Jump to content
siska_89

Номер на двигателя Honda CR-V 2007

Recommended Posts

Здравейте,

от петък сме горди собственици на Honda cr-v 11.2007 3 ген.

Можете ли да ми кажете къде е номера на двигателя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Номера на двигател, рама, цвят и т.н. го има на метална табела закрепена на гредата между шофьорска врата и задната пасажерска.

Отваряте шофьорската врата и ще я видите долу ниско на гредата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В КАТ искат да го видят щампован на двигателя и не ги интересуват табелките ако за това пита колегата. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напротив ... в кат не го видяха и им казах само този от табелата да видят.
В нормалните европейски страни не ги пишат номерата.

Все пак нали сме част от ЕС - това означава , че и тук не трябва да е така...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Навсякаде сппред двигателя се плащат такси застраховки данъци и т.н.

 

Ако не го пише, тези неща как ще се отчитат?

По първоначални данни от производителя.... малко смешно. Търпи много манипулации а те са правят абсолютно навсякаде

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Принципно в България се плаща по мощност на двигателя, но в нормалните държави е по година производство на автомобила.

При нас ако се плаща, както е в нормалните държави , а именно - ако караш по-стара кола = скъп данък, ако караш по-нова = евтин данък,

хората ще се вдигнат на протести, защото масово се карат стари автомобили (хората нямат пари)....

Редактирано от sttekata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най голямо значение има ЕКО стандарта, а той е основно според двигателя.

Разбирасе това което казваш за старите и новите е 100% вярно , но съответно отговаря и на еко нормите (старите коли са по-малко екологични)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

sttekata, в нормалните европейски държави двигателят се води резервна част, какъвто е и затова не пишат номера на двигател.

Хората там в Белите Държави ( с главни Б и Д) са честни и разчитат на истинността на декларацията, която издава производителят или съответния негов представител. А после, ако има пререгистрация се гледа старият талон. Да може да има манипулация, но се прави и сверка по номер на шаси, а ако те хванат, че си модифицирал без да си декларирал и минал съответните органи има големи глоби и затвор! Учудва ме, че в КАТ в България си минал метър без да видят набития в блока номер.

Jaccomo, както писах и по-горе двигателя, еко нормата и т.н. се гледат според шаси номера на конкретния автомобил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега jtp ,

 

Не съм минал метър просто казах, че това е номера на двигателя както е по табела и не е сменян.

Ако е друг номер и нещо се наложи - пререгистрация или нещо друго си е за моя сметка, защото аз ще имам пробелми.

Колата съм си я купувал аз от 1 ви собственик в Германия с тюв и гарантирам , че не е сменян и това му е номера.

На кат му пука само ако после не отговаря номера и всичко ще е за моя сметка.....

след като сме ЕС и всички закони са еднакви това значи ,че и това правило с номера на двигателя да е същото...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...