Jump to content
bwhite

Въпрос по навигацията на Акорд 7 фейслифт

Recommended Posts

Здравейте имам акорд 7 фейсилфт с навигация и наскоро си закупих (неоригинален) диск за българска карта ( Западна/източна европа ли как се водеше забравих) .Всичко си работи перфектно но има едно нещо което много ме дразни и незнам как да го заобиколя.Та въпроса е:
 

Когато искам да задам някаква дестинация ме пита за град.Пиша кой град и след това иска да напиша адрес.Няма ли как да му задам да ме закара до центъра на града или до началото на града както са всички навигации за телефон.

Пробвал съм много пъти да задам някакъв случаен адрес от листа и много често се случва че след това ми дава да избирам някакви местности и в крайна сметка ме кара на съвсем различно място на 15 км от града в който искам да ида.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се, че има начин да те закара до центъра на избрано от теб населено място. От менюто на навигацията избираш POI и му задаваш населеното място.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да използвам темата, тъй като и без това са доста,но не мога да се ориентирам по моя въпрос.Акорда ми е фейслифт но без навигация. Искам да попитам,мога ли да инсталирам оригинална такава от английски бензинов акорд със със същия двигател? Евентуално, какво ми е необходимо, ще го имам ли нужното окабеляване отзад?Може и снимки на буксите на фейслифтовата и преди фейслифт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ти трябва окабеляването с буксите, ГПС модул, НАВИ Дисплей, ДВД-Ром, малкия дисплей над централните въздуховоди, сигурно пропускам нещо,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко това мога да го взема наведнъж.Притеснява ме само кабелажа на моята отзад(не съм на "ти"),дали ще трябва преправяне..?Усилвателя на премиум саунда,как-къде се свързва с моето аудио окабеляване?Инъче мога да разглобя аудио панела и да ви постна снимки да си кажете мнението.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не си с Premium Sound, ще ти трябва и усилвателя. Буксите са различни, ще трябва преправяне, добавяне на нови букси, включително пускане на нови кабели и антена за навигацията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, май се очертава мисия невъзможна.Поне мога ли да инсталирам премиум аудио конзола, или и там иска много преправяне?Сега съм с 4 тонколони,ще ми трябват още 2 най вероятно и какво друго?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Premium Audio-то също е с външен усилвател, който се намира под радиото. Ако си с голямата централна жабка, ще трябва да смениш централния панел с друг, който е с малкото капаче. Естествено, проблема с кабелите и буксите си остава, макар тази конверсия да се прави доста по-лесно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първата снимка е моята аудио система,а на втората е тази с премиум аудио. 

20180111_125245.thumb.jpg.ee925678f689afb9a1071d12b6cc7bb4.jpg

20180112_190933.thumb.jpg.972378328dca661c9dd246236b362b48.jpg

Явно имат разлика,малката зелена букса липсва при премиума.Как бих могъл да процедирам от тук на татък?Да не би на усилвателя да има такава букса?И другото,което искам да питам е какъв е този свободен кабел с букса под капака на въздуховодите?Има и някакви сини в дясно...?

20180111_125326.thumb.jpg.a5b956257ea9d4f2cbb205fe36b60528.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Премиум радиото няма вграден усилвател на звука, който се монтира на отделна планка под радиото. Това означава, че няма да можеш да ползваш голямата жабка под радиото, защото няма да можеш да я монтираш обратно. За да имаш премиум звук, ще ти трябва и басовия говорител, за който вероятно няма да има предвидено място в колата ти. Дотук с механиката, остана да се справиш и с окабеляването, което ми се струва по-тежката задача. Трябват ти всички букси, които влизат в премиум радиото, но те не са "болт он", ще трябва да се поставят допълнителни пинове в някои букси, както и пресвързване на вече съществуващите. Аз бях с премиум радио и си сложих навигация, ако знаех в какъв филм се вкарвам, нямаше да направя тази конверсия.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

s-l500fff.thumb.jpg.1df97621afbf08ff52601810ed68781a.jpg

Ето го и усилвателя,само че съм до тук.Непозната материя,макар че бих могъл да си набавя всичко необходимо,като компоненти било то за премиум аудио,така и за навито,но....!:(

Нещо за тази букса свободната да ти идва на ум?(колега Tokyo )

Ето и гърба на навигация за фейслифт бензин:

IMG_20180105_163938.thumb.jpg.d641aba0405fece9ab5daaf391ea9931.jpgIMG_20180105_164104.thumb.jpg.b50f92b6ba6bd5bf3b4b7e68dac95460.jpg

Жалко и голям минус,че япончетата не са ги направили взаимозаменяеми, като опция за надграждане.Ходим,където ходим и пак при китайците ще опрем!:unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напротив, може да се направи конверсията, но трябва да имаш познания поне по електротехника. Ако си с обикновеното радио и искаш да сложиш на навигация - това не съм правил и не мога да ти помогна. Трябва да се гледат схемите на едното и на другото радио и да се опишат разликите, а те никак не са малко, затова японците не са го направили "болт он". Вероятно са предположили, че който иска да има навигация, ще си вземе кола с такава. Едва ли им е минавало през ума, че някой ще се наеме да прави тази конверсия, при положение, че новата навигация струва (по спомен) 7-8000 евра. в никакъв случай не те съветвам да монтираш китайска мултимедия, особено ако е "но наме". Прощаваш се с добрия звук и с перфектно работещото радио, като не се знае това, което ти остава колко време ще работи. Горчивината от лошото качество остава много по-дълго от удоволствието от ниската цена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, JHM написа:

 

Ето и гърба на навигация за фейслифт бензин:

IMG_20180105_163938.thumb.jpg.d641aba0405fece9ab5daaf391ea9931.jpgIMG_20180105_164104.thumb.jpg.b50f92b6ba6bd5bf3b4b7e68dac95460.jpg

Toва на снимката не е от фейслифт!!!

 

От по-горният ти пост, буксата, която си намерил между духалките се използва при модела екзекутив и се включва в блутут модула, който при теб липсва.

 

Ааа и не е добре да монтираш такова устройство от кола с десен волан заради управлението на климатроника... става като манджа с грозде.

Редактирано от ВесКо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IMG_20180105_163917.thumb.jpg.7fb37d7fd0980872a09ff59d2d4530b1.jpg

 

 

navi.xps

 Благодаря колеги за отговорите,но по горе съм качил "xps" файл от диск мануала,който имам и там буксите отзад са същите.Веско би ли споделил, кое те кара да смяташ,че не е от фейслифт?:)

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДВД-Рома със сигурност не е фейслифт. Конзолата, немога да преценя, трябва да видя моите снимки от архива и ще ти кажа, но мисля че липсва букса, така както и на Ром-а.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 16/1/2018 at 9:57, JHM написа:

IMG_20180105_163917.thumb.jpg.7fb37d7fd0980872a09ff59d2d4530b1.jpg

 

 

 

 

Този екран също е от преди фейса и от кола с десен волан 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок,благодаря .Явно е бил опит за заблуда или некомпетентност от страна на търговеца (по скоро, първото).:dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...