fenabg 2981 #41 Отговорено 13 Ноември, 2017 Свинщини тая верига а и другата са си "казвали" че има проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #42 Отговорено 13 Ноември, 2017 Ами как стана , днес цял ден съм в маслата , голям зор докато сваля картера , един куп болтчета 10 , наложи се да разкача компресора за климатроника, и като свалих картера и веригата беше в него на дъното. Цял ден в масло и поне успех накрая При сваляне на картера май трябваше да се разхлаби и помести леко и събфрейма отдолу... Защо реши да сваляш картера, убеди ли се първо, че не работи помпата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #43 Отговорено 13 Ноември, 2017 При скъсана верига ко да се убеждава..? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #44 Отговорено 13 Ноември, 2017 При скъсана верига ко да се убеждава..? В предните постове търсеше проблема другаде, казваше, че не е помпата, за това питам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #45 Отговорено 13 Ноември, 2017 (Редактирано) Ето оригинална верига: http://namaleniavtochasti.com/accord-tourer-cncm-2002-2008/13531-veriga-13441-rbd-e01-13441rbde01-honda-balans-val.html От Бултрако също можеш да си я поръчаш. Цената няма да е по-голяма. Според мен, както каза и Фена, сега трябва да смениш и двете вериги, плюс всички обтегачи и водачи. Не ми се вярва щом малката верига се е скъсала голямата да не е и тя разтегната, освен ако нещо необичайно не е станало заради добавката или нещо друго, но едва ли. Преди да се скъса нямаше ли шум от двигателя или направо тракане. Редактирано 13 Ноември, 2017 от goga Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mosholov 4 #46 Отговорено 14 Ноември, 2017 Ами как стана , днес цял ден съм в маслата , голям зор докато сваля картера , един куп болтчета 10 , наложи се да разкача компресора за климатроника, и като свалих картера и веригата беше в него на дъното. Цял ден в масло и поне успех накрая При сваляне на картера май трябваше да се разхлаби и помести леко и събфрейма отдолу... Защо реши да сваляш картера, убеди ли се първо, че не работи помпата? Опитах да вкарам колата на подемника на ход и тя угасна , явно някаква защита . От там реших , че е или помпа или верига . В двата случая трябваше да отворя картера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mosholov 4 #47 Отговорено 14 Ноември, 2017 Свинщини тая верига а и другата са си "казвали" че има проблем. И ти си прав колега , имаше странен звук от работата на двигателя , аз си мислех даже за ангренажната да не е , но тя се оказа тази на маслената помпа . Защото когато я запалихме при единия майстор за 20 сек колата работеше много добре без тази верига . Значи шума е идвал от нея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #48 Отговорено 14 Ноември, 2017 При скъсана верига ко да се убеждава..? В предните постове търсеше проблема другаде, казваше, че не е помпата, за това питам. В предните постове колегата коментира и завишени нива на маслото а не тропне и несвоствени шумове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #49 Отговорено 19 Ноември, 2017 Колега не е от неработеща помпа, няма как да караш толкова време без да ти работи помпата, а й няма да ти показва просто ниско ниво на налягането. Доообре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mosholov 4 #50 Отговорено 17 Декември, 2017 Колата е направена вече , сменени са веригите и двете , сменени водачи, носачи обтегачи , сменен изпускателен колектор , рециклирани дюзи . Колата мърка като котенце , супер доволен съм от нея сега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове