siska_89 0 #1 Публикувано 28 Май, 2017 Здравейте, от петък сме горди собственици на Honda cr-v 11.2007 3 ген. Можете ли да ми кажете къде е номера на двигателя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #2 Отговорено 28 Май, 2017 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=104007&hl=%22%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%80%22 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #3 Отговорено 29 Май, 2017 Номера на двигател, рама, цвят и т.н. го има на метална табела закрепена на гредата между шофьорска врата и задната пасажерска. Отваряте шофьорската врата и ще я видите долу ниско на гредата! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #4 Отговорено 29 Май, 2017 В КАТ искат да го видят щампован на двигателя и не ги интересуват табелките ако за това пита колегата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #5 Отговорено 29 Май, 2017 Напротив ... в кат не го видяха и им казах само този от табелата да видят.В нормалните европейски страни не ги пишат номерата. Все пак нали сме част от ЕС - това означава , че и тук не трябва да е така... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #6 Отговорено 29 Май, 2017 Навсякаде сппред двигателя се плащат такси застраховки данъци и т.н. Ако не го пише, тези неща как ще се отчитат? По първоначални данни от производителя.... малко смешно. Търпи много манипулации а те са правят абсолютно навсякаде Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #7 Отговорено 30 Май, 2017 (Редактирано) Принципно в България се плаща по мощност на двигателя, но в нормалните държави е по година производство на автомобила. При нас ако се плаща, както е в нормалните държави , а именно - ако караш по-стара кола = скъп данък, ако караш по-нова = евтин данък, хората ще се вдигнат на протести, защото масово се карат стари автомобили (хората нямат пари).... Редактирано 30 Май, 2017 от sttekata Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #8 Отговорено 30 Май, 2017 Най голямо значение има ЕКО стандарта, а той е основно според двигателя. Разбирасе това което казваш за старите и новите е 100% вярно , но съответно отговаря и на еко нормите (старите коли са по-малко екологични) 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hpt 4 #9 Отговорено 30 Май, 2017 sttekata, в нормалните европейски държави двигателят се води резервна част, какъвто е и затова не пишат номера на двигател. Хората там в Белите Държави ( с главни Б и Д) са честни и разчитат на истинността на декларацията, която издава производителят или съответния негов представител. А после, ако има пререгистрация се гледа старият талон. Да може да има манипулация, но се прави и сверка по номер на шаси, а ако те хванат, че си модифицирал без да си декларирал и минал съответните органи има големи глоби и затвор! Учудва ме, че в КАТ в България си минал метър без да видят набития в блока номер. Jaccomo, както писах и по-горе двигателя, еко нормата и т.н. се гледат според шаси номера на конкретния автомобил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #10 Отговорено 1 Юни, 2017 Колега jtp , Не съм минал метър просто казах, че това е номера на двигателя както е по табела и не е сменян. Ако е друг номер и нещо се наложи - пререгистрация или нещо друго си е за моя сметка, защото аз ще имам пробелми. Колата съм си я купувал аз от 1 ви собственик в Германия с тюв и гарантирам , че не е сменян и това му е номера. На кат му пука само ако после не отговаря номера и всичко ще е за моя сметка..... след като сме ЕС и всички закони са еднакви това значи ,че и това правило с номера на двигателя да е същото... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове