Jump to content
Legal

Въпрос, относно "пъргавината" на колата в обороти до 2000

Recommended Posts

Здравейте, колата е 2.2. От това, което изчетох до момента, разбрах че, ремап на колата ще доведе до възможни проблеми, или с круиза, или ще почне да пуши отзад. Нито единият, нито другият вариант ме устройва.

Въпросът ми е, има ли възможност, без ремап, колата да стане по..."пъргава" и след натискането на педала за газта, да е една идея по "отзивчива", в обороти до 2000?

Искам, тази част от секундата, в която нищо не се случва, от момента на натискане на педала, до реалното ускорения да се елиминира.

 

Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък ти казвам, че повече от година карам с ремапната на 196 коня/430 нютона и премахнат дпф. Няма проблем нито с круиза, нито с пушек ( даже и при пълна газ няма никакъв дим ). Единственото, което ще се износи по-бързо е съединителя... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи нещо повече. Къде е правена, поведение на колата, разход? Кое те накара да направиш ремап?

 

 

Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, и мен ме интересува ;) 
А към колегата ще кажа, че колата става по-отзивчива ако се почисти ЕГР клапана, колектор, турбина и всичко останало което може да натрупа гнусотии. И въпреки това, турбото ти се развърта при приблизително 2000оборота. Мисля, че усещам на къде биеш, а именно по-доброто ускорение ( или поне на усещане ) при бензинов двигател. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека, колеги, да пишат как чувстват техните дизели. С ремап, или без.

 

Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И примен е мъка/с Акорда/,особено на климатик и по баир.Не съм чистил нищо все още, надявам се нещата да се пооправят след това.

 

Изпратено от моят P01Z с помощта на Tapatalk

 

Редактирано от chavdarbs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Правена е в Пловдив при един пич, който е по известен в Ауди средите ( Жоро Касапина му викат фирмата е Full Throttle Motorsports ), но пък според мен се справи много добре. Няма никакво пушене, разхода си зависи колко настъпваш, но за експеримента съм карал със 100 на 6-та и ми дава разход 3.8 извънградско ( мерено много пъти, тъй като често пътувам Пловдив-Пазарджик и обратно).  A за вървенето, не може да избягаш от турбо дупката преди 2000 оборота, но след това няма удържане ( разбрах какво е torque steer ). Както и другите колеги споменават, почистването на егр-а и всмукателните колектори оказва доста добро влияние върху вървенето в ниските.

Редактирано от Иван Ангелов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво мислите за водородно почистване на двигател. Дали би оказало ефект на пъргавината и дали действително почиства колекторните пътища, ЕГР и турбина? 

Основното ми притеснение е, че някакво частично почистване би смъкнало всичката мизерия в турбината и тогава ще ми излезе скъпо :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми е интересно някой пробвал ли е? Аз мисля скоро да опитам с големите трифазни машини...

 

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво Ленков трябва да има такава машина вече, беше се похвалил преди време. Каза ми, че има голям ефект при нафтовите двигатели, ма аз съм на газ... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Здравейте, колата е 2.2. От това, което изчетох до момента, разбрах че, ремап на колата ще доведе до възможни проблеми, или с круиза, или ще почне да пуши отзад. Нито единият, нито другият вариант ме устройва.

Въпросът ми е, има ли възможност, без ремап, колата да стане по..."пъргава" и след натискането на педала за газта, да е една идея по "отзивчива", в обороти до 2000?

Искам, тази част от секундата, в която нищо не се случва, от момента на натискане на педала, до реалното ускорения да се елиминира.

 

Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk

По въороса за ремапа.... Аз карам акорд 2.2 от около месец. Ремапната е в Digital tuning. Преди това карах бензиново турбо 2.0.Хондата върви доста прилично, но лаг си има и още не мога да свикна с него. Даже на няколко пъти при изпреварване ме поставя в кофти положение..... Иначе колата е супер.....

 

Изпратено от моят HTC One M9 с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли някъде, около Бургас, сериозни хора да извършат процедурата?

Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи остава въпроса, след ремап продължава ли да го има неприятния лаг .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам ремап. Замислям се и за това търся мнения и препоръки.

Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С лаг-а няма борене. Производителите слагат по 2,3 високопроизводителни турбини и не става, вие с изтупване на ЕГР-а искате резултат.Чистил съм задръстен ЕГР, няма ефект. И моя стоков 2.2 под 2000 няма никой, трябва си една надолу. А и вече 3год немога да свикна как се изпреварва най-бързо респ. безопасно. Най ми 'харесва' като натисна докрай да изпреваря ТИР, мигач, тръгвам и за част от секундата да върна газта и после докато надуе и целия 'момент' се губи. Това е положението. Иначе колата си е чук- 5-8 разход а може да вдигне 200 по всяко време.
Колкото и смешно да звучи за чип от "касапина" :lol: се замислям, намерих му контактите и ще му звънна.  ~190/400nm е изкушаващо. Иван ако чете, да сподели повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направиш ли ремап, ще натовариш две неща - турбина и съединител. И двете са скъпи за смяна и е хубаво да помислиш дали наистина искаш тия 40 коня от горе и готов ли си да заложиш въпросните две неща при положение, че колите са стари и не се знае реалното състояние на въпросните. Аз лично карам без ремап, макар да се колебаех доста. Колата върви прилично, естествено след като турбината се включи, а тая дупка няма да я избегнеш и с ремапа. Аз не виждам никаква логична причина, колата да започне да дими след ремап ако всичко е направено както трябва.  Карам колата над 3г. вече и не ми е давала никакви ядове. Сменил съм само съединител и едни лагери.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...