tonii47 8 #1 Публикувано 3 Май, 2017 (Редактирано) Здравейте колеги, да попитам как се сменят, ако скъсаш шпилка на предните колела , че мойта си я купих с една скъсана от дясно, а после се скъса и една от ляво. Едни майстори ми казаха , че трябвало да се сменя и лагер, и понеже на 4 си държи, да не се занимавам. Ама да попитам, ако някой има опит и информация по въпроса. Редактирано 3 Май, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #2 Отговорено 3 Май, 2017 Карай така. JDM-ките са си фабрично с 4. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #3 Отговорено 3 Май, 2017 За това нещо по ЗДвП се спира от движение(липса на скрепителен елемент), та по-добре си оправи колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonii47 8 #4 Отговорено 3 Май, 2017 (Редактирано) Предполагам , че има нещо такова ЗДвП, ама 7 години си я карам така. Но ме притеснява, ако се скъса още някоя, тогава ще бъде неприятно. Ама не ми се сменя оригинален лагер за една шпилка, та за това питам какви са вариантите. Редактирано 4 Май, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DOXATA 102 #5 Отговорено 4 Май, 2017 Аз имах една скъсана, в последствие се скъса втора. До колкото си спомням ми ги смени гумаджията, при които ходя редовно. Ако спомените ми са верни, не е сменян никакъв лагер, а цената беше символична. Три години вече без проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #6 Отговорено 4 Май, 2017 ....ама не ми се сменя оригинален лагер за една шпилка ,та за това питам какви са вариантите. Сменят се лесно шпилките, само трябва да намериш човек, който го е правил . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonii47 8 #7 Отговорено 4 Май, 2017 Колеги, казвате лесно , ама какъв е принципа? Това ми е интересно, в смисъл какъв е начина?Благодаря ви все пак за споделеното. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #8 Отговорено 5 Май, 2017 Е аз единия принцип съм го написал, намираш човек който го е правил и му закарваш колата, той ти ги сменя . Другия принцип е, вдигаш на крик, сваляш гумата, демонтираш спирачния апарат, махаш спирачния диск, докарваш скъсаната шпилка на освободеното место от апарата и я избиваш с чук и пробой, после слагаш новата шпилка на нейното място, нахлузваш подходяща втулка на нея и чрез завиване на гайката я пресоваш в отвора . После другите шпилки по същия начин и гледай накрая да не забравиш да си монтираш обратно диска и апарата . 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonii47 8 #9 Отговорено 8 Май, 2017 Благодаря, явно ще се търси майстор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #10 Отговорено 8 Май, 2017 Като си оправиш шпилките, не давай да ти затягат гайките на джантите гумаджиите, а си затягай сам с ключа от ремонтния комплект в колата! Натягай ги докрай с ръце, без да скачаш отгоре! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lubezen 10 #11 Отговорено 10 Май, 2017 Колеги, моля ако някой намери майстор, който може да извади шпилката без да разглобява лагера, нека сподели. Моят майстор също ми каза, че няма как да се извади без да се разглоби лагера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове