Jump to content
велизар

Сложен казус с прегряване

Recommended Posts

Здравейте! Вече за втори път ми се случва нещо много странно.Колата прегрява, но само когато съм минал около 2-300 километра извън градско и влезна после в трафика в града. Иначе само градско в трафика, няма грижи. Сменени са радиатор, капачка, термостат и антифриз преди около година. Проблемът се появи преди месец. Ако някой има идея, нека сподели, защото аз нямам никаква.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радиатора нов ли го взе или втора ръка?

 

Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи промивка на системата, защото може да има отлагания с годините. На един сивик сменихме всичко - термостати, капачки, водна помпа, накрая установихме задръстен радиатор. Такава гняс имаше, че не можахме да го изчистим и взехме нов. Имаше същите симптоми. Във високи обороти всичко ок, в ниските отиваше до червено.

 

Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Губиш ли течност...

 

П.п. Имах същия проблем на F22B5. 

Трябваше за морето да тръгна, че да го хвана - гарнитура...

Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

F18B2 (6 ген) - същият проблем, като колегата отгоре. От смяната досега все още не съм ходил до морето, за да я натискам продължително време, но засега нямам загуби на антифриз и проблеми с температурата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами радиатора е нов.И не не съм забелязал да губя течност.И незнам колко е достоверен, но миналата година ходих да замерят дали има газове в антифриза.Нямаше.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радиаторът тук не играе.

 

Гарнитурата може да е " избила " към цилиндър, не към водата...

 

Тогава пуши бяло, ... пара...

 

Водата ти заминава отзад...  ;)

 

п.п. Запали я студена, примерно сутрин.

 

Виж дали има балончета, като отвиеш капачката на радиатора.

 

Все отнякъде трябва да се почне.

 

Иначе няма да смееш да тръгнеш на път.

 

п.п.п. Моя пример ти давам...

 

Преди Бургас, ... и аз преди това не го бях хванал...

 

Стрелката в червеното...

 

2 л. вода...

 

п.п.п.п. Убау, че бях зел вУдЪ, ... за детето...

 

Инъче, ... трееше бира дъ нъливъм...  :tooth:  :tooth:  :tooth:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще пробвам.Ако е духнала гарнитура имаш ли идея колко ще ми струва това удоволствие с труда, горе долу?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах такъв проблем преди години с Б18-ка, смених всичко по системата. Накрая свалихме главата- гарнитурата беше издухана, но и главата беше пукната.

 

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сам си правиш ремонта - около 200 лв, толкова излезе при мен (гарнитура глава , шлайфане , масло , филтри , антифриз и някой дреболийки ).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако отваряш мотора, огледай главата около резбите на свещите и около външните краища на горивните камери на 1 и 4ти цилиндър .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега погледнах казанчето на антифриза и си беше между минимум и максимум на студен двигател. Но като отворих капачката на радиатора, да погледна дали излизат някакви балончета, видях че няма течност. Долях около 5-600 грама, докато се напълни и запалих, но не видях балончета. Не знам каква е логиката в преливника течноста да е ок , а в радиатора да липсва течност? Течове не съм забелязал да има под колата някога, но ако е някакъв слаб, може и да не го намеря. Другия вариант е, както каза колегата, да е прегорил гарнитура към цилиндрите и да го гори. Но как да го проверя този вариант, без да разглабям всичко?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Логиката е към хубава капачка като начало , без да пипаш нищо друго за сега.

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В какъв смисъл хубава, като производител ли? Капачката я смених с радиатора миналото лято, а проблем тогава нямах.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работеща, казвам. Или ти се разхерметизира системата и не може да си дръпне обратно от казанчето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Или наистина гарнитура с много малък пробив. Набива налягане от цилиндрите, изкарва вода към разширителя, но после не може да направи вакуум да си дръпне обратно. Покарай колата да загрее, вкарай я малко в обороти и като изтине напълно, отвори бавно капачката на радиатора и слушай изпуска ли налягане ; това при напълно студен двигател, не хладък. Но първо, както ти каза Фена, прегледай или смени капачката, огледай и гърловината за наранявания. Радиаторът ти е сменян; увери се, че е с правилната капачка, че имаше май 2 модела там, на неоригиналните радиатори.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...