Jump to content

tonit242.tt

Фен
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно tonit242.tt

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    тук
  1. Налягане на климатика

    Не, колега, за маслото си прав, че се добавя, но не и процентите . И не се търси омазняване, а UV траск, щото един двигател дето мята масло.. какво, всички проводи ли ще смениш ? А процентите какво са : грамове или милилитри, или литри, или нещо друго? Фреонът трябва да е 475 гр., ако е толкова, направи ресет и виж как ще е.
  2. Налягане на климатика

    За маслото не е така . Какъв проблем имаш с климатика ?
  3. Налягане на климатика

    Зависи от температурата, ама средно 15-2 бара при 1500 оборота на двг.
  4. Коя шаиба? Ремъчната или съединителя, ако е ремъчната, само сменяш лагера и си готов .
  5. Абе, я по-добре се консултирай и с друг майстор. Компресорът не може да остане без масло, ако е зареждан правилно на обслужванията.
  6. Техничски въпрос за климатик

    . наи вероятно са сложили повече фр ако преди това е работил добре . на всеки 2години се прави профилактика на климатика
  7. Техничски въпрос за климатик

    няма как да е 4 градуса има термо регулатор на 7градуса и ако всичко работи коректно температурата на средната конзола варира от 6.5 до 8 градуса при 1500-1800 оборота това е за климатик не се отнася за климатроник.
  8. ееее кога ще отидеш да видят откъде изпуска и да го заредят с фреон ????
  9. ако крушката не е менте би трябвало спокоино да изкара над 6000часа светене
  10. Проблем с HR-V

    от каде си.може ли да снимаш диска и накладките
×