Добромир Атанасов 0 #1 Публикувано 19 Юни, 2017 Здравейте колеги, дойде времето и на моята японка( Civic 6та ген.1996 ,EJ, D14a3) да ѝ сменям съединителя. Симптоми-Отделя максимално горе, падна мощността, трудно влизат скорости. Скоростната кутия е с нова течност (Оригинална на Хонда), разлика - няма. Молбата ми е да ми препоръчате марки и съответно някакви мнения. Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #2 Отговорено 19 Юни, 2017 Не бързай да сменяш. Опитай първо с настройка на хода на педала. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #3 Отговорено 19 Юни, 2017 При Сивик 6та мисля, че е с помпа и няма да може да го настройва. Все пак може да си смениш течността на помпата, аз така се бях засилил за съединител и се оказа, че със смяна на течността нещата е оправиха. Прибвай следното - опираш я на бордюр, включваш 4та, подаваш газ и започваш леко да отпускаш, ако колата изгасне значи не е зле положението, ако пък почнат да се вдигат оборотите значи е заминал. Марка бих сложил само и единствено Дайкин/Екседи, по спомен комплект за теб излиза към 380лв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #4 Отговорено 19 Юни, 2017 При потегляне с малко газ претрисали ти колата?защото на мен също отделя горе и тресе при тръгване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Добромир Атанасов 0 #5 Отговорено 20 Юни, 2017 (Редактирано) Правил съм тестове за буксуване не буксува съединителя(въпреки че мощността падна малко) ,течността е чиста но скоростите влизат почти с прихъркване.По скоро ще пробвам с ревизия на помпите.Долната помпа може и да не излиза достатъчно за да избутва вилката на кутията - знам ли.А може и притискателния диск да си е отишъл.През уикенда ще се знимавам . Колега почна да има леко притрисане но при тръгване почти без газ. Редактирано 20 Юни, 2017 от Добромир Атанасов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #6 Отговорено 20 Юни, 2017 Има един болт зад педала, с който се регулира височината на отделяне. Правено е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #7 Отговорено 20 Юни, 2017 виж си помпата горната дали няма теч инъче марка Exedy,в краен случай валео Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PetioHonda 108 #8 Отговорено 20 Юни, 2017 Колега, аз сменях преди около 15-20к км, много четох и гледах. Екседи е марката. Цените бяха от 200 до 600лв, за един и същи комплект(парт номер), много внимавай от къде и за колко си го купуваш. Моят излезе 210лв, гледам, че си от Варна, ако решиш да сменяш ще ти кажа от къде си взех на най-добра цена (реклама не правя, нямам никакви изгоди, просто момчето е точно и дава добри цени). В групата във ФБ също се споменават цени дори към 170-180лв за комплект Екседи, при тази цена не знам изобщо какво се чудиш. Преди това карах с МекАрм - така купих колата уж нов, но за 10к км му видях сметката (начинаещ шофьор бях + малко изпълнения). Валеото било френско и корейско - тука не знам кое се продава, ама май по-гадното. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #9 Отговорено 20 Юни, 2017 Относно тресенето при потегляне чувал съм ,че е признак за износен съединител но нека някай който знае да каже? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Добромир Атанасов 0 #10 Отговорено 21 Юни, 2017 Колега, аз сменях преди около 15-20к км, много четох и гледах. Екседи е марката. Цените бяха от 200 до 600лв, за един и същи комплект(парт номер), много внимавай от къде и за колко си го купуваш. Моят излезе 210лв, гледам, че си от Варна, ако решиш да сменяш ще ти кажа от къде си взех на най-добра цена (реклама не правя, нямам никакви изгоди, просто момчето е точно и дава добри цени). В групата във ФБ също се споменават цени дори към 170-180лв за комплект Екседи, при тази цена не знам изобщо какво се чудиш. Преди това карах с МекАрм - така купих колата уж нов, но за 10к км му видях сметката (начинаещ шофьор бях + малко изпълнения). Валеото било френско и корейско - тука не знам кое се продава, ама май по-гадното. Благодаря,колега.Имаш лс. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ARTU 1 #11 Отговорено 14 Юли, 2017 Моят умря на 170 хил км по километраж (дали е превъртан - нямам идея). В сервиза ми показаха че дори нитовете са поизлъскани Сложих Валео. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове