ico_devin 0 #1 Публикувано 5 Септември, 2017 Здравеите колеги Вече нямам сили да обикалям из маистори,почти целия Пловдив обиколих. Проблема е когато колата се движи нормално и изведнъж прекъсва около 2000-3000 оборота,това го прави на бензин и на газ,като на газ много повече се усеща прекъсването.Смених и свещите със нови и пак същата работа На диагностиките показва че колата е ОК. МОЛЯ за компетентни мнения или препоръка на маистор във Пловдив или Смолян БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #2 Отговорено 10 Септември, 2017 Кабели на свещи, залагам 3 бири Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hanchko 29 #3 Отговорено 10 Септември, 2017 Здравейте, При проблем с кабелите ico_devin може и сам да го диагностицира. Вечер когато се стъмни отваряш капака и гледаш кабелите на свещите, ако забележиш прехвърчане на искри значи са за смяна. При мен светеха като коледна елха. Успех... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Виктор Желев 2 #4 Отговорено 11 Септември, 2017 И аз имам същия проблем.При ускорение моята го прави между 1500-2000 оборота и то еднократно и не всеки път.Ако е от кабели ще прекъсва постоянно,ще има висок разход ще пали сутрин трудно заради влагата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #5 Отговорено 13 Септември, 2017 Не е задължително, а твоите кабели как си сигурен че са ок? вземи на някои комшия пробвай с неговите и тогава ги отписвай. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #6 Отговорено 19 Септември, 2017 Кажете ги тея кабели кво трябва да им е съпротивлението да си ги мери с мултицета. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #7 Отговорено 27 Септември, 2017 Халиооо какво стана с проблема? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_pop 64 #8 Отговорено 29 Септември, 2017 На моя колега сина му имаше подобен проблем на ЦРВ с по-малкия мотор.Колегата взе на сина си ЦРВ-то,двамата имат ЦРВ-та с един и същ мотор.Колегата взе да прехвърля чаркове от едното ЦРВ на другото.Свещи,кабели,делко и оп-паааа,проблем в делкото.Оказа се палеца! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Градинар Парко 2 #9 Отговорено 6 Октомври, 2017 И на мен така ми присецваше. След като ми светна лампичката на таблото я закарах на сервиз. Показа, че има проблем със запалването на 2 цилиндъра.Смених свещи, после и кабели.Сега си е екстра :-) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове