Grudinio 25 #1 Публикувано 10 Октомври, 2017 Здравейте колеги. Точно преди месец колата ми беше в сервиз заради спукан маркуч на хидравликата. Закарах я на сервиз свалиха ми маркуча с тръбичктите закараха го на Ханса Флекс и съответно те подмениха маркуча. Бях си взел и оригинално масло за хидравликата и колкото можаха (понеже все остава някакво масло в рейката) източиха и сложиха оригиналното. Всичко беше наред до онзи ден когато видях в гаража съмнителна локвичка. След като прегледах всички казанчета се оказа че маслото на хидравликата беше паднало на минимума. Огледах новия маркуч със съмнение, че проблема е от него, но той си е перфектен. Днес ходих обратно в същия сервиз и след като огледахме колата се оказа сега, че рейката пък е протекла от страната на левия маншон. Както и да е погледнаха я обстойно и казаха, че с рециклиране ще се оправи. Но мен ме гложди едно чувство дали новия маркуч не е спомогнал за протичането на рейката тъй като външния диаметър е определено по-малък от този на оригиналния маркуч и от там да оказва някакво влияние. Дали за дебит, дали за по-различно налягане. Знам ли? Просто ми се върти тази идея в главата. Искам да чуя мнения от запознати колеги. Благодарности! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #2 Отговорено 10 Октомври, 2017 Едва ли маркуча е причина...Важен е вътрешния диаметър заради дебита, налягането не може да е различно. А сложиха ли и демпфера, който е в средата на маркуча? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Grudinio 25 #3 Отговорено 10 Октомври, 2017 ако имаш предвид клапана Да. Понеже още преди да я оставя в сервиза от тях разбрах че има клапан който трябва да се прехвърли и за това и цената на ремонта беше по-висока Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #4 Отговорено 10 Октомври, 2017 Каква беше цената колега. Варна хидромаркет ми взеха 60лв същия е като дебелина само че доста по-масивен на вид. Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #5 Отговорено 10 Октомври, 2017 Не е от маркуча, по-скоро защото си опреснил хидравличната течност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Grudinio 25 #6 Отговорено 11 Октомври, 2017 Дидо при мен цената беше почти двойна. 108лв ми взеха за рециклирането Ванчо нали и двете течности са течности все пак. Не че разбирам много, но при положение че съм сложил правилното масло (на Хонда) защо там да е причината. И сега като я рециклирам и си налея пак същото масло да очаквам ли в близко време същата ситуация с рейката? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 125 #7 Отговорено 11 Октомври, 2017 В тая рейка няма нищо специфично. Работи и с друго хидравлично масло без проблеми. Естествено хонда ще си пробутват тяхното. Аз карах 100 000 км. с друго хидравлично масло. Също като теб го бях правил маркуча в ханса преди този пробег. Проблеми нямах никакви.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Grudinio 25 #8 Отговорено 12 Октомври, 2017 значи просто си й е дошло времето да протече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #9 Отговорено 12 Октомври, 2017 (Редактирано) Няма нищо вечно.Просто лош късмет. Редактирано 12 Октомври, 2017 от dido0o_ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Grudinio 25 #10 Отговорено 12 Октомври, 2017 Ами днес вече съм запазил час за следващата седмица в сервиза да я оправят и да си карам спокоен пак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове