V4st*r 13 #41 Отговорено 13 Май, 2017 Ами какво да кажа, един приятел чиято кола е на газ, като се качи на моята и му светват очите. А и нали виждам "рейсърчетата" по светофарите - гърмят, гърмят с духалката..... Но не вървят.... http://www.dunevmotorsport-r21.com/gazov-inzhekcion/ Подтекста е доколко действително са решили проблемите на газта или просто си приказват, за успокоение на невярващите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Друмев 4 #42 Отговорено 22 Май, 2017 Смених задни накладки и сега постоянно ми свети лампата за ръчната..... Минах поне 100 км. вече и нищо ... идеи??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koleca 7 #43 Отговорено 22 Май, 2017 имаш ли спирачна течност в казанчето? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mironch0 23 #44 Отговорено 22 Юни, 2017 Така, да допълня и аз, колата се върна от сервиз и казаха, че загубата на мощност е от дистрибуторна капачка + кабели за свещи, т.е. трябва да се сменят (приемем предложения за 2.2 vtec-а ми какво препоръчвате) регулирали са клапаните, като казаха, че са се били силно натегнали, но сега са по предписание, та след смяна ще пиша отново дали с това ми се е оправил проблема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mironch0 23 #45 Отговорено 12 Юли, 2017 И най-накрая, оставих колата при Дидо от ДИКСИ 07, от там ми я върнаха работеща и се е оказало, че проблема е от vtec-клапана, който леко се е разместил ... То там и аз уж пипах, ама понеже не бях сигурен какво "пипам", реших да си дозатегна и да я оставя на някой разбиращ, та сега вече съм хепи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
_pileto_ 44 #46 Отговорено 12 Юли, 2017 ......, че проблема е от vtec-клапана, който леко се е разместил ... Е това незнам как може да стане?! Болтовете дотолкова "неразместимо" фиксрат клапана към главата, че няма шанс да се обърка с монтажа. Нещо май са те пуснали по пързалката колега. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mironch0 23 #47 Отговорено 14 Юли, 2017 (Редактирано) ... уфффф знам ли, проблем е, че си оставам с проблем, а това хич не ме радва ... Редактирано 14 Юли, 2017 от Mironch0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Д.Методиев 8 #48 Отговорено 15 Януари, 2018 На 12.05.2017 г. at 23:00, koleca написа: Аз съм доволен от газта, вярно че трябва най-малко 1000 лв да кихнеш, но аз с 18-джанта и на 136 коня си паля гумите без проблем. Всичко ако е добре по колата, си върви доволно за това купе. Колега в шок съм ако изпаткам 18 на моята ще ми гори 20 и ще върви всякаш на задна ако минаваш през Тутракан се обади да видим тоя звяр ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vasil Ganchev 1 #49 Отговорено 15 Януари, 2018 И моята е акорд 2.0 147к.с. има газов инжекцион . За мен е направо самолет. От старт до трета вьрти гуми над 4000 оборота направо излита, няма разлика дали е нагаз или бензин, така че, писанията горе че била тежка и за комфорт, да така е но взрви доста добре. Явно колегата от Русе има проблем някакьв, за сравнение с голф и дума не може да става и то пьк 90 коня Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6341 #50 Отговорено 15 Януари, 2018 Усещането за вървене е субективно понятие и не е добре да се спекулира и разлайват кучетата. До преди 2 г. карах това от подписа ми 2.0 автомат и си бях доволен. Като взех сегашното комби 2.4 автомат, направо се стреснах как набира. Преди година пак се видях с новия собственик и се качих на "старата си любов" и тогава ми се видя че стартира по-стремглаво от новата. Единствената разлика е че 6-така е с жило, а на новата дросела е електронен. Ще кажете "кво от туй" но разлика има. Не точно в секундите, по-скоро в усещането за реакция и динамика, което пак е субективно. 6-така е 147 коня и под 1.5 тона, 7-мака е 190 коня и почти 1.7 тона, така че нещата са "на кантар". Най-много вървеше бялото (от подписа ми) -пълна инжекция 101 коня и 805кг -"напрао разцепва" двата ми акорда, но вече съм вехт за такива ускорения. Ледженда на приятел ускорява колкото комбито ми, но се усеща далеч по-муден (за някои), а принципно си е тежка и комфортна лимузина -295 коня над 2т. и пак е под 8секунди до 100. Имал съм вземане / даване с Ес класата и Панамерата на началствата си, и знам какво е ускорение, но на каква цена? белия ми Сивик пак ги бие като усещане за виталност и "бодър старт от нищото". Карайте си колите и "не търсете под тях телета". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Д.Методиев 8 #51 Отговорено 17 Януари, 2018 (Редактирано) Имам въпрос към по вещите по темата за EGR. Ако изолирам дадения клапан какви плюсове и минуси ще имам ? По добре ли е просто да почистя пътищата и клапана? Още съм в чудо как колегата от Русе с f18-ката(koleca) му върви толкова много акорда с 18-ки джанти предполагам всичко е сток по двигателя. Моята я усещам малко ленива а съм с 15-ки.Дори да сложа 100 октана няма разлика във вървежа. Бях си поръчал една добавка за горивната система от резервоара до дюзите и имаше ефект но във вървежа той беше минимален. Та ако изчистя или махна тоя глупав EGR клапан + пътищата ще има ли ефект ? Ще ви бъда благодарен ако ми споделите за някой ,който разбира от хонди в Русе или Силистра( предпочитам Русе ) . Искам да ми направи една пълна профилактика . Редактирано 17 Януари, 2018 от Д.Методиев Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6341 #52 Отговорено 17 Януари, 2018 Ето ти подходящ човек от Русе: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
V4st*r 13 #53 Отговорено 7 Май, 2018 (Редактирано) Всичко си дойде на мястото като покарах новата ни кола с испанския бензин, останал в нея. Автомобила лети!!! След като налях от Еко А100 (!!!) мощността все едно падна наполовина. Не търсете под вола теле. Хондите ни са идеални. Държавата не е. Редактирано 7 Май, 2018 от V4st*r 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mironch0 23 #54 Отговорено 9 Май, 2018 Аз също си реших проблема, но съм забравил да пиша в тази тема ... та, с много лутане ме препратиха при някакъв човек в Обеля, който разчитал грешки и при хонди с OBD-букса като моята..., та от там, ми изчисти две грешки, едната за въздуха и едната за налягането на маслото, от там си тръгнах с тотално друга кола, от тогава проблеми с вървежа съм нямал - да чукна на дърво. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimitur_lilov 0 #55 Отговорено 5 Юни, 2018 На 3.05.2017 г. at 20:40, koleca написа: Може да е ЕГР клапана, свещи, реглаж на клапани също е добре да се направи и може би смяна масло и филтри, а относно егр-а - ето в какво състояние беше моя : Това къде се намира,за да си го изчистя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koleca 7 #56 Отговорено 5 Юни, 2018 Колега това се намира на смукателя точно под инжекторите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове