Jump to content
Друмев

Accord 6 няма сила ....

Recommended Posts

Ами какво да кажа, един приятел чиято кола е на газ, като се качи на моята и му светват очите. А и нали виждам "рейсърчетата" по светофарите - гърмят, гърмят с духалката..... Но не вървят....

 

http://www.dunevmotorsport-r21.com/gazov-inzhekcion/

 

Подтекста е доколко действително са решили проблемите на газта или просто си приказват, за успокоение на невярващите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених задни накладки и сега постоянно ми свети лампата за ръчната..... Минах поне 100 км. вече и нищо ... идеи???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имаш ли спирачна течност в казанчето?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Така, да допълня и аз, колата се върна от сервиз и казаха, че загубата на мощност е от дистрибуторна капачка + кабели за свещи, т.е. трябва да се сменят (приемем предложения за 2.2 vtec-а ми какво препоръчвате)  регулирали са клапаните, като казаха, че са се били силно натегнали, но сега са по предписание, та след смяна ще пиша отново дали с това ми се е оправил проблема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И най-накрая, оставих колата при Дидо от ДИКСИ 07, от там ми я върнаха работеща и се е оказало, че проблема е от vtec-клапана, който леко се е разместил ... То там и аз уж пипах, ама понеже не бях сигурен какво "пипам", реших да си дозатегна и да я оставя на някой разбиращ, та сега вече съм хепи. :yinyang:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 ......, че проблема е от vtec-клапана, който леко се е разместил ... 

 

Е това незнам как може да стане?!  Болтовете дотолкова "неразместимо" фиксрат клапана  към главата, че няма шанс да се обърка с монтажа. Нещо май са те пуснали по пързалката колега.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

... уфффф знам ли, проблем е, че си оставам с проблем, а това хич не ме радва ... 

Редактирано от Mironch0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 12.05.2017 г. at 23:00, koleca написа:

Аз съм доволен от газта, вярно че трябва най-малко 1000 лв да кихнеш, но аз с 18-джанта и на 136 коня си паля гумите без проблем. Всичко ако е добре по колата, си върви доволно за това купе.

Колега в шок съм :D ако изпаткам 18 на моята ще ми гори 20 и ще върви всякаш на задна ако минаваш през Тутракан се обади да видим тоя звяр !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята е акорд  2.0 147к.с. има газов инжекцион . За мен е направо самолет. От старт до трета вьрти гуми над 4000 оборота направо излита, няма разлика дали е нагаз или бензин, така че, писанията горе че била тежка и за комфорт, да така е но взрви доста добре. Явно колегата от Русе има проблем някакьв, за сравнение с голф и дума не може да става и то пьк 90 коня 

image-0-02-04-e6eaf71262293993958b0e0b4344106698f86a16d33ece1bc6a3c0ec7903390f-V.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Усещането за вървене е субективно понятие и не е добре да се спекулира и разлайват кучетата.

До преди 2 г. карах това от подписа ми 2.0 автомат и си бях доволен. Като взех сегашното комби 2.4 автомат, направо се стреснах как набира. Преди година пак се видях с новия собственик и се качих на "старата си любов" и тогава ми се видя че стартира по-стремглаво от новата. Единствената разлика е че 6-така е с жило, а на новата дросела е електронен. Ще кажете "кво от туй" но разлика има. Не точно в секундите, по-скоро в усещането за реакция и динамика, което пак е субективно. 6-така е 147 коня и под 1.5 тона, 7-мака е 190 коня и почти 1.7 тона, така че нещата са "на кантар". Най-много вървеше бялото (от подписа ми) -пълна инжекция 101 коня и 805кг -"напрао разцепва" двата ми акорда, но вече съм вехт за такива ускорения. Ледженда на приятел ускорява колкото комбито ми, но се усеща далеч по-муден (за някои), а принципно си е тежка и комфортна лимузина -295 коня над 2т. и пак е под 8секунди до 100.

Имал съм вземане / даване с Ес класата и Панамерата на началствата си, и знам какво е ускорение, но на каква цена? белия ми Сивик пак ги бие като усещане за виталност и "бодър старт от нищото". Карайте си колите и "не търсете под тях телета". :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам въпрос към по вещите по темата за EGR.

Ако изолирам дадения клапан какви плюсове и минуси ще имам ?

По добре ли е просто да почистя пътищата и клапана?

Още съм в чудо как колегата от Русе с  f18-ката(koleca) му върви толкова много акорда с 18-ки джанти 

предполагам всичко е сток по двигателя.

Моята я усещам малко ленива а съм с 15-ки.Дори да сложа 100 октана няма разлика във вървежа.

Бях си поръчал една добавка за горивната система от резервоара до дюзите и имаше ефект но във вървежа той беше минимален.

Та ако изчистя или махна тоя глупав EGR  клапан + пътищата ще има ли ефект ?

Ще ви бъда благодарен ако ми споделите за някой ,който  разбира от хонди в Русе или Силистра( предпочитам Русе :D) .

Искам да ми направи една пълна профилактика .

Редактирано от Д.Методиев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти подходящ човек от Русе:

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Всичко си дойде на мястото като покарах новата ни кола с испанския бензин, останал в нея. Автомобила лети!!! След като налях от Еко А100 (!!!) мощността все едно падна наполовина. Не търсете под вола теле. Хондите ни са идеални. Държавата не е. 

Редактирано от V4st*r
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също си реших проблема, но съм забравил да пиша в тази тема ... та, с много лутане ме препратиха при някакъв човек в Обеля, който разчитал грешки и при хонди с OBD-букса като моята..., та от там, ми изчисти две грешки, едната за въздуха и едната за налягането на маслото, от там си тръгнах с тотално друга кола, от тогава проблеми с вървежа съм нямал - да чукна на дърво.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 3.05.2017 г. at 20:40, koleca написа:

Може да е ЕГР клапана, свещи, реглаж на клапани също е добре да се направи и може би смяна масло и филтри, а относно егр-а - ето в какво състояние беше моя :

post-31802-0-89012800-1493833189_thumb.jpg

post-31802-0-93235800-1493833190_thumb.jpg

post-31802-0-88868400-1493833191_thumb.jpg

Това къде се намира,за да си го изчистя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега това се намира на смукателя точно под инжекторите

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...