nikolasko 11 #1 Публикувано 27 Април, 2017 Колеги, Някой знае ли какво трябва да е налегането в климатичната система (Високо - Ниско)? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonit242.tt 0 #2 Отговорено 27 Април, 2017 Зависи от температурата, ама средно 15-2 бара при 1500 оборота на двг. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikolasko 11 #3 Отговорено 2 Май, 2017 Наляганията са ми добре. Сега остава да проверя сензорите за температурата в купето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #4 Отговорено 2 Май, 2017 R134a при изпарение +0.7C има налягане 2.0bar, ако кажем , че е при 1500мин-1 ще рече, че ако е 2250мин-1 ще бъде около -5С = 1,43bar. Важно е, ако зареждате фреон, да сложите и масло 5% от количеството зареден фреон! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonit242.tt 0 #5 Отговорено 3 Май, 2017 За маслото не е така . Какъв проблем имаш с климатика ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikolasko 11 #6 Отговорено 4 Май, 2017 Според мен не охлажда добре купето, когата работи на AUTO, на 22С ( например). Започвам да си мисля, че проблема е в управлението на климатроника. Не знам още как да го ревизирам. Климатика съм го заредил както трябва - с к-во фреон и масло съгласно спецификацията. Просто не знам логиката на работа на климатроника (кои са сензорите и кой какво прави). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #7 Отговорено 4 Май, 2017 за маслото не е така .какъв проблем имаш с климатика ?Колега, напълно прав съм, това, че някой не го прави не значи , че е правилно!Маслото се разтваря във фреона и ВСИЧКИ производители на компресори и фреони ще ти го кажат, Т.е. при теч (изпуснат фреон), се отчита 5% изпаряване с маслото! Ти замислял ли си се защо като има някъде теч на фреон (и ти търсиш точно омасляването), има и омасляване? Ами защото се е изпарило и маслото с фреона... Аз го казвам като професионалист, а после всеки си решава сам! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mimors 10 #8 Отговорено 4 Май, 2017 Според мен не охлажда добре купето, когата работи на AUTO на 22С ( например).Хондите май са си така. Моята 3-та ген също, на 22 AUTO ми е малко топличко.Просто намалявам на 20 и нещата се оправят. На предната ми Сузуку Гранд Витара, на дълго, ако не искам да хвана синузит, трябваше да го държа на 25-26 градуса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #9 Отговорено 4 Май, 2017 При последното ми пътуване в голямата жега тея дни, трябваше да го държа на 25, че да не се простудим. Викам, кво му стана на тва чудо...? Като че ли 22 беше ОК преди. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonit242.tt 0 #10 Отговорено 4 Май, 2017 (Редактирано) Не, колега, за маслото си прав, че се добавя, но не и процентите . И не се търси омазняване, а UV траск, щото един двигател дето мята масло.. какво, всички проводи ли ще смениш ? А процентите какво са : грамове или милилитри, или литри, или нещо друго? Фреонът трябва да е 475 гр., ако е толкова, направи ресет и виж как ще е. Редактирано 4 Май, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikolasko 11 #11 Отговорено 5 Май, 2017 Сложил съм точно толкова фреон и 5% масло. Машината има Автоматичен режим и просто се задава марка , модел .... и т.н. Заложеното к-во в базата данни на машината е толкова 475 гр. Направих ресет ( с комбинацията от копчетата - само този начин знам), но положението е същото (може и аз да си внушавам). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #12 Отговорено 5 Май, 2017 tonit242.tt Колега, ако колата ти мята толкова масло, че дори и фреоновите маркучи да са напръскани, просто вкарвай колата в сервиз или я махай. Аз проектирам такива инсталации (професионално) и не искам да споря за глупости, защото за мен са такива! Казах как се прави правилно, а ти си преценявай сам как искаш да го правиш! Тези UV добавки за фреона са коварни за нормални системи (ел. компресори), защото свалят лака на намотката и от там гори двигателя, т.е. може да се ползват само за автомобилите, при които компресора се задвижва механично. Преди да сложиш UV, се търси омасляването и ако не го намериш, тогава надуваш с азот и почваш да търсиш дупка със специален спрей за пропуски (или пяна от сапун). Няма случай, в който да имаш пропуск, а да няма омасляване (точно заради онези 5%) 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mimors 10 #13 Отговорено 5 Май, 2017 А как се прави ресет с комбинация от бутони? На тройката, дали има вариант за такъв ресет? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #14 Отговорено 5 Май, 2017 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #15 Отговорено 5 Май, 2017 Running the Self-diagnosis FunctionTurn the ignition switch OFF.Turn the fan switch OFF, the temperature control dial on Max Cool and the mode control dial on Vent.Turn the ignition switch ON (II), then press and hold the recirculation control switch. Within 10 seconds while holding the switch down, press the rear window defogger switch five times. The recirculation indicator blinks two times, then the self-diagnosis will begin. If there is any problem in the system after self-diagnosis is finished, the recirculation indicator will blink the Diagnostic Trouble Code (DTC) 7 through 13 when problems in the evaporator temperature sensor circuit are detected (codes 14 and 15), the A/C indicator will blink the DTC. If no DTC's are found, the indicator will not blink. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #16 Отговорено 5 Май, 2017 "? А процентите какво са : грамове или милилитри, или литри, или нещо друго?" Разбира се, че в основната мерна единици за тегло - кг. Предполагам не зареждаш фреона в м3, л или мл, защото ще те питам при какви условия го измерваш, т.е. трябва да го зареждаш по маса - кг. или грам..., все тая, можеш да конвертираш мерни единици. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kurti7912 14 #17 Отговорено 7 Май, 2017 (Редактирано) Колеги, да попитам и аз, при мен вдига много налягане при 2000 оборота : то е 23 и ми избива през местата за зареждане. Майстора казва, че може да са ми сложили повече масло и затова , само това ли може да е причината? Редактирано 7 Май, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #18 Отговорено 8 Май, 2017 Да не е презаредена системата? Маслото не повишава налягането, най-много да се счупи компресорът. Провери дехидраторния филтър, защото ако е за смяна, прави тапа преди изпарителя и от там ти държи високо налягане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kurti7912 14 #19 Отговорено 9 Май, 2017 (Редактирано) Заредено е с по-малко фреон, нарочно 450гр . Филтърът е сменен след тези манипулации. Долу горе ги докарваме 21, преди тях даже достигаше 30 налягане. Това е при 2000 и нагоре оборота. Редактирано 16 Май, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
RIFTO 27 #20 Отговорено 10 Май, 2017 Високо налягане се дължи на липса или недостатъчно охлаждание на кондензатора. Колегата ти е казал за дехидратора, но само да добавя - ако веднага след дехидратора става студено, значи е запушен и там става изпарението непосредствено на изхода. Ако няма разлика на вход - изход, не го пипай Колко е температурата на входа и на изхода на дехидрататора? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове