велизар 172 #1 Публикувано 1 Май, 2017 Здравейте! Вече за втори път ми се случва нещо много странно.Колата прегрява, но само когато съм минал около 2-300 километра извън градско и влезна после в трафика в града. Иначе само градско в трафика, няма грижи. Сменени са радиатор, капачка, термостат и антифриз преди около година. Проблемът се появи преди месец. Ако някой има идея, нека сподели, защото аз нямам никаква. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pantany 44 #2 Отговорено 1 Май, 2017 Радиатора нов ли го взе или втора ръка? Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
велизар 172 #3 Отговорено 1 Май, 2017 Всичко е ново. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pantany 44 #4 Отговорено 1 Май, 2017 Направи промивка на системата, защото може да има отлагания с годините. На един сивик сменихме всичко - термостати, капачки, водна помпа, накрая установихме задръстен радиатор. Такава гняс имаше, че не можахме да го изчистим и взехме нов. Имаше същите симптоми. Във високи обороти всичко ок, в ниските отиваше до червено. Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hunter 736 #5 Отговорено 2 Май, 2017 Губиш ли течност... П.п. Имах същия проблем на F22B5. Трябваше за морето да тръгна, че да го хвана - гарнитура... Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #6 Отговорено 2 Май, 2017 F18B2 (6 ген) - същият проблем, като колегата отгоре. От смяната досега все още не съм ходил до морето, за да я натискам продължително време, но засега нямам загуби на антифриз и проблеми с температурата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
велизар 172 #7 Отговорено 5 Май, 2017 Ами радиатора е нов.И не не съм забелязал да губя течност.И незнам колко е достоверен, но миналата година ходих да замерят дали има газове в антифриза.Нямаше. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hunter 736 #8 Отговорено 5 Май, 2017 Радиаторът тук не играе. Гарнитурата може да е " избила " към цилиндър, не към водата... Тогава пуши бяло, ... пара... Водата ти заминава отзад... п.п. Запали я студена, примерно сутрин. Виж дали има балончета, като отвиеш капачката на радиатора. Все отнякъде трябва да се почне. Иначе няма да смееш да тръгнеш на път. п.п.п. Моя пример ти давам... Преди Бургас, ... и аз преди това не го бях хванал... Стрелката в червеното... 2 л. вода... п.п.п.п. Убау, че бях зел вУдЪ, ... за детето... Инъче, ... трееше бира дъ нъливъм... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
велизар 172 #9 Отговорено 5 Май, 2017 Утре ще пробвам.Ако е духнала гарнитура имаш ли идея колко ще ми струва това удоволствие с труда, горе долу? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #10 Отговорено 5 Май, 2017 Аз имах такъв проблем преди години с Б18-ка, смених всичко по системата. Накрая свалихме главата- гарнитурата беше издухана, но и главата беше пукната. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nakata 176 #11 Отговорено 5 Май, 2017 Ако сам си правиш ремонта - около 200 лв, толкова излезе при мен (гарнитура глава , шлайфане , масло , филтри , антифриз и някой дреболийки ). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #12 Отговорено 5 Май, 2017 Ако отваряш мотора, огледай главата около резбите на свещите и около външните краища на горивните камери на 1 и 4ти цилиндър . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
велизар 172 #13 Отговорено 6 Май, 2017 Сега погледнах казанчето на антифриза и си беше между минимум и максимум на студен двигател. Но като отворих капачката на радиатора, да погледна дали излизат някакви балончета, видях че няма течност. Долях около 5-600 грама, докато се напълни и запалих, но не видях балончета. Не знам каква е логиката в преливника течноста да е ок , а в радиатора да липсва течност? Течове не съм забелязал да има под колата някога, но ако е някакъв слаб, може и да не го намеря. Другия вариант е, както каза колегата, да е прегорил гарнитура към цилиндрите и да го гори. Но как да го проверя този вариант, без да разглабям всичко? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #14 Отговорено 6 Май, 2017 Логиката е към хубава капачка като начало , без да пипаш нищо друго за сега. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
велизар 172 #15 Отговорено 6 Май, 2017 В какъв смисъл хубава, като производител ли? Капачката я смених с радиатора миналото лято, а проблем тогава нямах. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #16 Отговорено 7 Май, 2017 Работеща, казвам. Или ти се разхерметизира системата и не може да си дръпне обратно от казанчето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
росенKN 29 #17 Отговорено 9 Май, 2017 (Редактирано) Или наистина гарнитура с много малък пробив. Набива налягане от цилиндрите, изкарва вода към разширителя, но после не може да направи вакуум да си дръпне обратно. Покарай колата да загрее, вкарай я малко в обороти и като изтине напълно, отвори бавно капачката на радиатора и слушай изпуска ли налягане ; това при напълно студен двигател, не хладък. Но първо, както ти каза Фена, прегледай или смени капачката, огледай и гърловината за наранявания. Радиаторът ти е сменян; увери се, че е с правилната капачка, че имаше май 2 модела там, на неоригиналните радиатори. Редактирано 11 Май, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове