DSS 0 #1 Публикувано 25 Май, 2017 Здравейте, имам хонда HRV, 2000г. Купих я преди 2г, без 4x4, 1.6 мотор, 105 конски сили. Като я купих сложих Газов инжекцион - BRC, от тогава минах 50 000км.От 1-2 месеца колата няма мощност и става все по зле. След смяна на свещи, кабели и др. днес след диагностика ми казаха следното: запушеш изцяло катализатор - за махане с лъжец за втората ланда сонда (90лв), резонаторно гърне - 50лв, премахване на катализатора - 40лв. Но големият проблем са клапъните: те били с различен аплери в момента, на дваtа цилиндъра, по 9, на другите два - по 11 и нещо. Майсторът предлага да ги регулира (100лв реглаж), ако не станело - отиваме на ремонт на глава - там скромна сума от 700 - 800лв. Въпросът ми е следният: Ако направя всичко каквото казва майстотът и дам 1000, и понеже я карам колата доста и на газ, има ли вероятност след нови, айде да не е 50 000, но 80 000 пак да се наложи този ремонт на главата? Разбрах, че хондите не обичат газ, късно. Та се чудя какво да правя.. не ми се иска да я продавам. Какво бихте ме посъветвали и можете ли да ме насочите при някой проверен човек. Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #2 Отговорено 25 Май, 2017 Клапани се регулрат за 20-30лв. и за 50 000км. не вярвам да са толкова тотал щета ,че да трябва нова глава чак ако е кадърно настроена газовата.Искай второ мнение от сервиз с Хонди, Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #3 Отговорено 25 Май, 2017 (Редактирано) Смени "майстора" с примерно http://forums.hondabg.com/index.php?showuser=11665 Редактирано 25 Май, 2017 от kalintry 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DSS 0 #4 Отговорено 25 Май, 2017 ОТ 100те лв за регулиране на клапани, около 25лв били за смяна на гарнитурата. Но, ако знате някъде, където ги регулират 3 пъти по- евтино, защо да не отида там. А за главата - ремонт: смяна на клапъни, легла и т.н. Доста се притесних с темата за газ и за японските коли. Жалко, че не го знаех по- рано, но и майсторът ми монтира най - добрата според него газова уредба - естествено за 1200лв.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #5 Отговорено 25 Май, 2017 Добре, че го няма Бранко, та да не види тая мъка, мъка... 1. Забрави за резонатор, втулката лъжец и др. Ако катализаторът наистина е зле прочети тук: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=103609 2. Клапани се регулират лесно, 75 си е бая. Защо предлага и гарнитура на капака? Да не омаслява от там? Иначе стане ли на камък се сменя. 3. Ремонт на глава, баааси. Като видят жена или аджамия и почват да смятат... Майстор в София: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=99342 Или както колегата по-горе каза за Фена в Дупница. Той щи каже потънали ли са клапаните и трябват ли нови легла. Тая Д16-ка да не е от локум... 4. Светвала ли е жълтата ламба на таблото? Не се филмирай предварително. Поздрави! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DOXATA 102 #6 Отговорено 26 Май, 2017 "ремонт на глава - там скромна сума от 700 - 800лв." Явно нова отливка ще отлива майстора. Реглажа е между 20 и 40 лв. Гарнитура се сменя(до колкото знам) само ако тече и се е спекла. "Но големият проблем са клапъните: те били с различен аплери в момента, на дваtа цилиндъра, по 9, на другите два - по 11 и нещо. Майсторът предлага да ги регулира"- това значи ли че е майстора е отворил главата,премерил е хлабините и я е затворил без да ги регулира? Не се разделяй с Хондата,а с майстора. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #7 Отговорено 26 Май, 2017 В профила ми има телефон за контакт, докарай ми я да я погледна и да поговорим. Пари за това нещо няма да ти искам! 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DSS 0 #8 Отговорено 26 Май, 2017 Много благодаря! Ще послушам съветите ви. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове