aivan_back 1 #1 Публикувано 18 Юли, 2017 Здравейте колеги. От месец съм собственик на Хонда Акорд 2003г. бензин 155 к.с Забелязах , че нямам катализатор, сложили са ми едно мрежесто гърне на мястото на катализатора. Ходих на сервиз понеже беше много шумна и се оказа, че не е заварено добре самото гърне, отделно като загрее ми светва лампата cheek engine(едно жълто кранче), майстора ме посъветва да намеря една втулка за ламбда сондата и да сменим това гърне и каза че може самата лампа да изгасне. Mоля дайте съвет дали ще стане по този начин и от къде в Бургас мога да намеря тази втулка (размери, стругар). Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #2 Отговорено 18 Юли, 2017 Ето тук има точен чертеж. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aivan_back 1 #3 Отговорено 19 Юли, 2017 Някой друг Със емулатора ще угасне ли чека? Или да търся направо нов катализатор? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #4 Отговорено 19 Юли, 2017 На тази страничка са 2 варианта. Първия е с една RC верига, а втория е с втулка. Третия вариант е нов катализатор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aivan_back 1 #5 Отговорено 29 Юли, 2017 Ами послушах те колега намерих си катализатор от друга Хонда. Поставихме го, махнах си акумулатора за 2 дена да се занулят грешките и пак като загря колата ми светна чека. И сега накъде??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
_pileto_ 44 #6 Отговорено 29 Юли, 2017 А грешката за какво е? Прочете ли я? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aivan_back 1 #7 Отговорено 2 Август, 2017 Грешката е едно жълто кранче. Check Engin e. Като махна акумулатора за ден два изчезва, като работи на обороти също я няма грешка но като загрее светва и остава да свети чека постоянно. Незнам на компютърна диагностика ли трябва да ходя къде? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #8 Отговорено 2 Август, 2017 Закарай я на сервиз, за да видят каква е грешката, може да няма нищо общо с катализатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aivan_back 1 #9 Отговорено 2 Август, 2017 tonywoolf кажи за Бургас един сервиз където разбират да отида защото ходих в Аутокома и компютърджията им ми каза,че светила лампата щото не съм карал с хубав бензин и да не се занимавам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #10 Отговорено 2 Август, 2017 (Редактирано) Това за бензина са глупости, ние с газ-та тогава какво да кажем? Каква точно грешка записва? От там трябва да се започне. Може проблема да е сондата на катализатор? Но без точния запис само налучкваме. П.с. примерна тема http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=96637&hl= Редактирано 2 Август, 2017 от h5rov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aivan_back 1 #11 Отговорено 3 Август, 2017 Значи стана ясно че старата грешка не е изчистена със ваднето на акумолатора както си мислих. От там я дава пак. Колеги къде в Бургас да отида да я закачат да и изчистят грешките>? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #12 Отговорено 3 Август, 2017 Не само да ги изчистят. Запиши си ги каквк са преди това. Ако светнат пак да знаеш дали са същите или други...А и да знаеш за какво мрънка/ла. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aivan_back 1 #13 Отговорено 3 Август, 2017 Добре колега благодаря за съвета. Очаквам някой да ми посочи в Бургас къде да отида Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6125 #14 Отговорено 4 Август, 2017 А защо не пробваш при Апостолов, макар че не знам колко са добри в електронната диагностика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #15 Отговорено 6 Август, 2017 Купуваш си едно ELM-че за 10-15лв, сваляш Torque за Android, четеш грешката и пишеш тук. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aivan_back 1 #16 Отговорено 8 Август, 2017 Колеги грешката е PO3 Knock sensor 1. Не е за катализатора както си мислих Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове