Jump to content
stanislavnba

разпределителен изпускателен вал Акорд Турер 2005 140кс.

Recommended Posts

 

Недко,по коя логика вал работещ на търкаляне,а не на триене трябва да е як. Тия иглени лагери искат само хубаво и чисто масло и навременна смяна. Една стружка в лагерчето и от търкаляне става триене.Тук естествено роля играе и ангренажа ,който е голям генератор на стружки.Не случайно цетката на Витека и ВТЦ-то е пълна редовно с едри стружки.

В този случай няма ли да се наблюдава проблем и по повърхността на ролката, а не само на гърбицата?

 

Може и да има питинг по ролките,ама не го виждам на снимките.Логично е да има.В търговски план обаче ако трябва да го сглобя тоя двигател бих правил р.вал с кобилиците и бих поръчал игления лагер от външен доставчик ,правещ лагери.Примерно Койо,Тайхо и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги много сте писали, общо взето едно и също. Аз бях спрял да чета след като разбрах че най вероятно ще изкарам нз си колко км така.
Иначе за колата след 3 месеца каране. Оказа се на реални км. 182 000 на брой. Много време е седяла некарана(което е толкова проблем колкото и многото км).
Откакто съм регулирал клапаните, нямам никакви проблеми с двигателя, работи идеално и е пъргав.
На газ ми се струва че сега по студовете ми гори леко в повече, но те и  дюзите са за смяна така че там може и от това да е.
Може като сменя маслото следващия път да подновя писането и да видим какво е станало.
Но при положение че има толкова проблемни със същия проблем, няма да ровя сега вола(вала :) ).
Тази част с добавките ще я попрочета за да се образовам какво сте искали да кажете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо в Юби ко ми препоръчаха и сложиха 5w 30 след като чета че трябва да е 0w 20 ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да напиша че след 5 години и 40 000км днес правих реглаж на клапаните и майстора ми снима вала. Не е мръднал.  Общо взето на всяко второ сменяне на масло го преглеждам и до сега всичко му е наред. Ако някой колега има същия проблем, ако си поддържа двигателя добре, може и да се размине без дертове. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да разбираме ,че маслото го сменяш на 20к.,така излиза от написаното?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е така 5 години и 110 000 км. Само на една гърбица. Колата има към 200-240к на газ. Така че който чете, нека е спокоен. Истерията с валовете трябва да приключи. Нищо нередно не се случва. Много смени на масло да се попрочисти двигателя и цедките да се сменят. Двигателят с една надрана гърбица няма абсолютно никакви симптоми. За повече поразени гърбици не мога да кажа дали ще има проблем. 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...