PILETORADI 1 #1 Публикувано 25 Септември, 2017 Здравейте! Накратко - появи се някакъв лек теч от маншона на вилката на педала на съединителя, леки капки на стелката до левия крак, като същевременно и взе да се появява петно с големина около 3-4 см за една нощ...Та въпроса ми е за приблизителна диагноза...Съединителят ми е нов, включваше като масло след смяната преди два месеца, а сега стана трудно включването на първа сутрин... Та това ми намирисва на нещо като помпа на съединител или? Как се процедира в такъв случай, за момента спирачна, хидравлична и антифриз са си по местата.... Благодаря предварително за някаква насока или препоръка... Забравих да кажа - с фенерче забелязвам , че е мокро над вътрешния маншон на предна лява полуоска... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PILETORADI 1 #2 Отговорено 25 Септември, 2017 Благодаря много за насоката, най-вероятно е нещо такова...Преди се появяваха някакви капки под колата на същото място, после ги нямаше с месеци..Ходих да сменя задните тампони и и хвърлиха едно око като цяло, казаха рейка. Рейката нито тропа, нито хлопа...Явно си е просълзявало от тази помпа на съединтеля.... Благодаря отново, ще се поема утре нанякъде.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PILETORADI 1 #3 Отговорено 25 Септември, 2017 Да, това го разкрих, разучих набързо и тук моделите, които се продават, цени много различни...Делфито е към 115 лв , ако тук не е драстична разликата ще си оставим парите тук...Има от 50 до 300лв помпи...Иначе гумения маншон, от който видях, че прокапва е точно такъв, като този на снимката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #4 Отговорено 25 Септември, 2017 Този гумен маншон е от към педалите вътре в купето, не знам как ще ти капе отвън на полуоската. Иначе ако е добре цилиндъра може да се смени и само кит бутало, купувал съм на Сайкен за 27 лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PILETORADI 1 #5 Отговорено 25 Септември, 2017 Ами лежах под педалите, явно самата вилка при натискане и връщане вкарва от помпата в купето... А отвън определено е малко мокро и се стича, виждам, че задържа на носача..Влажно е и около резбата на тръбичката, която влиза в помпата.. То ще си покаже при майстора, не съм толкова компетентен а и нямаше къде да я вдигна и да гледам, това виждам на първо четене с фенера. Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #6 Отговорено 27 Септември, 2017 (Редактирано) Няма нужда от специални компетенции. Болтове можеш ли да развиваш? Ако да, развиваш гайките, развиваш тръбичките и вадиш помпата. Продават се и само гумички за по 7-8лв комплекта. Оста се вади чрез изваждането на една зегерка, която можеш да свалиш с шило или каквото имаш под ръка. После по обратният ред. Кви майстори, кви 100 и кусур лева за това?!?! Накрая доливаш спирачна течност и тя сама се обезвъздушава, с напомпване и отворена капачка. п.п. При мен няма такъв гумен маншон фабрично. Редактирано 27 Септември, 2017 от goldbyrk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #7 Отговорено 5 Октомври, 2017 Аз това го правих сам миналата година. Не е нужно втори човек, сама си се обезвъздуши помпата, а за да се работи лесно, се сваля седалката и се ляга. Шплентове не съм вадил, развих гайките към планката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slavib 6 #8 Отговорено 5 Октомври, 2017 При мен стана само с обезвъздушаване - беше потънал доколкото си спомням - остана една помпа щото точно я бях купил Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #9 Отговорено 5 Октомври, 2017 И при мен е така -сменям маслото на самотек през 5-6 месеца ,преди смяната и аз бутам първо втора и после първа влиза лесно ,след това първа си влиза както трябва известно време -може би смуче въздух отнякъде . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове