bwhite 0 #1 Публикувано 29 Юли, 2017 Здравейте колеги.Някаде бях чел но не мога да намеря точна информация за ролката на алтернатора дали трябва да се върти само в едната посока. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #2 Отговорено 29 Юли, 2017 (Редактирано) Върти се само в едната посока. Тук е описано. https://www.google.bg/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://forums.hondabg.com/index.php%3Fshowtopic%3D93143&ved=0ahUKEwj7x_nh0q7VAhXBxRQKHZVuBZEQFghUMA4&usg=AFQjCNGS8xrt6Kjxz_oGM1UmNxpo6ESSVQ Редактирано 29 Юли, 2017 от goga Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #3 Отговорено 29 Юли, 2017 Върти се само в едната посока. Тук е описано. https://www.google.bg/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://forums.hondabg.com/index.php%3Fshowtopic%3D93143&ved=0ahUKEwj7x_nh0q7VAhXBxRQKHZVuBZEQFghUMA4&usg=AFQjCNGS8xrt6Kjxz_oGM1UmNxpo6ESSVQ Така пише по книгите, но някой знае ли каква е идеята да е така? Ремъкът се върти винаги в една посока... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #4 Отговорено 29 Юли, 2017 Реално ролката има нещо като съединител, който я държи да не се върти и назад. Шуменето в ролката понякога е имено като блокира или се строши тази защита. Реално се хваща като се запалва колата. Тогава само със смяна на лагера няма да се мине. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #5 Отговорено 29 Юли, 2017 Така пише по книгите, но някой знае ли каква е идеята да е така? Ремъкът се върти винаги в една посока... По този начин, в много голяма степен се обират вибрациите на ремъка . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #6 Отговорено 29 Юли, 2017 Така пише по книгите, но някой знае ли каква е идеята да е така? Ремъкът се върти винаги в една посока... По този начин, в много голяма степен се обират вибрациите на ремъка . Вибрациите би трябвало да ги обира обтегача. Не мога да си го обясня физически...ремъка върти още няколко шайби, защо точно на генератора е забранено обратното въртене? Не ми е важно да знам, само от любопитство, обичам да знам кое как работи... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bwhite 0 #7 Отговорено 1 Август, 2017 Оправих си проблема (който се оказа че не е проблем) .1.Ролката наистина се върти само в едната посока и се заключва в другата.Ако не работи този механизъм има голямо натоварване на ремъка от инерцията на динамото (така ми обясниха). 2.Оказа се че изобщо нямам проблем с алтернатора след дълго ровене.Оказа се че генератора като няма консумация не зарежда.Когато пусна фаровете или нещо друго започва да зарежда и така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #8 Отговорено 1 Август, 2017 За това зареждане има толкова писано по темите, че чак се чудя как има още хора дето не са прочели... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #9 Отговорено 1 Август, 2017 За това зареждане има толкова писано по темите, че чак се чудя как има още хора дето не са прочели... Аз това го разбрах още като купих първия Акорд защото имам волтметър включен в запалката и понякога показва 12.5V, по-често 14.2V. Тогава четох из форумите защо е така... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове