Jump to content
docho dochev

cr-v I-CTDI върти, но не пали всеки път!

Recommended Posts

Зравете колеги! Имам от 1 год. Хонда црв 2-ра генерация дизел.От скоро започна да не ми пали при всяко въртене!Първо се съмних на имобилайзера защото след опита ми да запаля мигаше зеления ключ на таблото! От многото опити разбрах че при завъране ключа на контакт не винаги светва оранжевата лампа(чека) над зеления ключ на таблото! И когато не светне не пали а върти! Светне ли на конакт врътна ли пали веднага! Моля някой ако е имал такъв проблем да сподели за което предварително Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ключа оригинален ли ти е? Това за имобилайзера идва от там, че не засича чипа, който е на ключа и за това може да прави проблем. Вече, ако е оригинален ключа...не знам честно. Ако не е оригинален, пробвай да приближиш чипа по-близо до ключалката ( т.е. като вкараш ключа позицията му в самия ключ да е по-близка от сегашната )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам един оригинален и един не.Започна да го прави с неоригиналния защото тогава го карах с него! Първо си помислих че е от него но като взех оригиналния го прави и с него!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако и при двата ти прави впечатление, че не изключва лампата на ключа, значи има някакъв проблем с чипа и разпознаването му. Пробвай да му смениш батерията евентуално. Ако пък не пали след като е разпознал ключа, при мен също го прави това от известно време, реално ако не запали след втория оборот просто задържам малко повече да върти. Проблемите може да са няколко, но при мен го забелязвам единствено когато съм налял гориво в друга бензиностанция освек Еко Авиодизел. Но реално може да е и от акумулатора, моя май вече е на три години Йуаса. Другите варианти са слабо налягане в рейката. Пробвай като палиш да включваш веднъж на контакт, изключиш и после пак запалиш. Запалвай колата няколко дни по този начин и виж дали го прави. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момент. НЕ СВЕТВА оранжевата лампа. ОЗНАЧАВА . Няма захранване на компютъра . От там и започва да мига зелената , защото съобщава за проблем с връзката на имобилайзера с компютъра. ПРОВЕРИ си главното реле или някое друго възлово място с напрежение и маси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията! Чак не смея да се похваля че 2 дена нямах никакъв проблем! Махнах клемата на акумулатора за една нощ за да се изчисти компа,така бях чул.Вчера ми направи номер само веднъж , но след повторен опит запали от раз! Дали съм изчистил грешките на компа с това? Аз пак ще поогледам буксите и това онова! В краен случай ще ида на диагностика! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отново същия проблем!Не светне ли жълтото над зеления ключ- няма палене! Установих че го прави когато е загряла след каране и особенно когато е жега! Колега каде са възловите букси и каде въобще се намира компютъра? Възможно ли е да е от грешки там?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случайно да ти е много тежък ключодържателя или на ключа за колата да държиш и много други неща? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ключа няма нищо! Само ключодържател Хонда! Но карах дълго време с правен ключ и като започна да не пали взех оригиналния, като мислех че е от ключа но и с оригиналния същото!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,немога да открия главното реле!Може ли някой да ме светне каде е?Компа няма грешки а колкото по топло е времето толкова по не пали!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Струва ми се,че си за клеморед.

Гледай тези клипове  https://www.youtube.com/watch?v=jzrHQMMQXzE

https://www.youtube.com/watch?v=RiV_O0R5m4s

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес след като не бях я карал цял ден, не иска да запали поне половин час след многобройни опити! Като дам на контакт започва да мига зеления ключ и чак когато светне жълтата лампа над зеления ключ и лампата за подгряване по горе тогава пали от раз! днес установих че и подгряването не светва когато започне да мига зеления ключ! Сутрин този проблем го няма, пали от всеки път! Проблема се явява при повишаване на температурата отвън или след като е загряла след каране! Порових тук там но не открих нищо , а и грешки няма! Дали може да е някой температурен датчик или релето за подгряване? Моля ако някой е имал подобен проблем  да сподели за което предварително благодаря! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Policeman-a мисля че ще се окаже прав, клеморед :( Това че не изгасва лампата със зелен ключ говори, че не разпознава ключа. Предполагам че някой добър ключар или алармаджия би ти помогнал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случайно да си прочел какво  написах по горе? А случайно отиде ли при някой , който разбира , за да замери малко някои работи? Същият проблем при 3 генерация. Когато не светне жълтата лампа няма комуникация на диагностика с компюдтъра . Когато светне , има. Следователно се губи захранване. По схема се проследява от къде минава всичко и се проверява. Няма как сам да си го оправиш с чистене на грешки и махане на клеми. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Docev май ще излезнете прав с диагнозата! Опитвам за сега сам , но нямам схема , а така е малко като на тото! Явно е ровено по сноповете кабели покрай компа и друг път, предполагам за същото! Ровил съм и други път интслации , имам някакво понятие и знам че няма да е лесно а незнам на какъв майстор ще попадна защото колата ми трябва почти всеки ден! Някой ако може да предложи  ел.схема за CRV 2.2  I-CTDI  2005г. Ще съм му безкрайно благодарен! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към клемореда  върви захранващ кабел.Според мен там ти е проблема.От този проблем не се отчита грешка,защото е механичен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ми звучи логично ако от клемореда има отделен +  за захр. на компа. Ще го разгобя и тествам и ще видим дали е от там!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group12h.htm#167922

Ето ти да провериш клемореда на патрона на запалването. 

http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group_4s.htm#155770

Ето ти къде се намират компонентите .

http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group28d.htm#199400

И по тази схема да се провери. Защото може в бодито с бушоните и релетата да е проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря! Още сутринта се заемам! Тук има май почти всичко което ми трябва!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е друг проблема , не сработва  мобилайзера при контакт и колкото да я бутам няма да запали! Проблема ми е токов!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голямо ровене падна но в крайна сметка нищо!Не е клеморед. Захранване до компа влиза от 3 основни кабела а има и други входящи напрежения!Тези схеми се оказаха за бензиновия модел а моя е дизел и почти не ги ползвам! Започвам да си мисля че е компютър или датчиците на коляновия или разпределителния вал! Ходих на ключар да видим имобилайзера но не е в него проблема!Замерих датчика на кол.вал и между двете клеми ми дава 960 ома а с третата няма връзка!  Датчика пък на разпределителния вал отчита 5,7 Килома , незнам какви трябва да са стойностите но особенно ме съмнява втория! Търся в интернет някаква информация ама не съм от най можещете !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На скорост няма как да запали защото няма как да работят дюзите без компютър! Нещо трябва в точния момент да им подаде токов импулс за да впръска гориво! И въпреки всичко и това пробвах и не пали!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако проблема е в компютъра или връзката с него е така, въпроса ми беше дали си сигурен, че проблема е в него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така. Редактирах всички глупости!.Проблема е специфичен и изисква специалист.Проблема не е елементарен!. Локалния ключар си е предложил услугите,което включва ,комуникация между модулите и работата на имобилайзера. Допълнително трябва да се направи проверка за изключен ДПФ софтуерно,тъй като човека си го е махнал самичък ,а това остава незабелязано от компютъра. Моля занапред да се придържате към симптомите и конкретния проблем. Мигащ зелен ключ означава ,че колата "Няма да запали". Тикане ,бутане ,дърпане ,може дамо да покаже какво има в раздатката и зад ангренажния капак!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На края се оказа дефект в компютъра! Купих друг на старо и едни специалисти му побаяха малко,та за сега няма проблем- топъл студен комуникира и пали! благодаря на всички дали някакво мнение още веднъж!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...