Jump to content
chefo7337

HR-V-проблем с прекъсване

Recommended Posts

Здравейте колеги,имам някакъв проблем който не разбирам.Преди седмица при подаване на газ за да ускоря,колата започна да прекъсва,чекът мигна няколко пъти и изгасна,след няколко километра пак светна жълтата лампа но за постоянно.Смених въздушен филтър,заредих уж качествен бенц,обаче пак прекъсва и губи мощност,като че се дави нещо.Ако някой може да ми каже нещо ще съм много благодарен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си грешката така няма  как  някои да каже . Но примерно аз е са метнах боб (загубих си едно зърно) та залагам на кнок сензор.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш двупиновата диагностична букса провери кой номер е грешката и на какво се дължи.

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=98674

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш двупиновата диагностична букса провери кой номер е грешката и на какво се дължи.

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=98674

Има до обд2ката е тя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи процедурата е ясна и проста.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви колеги,добре че е форума, човек да може да се информира когато има нужда от съвет.Преди да отида в сервиз ще проверя кабелите на свещите дали не прескача искра и после ще пиша :yes: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес следобед паля и гледам на таблото-чека изгаснал-потеглям с газ-пушка-иска още,карах 20км без никви проблеми и накрая си мисля,дали е било нещо дребно и се е оправило или нещо иска да се изпорти-това не знам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери грешката, тя се запаметява в ЕКУ-то. Ако е бобината и ти изгори на път - оставаш там, докато не я смениш. Тя се намира в делкото. Също забележи кога ти прави този проблем. Ако е основно в дъждовни дни, значи влиза влага в делкото и от там пак може да ти изгори бобината или нещо друго.

Коя грешка е за проблемна бубина ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Missfire на четирите цилиндъра може да му покаже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На прекъсване първо чека мига и след 3 минути чак светва.Ако се угаси докато мига не записва грешка.И това всичко за моделите с допълнителен датчик на коляновия вал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да ми е тъп въпроса,но -мога ли сам да си проверя грешката, или трябва да отида в сервиз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да ми е тъп въпроса,но -мога ли сам да си проверя грешката, или трябва да отида в сервиз.

Можеш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега прочети поне първото мнение от линка които съм ти дал по-горе.Елементарно е да си прочетеш грешката.

Трябва ти един кламер,или тел,жица,проводник и т.н.Поставяш го в двупинова букса,даваш на контакт и броиш миганията на чек лампата.Дълго мигане 10,късо едно.После проверяваш какво означава полученият код.

http://http://forums.hondabg.com//forum/viewtopic.php?t=1306

Има колкото ти душа иска инфо и за буксата,и за метода и за грешките.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново,днес реших да си проверя грешката по описания начин от линка по - горе.Буксата я намерих зад долната жабка в ляво-синя с два кабела.При изкл.контакт дадох на късо с едно медно телче и после вкл.на контакт.На таблото светна 6 пъти ж.лампа после мъртав интервал и след това 8 пъти,като забелязах че всички интервали бяха еднакви.Гледам грешката в линка по-горе(този на доксата за което багодарско) 68-няма такава в списъка с грешки.Може ли да ми показва първо 6та после 8ма -не ми се вярва,а и за капак като запалих ми светна SRS-червена -голям Калитко съм.,само да отбележа че жълтия чек беше угаснал преди проверката на грешката.Като се движа по баир светва 9 пъти и угасва,а мотора ми се струва ту на 3 ту на 4 цил.бачка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

клипче?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих потърсил съдействие от сервиз,проблема е елементарен и ще отнеме един час на специалист до открие какво точно предизвиква прекъсването.

По пътя ,който си тръгнал ще смениш всичко под капака преди да си открил проблема.

Не казвам ,че така или иначе диагностика на необслужена кола е лесна работа ,но със сигурност клапани>свещи>капачка>кабели>палец>бобина,може не и в този ред ,но може и комплект.

 

Ще си позволя да прекръстя и темата ,защото няма проблем с чека...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Бих потърсил съдействие от сервиз,проблема е елементарен и ще отнеме един час на специалист до открие какво точно предизвиква прекъсването.

По пътя ,който си тръгнал ще смениш всичко под капака преди да си открил проблема.

Не казвам ,че така или иначе диагностика на необслужена кола е лесна работа ,но със сигурност клапани>свещи>капачка>кабели>палец>бобина,може не и в този ред ,но може и комплект.

 

Ще си позволя да прекръстя и темата ,защото няма проблем с чека...

Наскоро имах същия проблем при движение по магистралата на два пъти ми светна чека по 9пъти но без промяна в работата.Така и не разбрах защо.

Карам на газззз

 

Изпратено от моят Lenovo P70-A с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това мисля да направя,вместо да се лутам в мъглата и без това имам само общи познания и не смятам че е редно да пипам там където не разбирам.Като оправя проблема ще пиша, че може (да не дава )и на друг да се случи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случва се доста често.Затова има обслужване.Изброените неща от мен са консумативи без бубината.Също палеца ,понеже споменах и него рядко пробива.Достатъчно е да се изчисти със шкурка и бачка като нов.Капачката идва с нов кокс и там се решава проблема с контакта с палеца.Сменям почти през седмица подобни детайли и ми е писнало вече...

Комплекта кабели се намира трудно заради това ,че лулите са малко по-специални.Моделите ,които идват от Бош Делко,ЕПЦ, не пасват в главата на Харвито.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,в събота отидох на майстор и обясних за проблема след което той започна да проверява бобина,кабели,свещи,капачка-каза че всичко е ок и после ме попита дали съм сменял горивен филтър,отговорих му че не съм и го смени ,каза че най -вероятно е от него.Тръгвам аз и на първото кръстовище същия( хой )звъня му ,каза че може да е от кабелите и ми обясни къде се продават, така и не ги купих защото не съм сигурен .Прибрах се и си проверих отново грешката -71- random misfire cylinder 1 -седем дълги -един къс.Сега не знам да ги купувам ли тия кабели и да му звъня или да ходя при друг.Междувременно разгледах и няколко клипчета в нета където най -често сменят свещ или лула.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом сега има проблем,на зима няма да палиш изобщо.Обслужи си колата по книга и тя ще ти се отплати стократно.Лули не се сменят освен ако не са рейсинг изпълненние кабелите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съвета  Маркони ,така или иначе ще взема кабели, има чехски на Тесла,немски на Бош,и полски-забр.името-кои ще вършат работа ?И ако не е от тях,може да ми каже после я помпа-бензинова я нещо и влизам в роля. Не съм някакъв свидльо ,но просто нямах конкретен отговор от Мастъра .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе земете проверете  тея клапани и разпределитения вал дали не се е самоизял.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще проверя в сервиза утре дали мога да ти пратя японски ,че май свършиха миналата седмица...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-после оправих проблема и то по-много елементарен начин.Днес сутринта реших да огледам кабелите ,извадих лулите,и забелязах че на тази на 1ви цил.има сиво-ръждив окис от вътре,почистих с обезмаслител и изсуших,покарах 10-15км-ок,след обед 20км -никакво прекъсване,според мен в това беше проблема,но няма да бързам със заключения,ще покарам и тогава ще пиша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хах ми честито, тия кабели можеш да вземеш да ги смениш ;) Първо ги замери де, да видиш дали са тръгнали. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този окис дето е бил отвътре по кабела предполагам го има по външната част на тази свещ.Смени свещи и кабели!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ме посъветва и мастъра,думите му бяха:-колкото и да ги търкаш по-нови няма да станат... така че ги поръчах вече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво.

Би ли споделил каква марка са и къде ги поръча ?

Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ENGITECH-Полски,49лв-поръчах ги от магазин във Варна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предвид че темата е и за свещи и аз да споделя нещо:
Карам на газ!
Колата от месец-два взе да работи нестабилно. Играят ниски обороти на свободния ход. На светофара подам газ и вместо да потегля забие муцина и аха да изгасне...Доста пъти на извънградско я усещах да притриса и във високите обороти (над 3 000).

Изобщо нестабилна работа! Това е симптим на на кофти запалителна система, но аз глупака я карах на бензин 3-4 пъти и там си беше ОК, за това направих грешното заключение, че имам проблеми с изпарителя! Грешах и само си загубих времето да ръчкам по него, няколко вечери след работа!
Накрая реших да погледна и очевидното.....свещите!  Почистих лули и дистрибуторна капачка. И свещите, бяха вече с луфт 1,2-1,3 мм. А това е много!
Аз съм в NGK и за тях мисля беше 1мм до 1,1мм да не говорим че за газ много хора казват че е по добре дори да са 0,6-0,7мм!
Е, реших да пробвам нещо средно сложих ги на 0,8-0,9 мм. и сега карам друга кола! Тиха, пъргава, стабилно работеща! Колата която имах преди!
Та се надявам тази информация да е полезна някому при нужда!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 7.11.2017 г. at 18:25, Markony написа:

Ще проверя в сервиза утре дали мога да ти пратя японски ,че май свършиха миналата седмица...

Извинявам се че използвам на колегата тямата,но ако може да ми кажеш цената на я понските кабели Markony и ако нямаш нищо против да ми пратиш едни разбира се ако не са прекалено скъпи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...