да ги дадеш да ти ги ремонтират или да си купиш употребявани, които не се знае кога и те ще започнат да грачат. За нови от Бултрако не ми се мисли колко ще струват, афтермаркет няма да намериш такива, които да станат bolt on, защото оригиналните са с много специфично захващане към вратата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 125 #16 Отговорено 29 Декември, 2017 (Редактирано) Да .. при мене не беше "грачене".. при мене пукаше силно при подаване и машане на контакт от ключа.. иначе и при мен грачи колоната на шофьорската врата.. Иначе за колони няма нужда да са оригинални. Има богат избор. Обаче си купи и едни преходни рингове. Има ги масово в ebay.. Инак директно трудно се монтират. Редактирано 29 Декември, 2017 от petko_z Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mcd 27 #17 Отговорено 30 Декември, 2017 (Редактирано) Здравей По - добре пробвай да изключиш дрл модула. Май тези дрл модули са български боклук произведен в китай, което е най - яката комбинация. Като онази марка Dаisy и подобните и Elite... навремето. Аз пукане нямам но гледам когато се пускат дневните премигва няколко пъти дисплея на музиката докато се усилва тока на фаровете - плавния старт. Та явно нещо ебава тоците този модул. Иначе пукане или нещо подобно не съм чул. Единствено нещо фаровете за заден ми премигват откакто сложих диоди, но не знам има ли връзка. Но щом ебава дисплея на аудито много е възможно и да пука. Усилвателя е до двд-то в багажника. Пиши какво си направил. П.С Граченето на колегата е от избушени говорители - свирят добре но мембраните им се разпадат бързо. Редактирано 30 Декември, 2017 от mcd Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 125 #18 Отговорено 30 Декември, 2017 Аз пукането си го реших.. И ако прочетеш нагоре в темата ще видиш, че и аз се бях усъмнил в DRL модула. Оказа се, че изобщо не е от него.. При мене няма никакво премигване и т.н. от DRL модула.. Може да съм попаднал на по-качествен.. Към колегите, които ми писаха на лични за същия проблем (защото се оказа, че не само аз имам този дефект): Проблема идва от усилвателя, който при седана се намира в багажника, под дясната кора на калника. След като имате същия проблем - занесете го на специалист да го огледа. Нека прегледа спойките на TDA-тата и двата куплунга към платката. Той бързо ще види и отстрани дефекта.. Надявам се темата да е била полезна за хората, които ми писаха за същия проблем. А и така направено стъпалото рано или късно ще създаде проблем и на останалите.. Така че дано насоките ми са в бъдеще полезни за Вас! Весели празници! 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #19 Отговорено 16 Септември, 2018 На 30.12.2017 г. at 12:28, petko_z написа: Аз пукането си го реших.. И ако прочетеш нагоре в темата ще видиш, че и аз се бях усъмнил в DRL модула. Оказа се, че изобщо не е от него.. При мене няма никакво премигване и т.н. от DRL модула.. Може да съм попаднал на по-качествен.. Към колегите, които ми писаха на лични за същия проблем (защото се оказа, че не само аз имам този дефект): Проблема идва от усилвателя, който при седана се намира в багажника, под дясната кора на калника. След като имате същия проблем - занесете го на специалист да го огледа. Нека прегледа спойките на TDA-тата и двата куплунга към платката. Той бързо ще види и отстрани дефекта.. Надявам се темата да е била полезна за хората, които ми писаха за същия проблем. А и така направено стъпалото рано или късно ще създаде проблем и на останалите.. Така че дано насоките ми са в бъдеще полезни за Вас! Весели празници! В крайна сметка крайните стъпала на усилвателя са ТДА. Може ли линк с преходниците за колоните? Мисля да сменя моите с по-висок клас. 16.5см пасват на местото на фабричните ,нали? Колоните по вратите и тези от зад са един размер,предполагам? Мерси! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 125 #20 Отговорено 16 Септември, 2018 Примерно тези: https://www.ebay.co.uk/itm/MDF-Front-Rear-Door-165mm-6-5-Speaker-Adaptors-Rings-Spacers-Collars-for-Honda/173164548695?fits=Model%3AAccord|Cars+Year%3A2009&hash=item2851695257:g:7jIAAOSwVnlaiGOG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honditeee 39 #21 Отговорено 30 Септември, 2018 Имам преходници които купих и не ги ползвах. Ако ти трябват за 30лв ги взимай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BraveheartAdo 0 #22 Отговорено 24 Ноември, 2019 Здравейте, Имам подобен проблем, но на Сивик 8-ма генерация. Пиша тук, защото не намерих отговор там. След около един час шофиране (или по-малко, ако съм пуснал парното), модула на радиото загравя много и се чува силно пукане, музиката прекъсва и не може да се пусне пак. След като загася колата, отново мога да използвам радиото докато не се затопли. Благодаря предварително. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове