ceco_accord 6042 #1 Публикувано 10 Април, 2017 Зимъска, по дупки и бабуни, колцата потропваше отпред в дясно. На пролетния оглед открихме луфт в долните шарнирни болтове - видим в десния. Реших да сменя и двата, понеже така и така щеше да се профилактира ляво външно каре (хлабава скоба на маншона и съмнително състояние на смазката). В гаража е тясно, навън мокро, а и ме достраша да стресирам АБеС датчиците, млатейки с чука. Комшийското сервизче имаха скоба за целта, но им се наложи да си направят приспособление, понеже болта излиза нагоре, а там е тясно. Горният колаж е с монтираните и какви бяха старите шарнири. Десният е с по-големият луфт, а кой от тях (и дали) е оригинален, не знам. Маркираното нищо не ми говори, но аз съм обикновен юзър. Ако някой е виждал и знае чии са тези логота - ще каже. Долният колаж е от процеса. Кадър 1 - необходимото разглобяване (ляво колело). Кадър 2 - сваля се сепаратора на датчика и пътечката. Кадър 3 - въпросното струговано приспособление с отрязана периферия за вътрешната част. Вътрешният му диаметър е колкото болта, а периферията ляга около него, осигурявайки пространство за "избутване на болта нагоре. Кадър 4 - Новият + монтирания сепаратор (дясно колело). Темата ми е информативна, колкото да се знае спецификата, но ако се допълни с професионални мнения, смятам ще е полезна и на други "другари" . 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
afe 7 #2 Отговорено 10 Април, 2017 Поздравления за труда! Какво скоба ползва за 'самоделката' и с нея ли постави болта? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nakata 178 #3 Отговорено 10 Април, 2017 Снимай скобата - въпросното струговано приспособление с отрязана периферия за вътрешната част. Вътрешният му диаметър е колкото болта, а периферията ляга около него , осигурявайки пространство за "избутване на болта нагоре), ако можеш . Миналата събота и аз правих това упражнение, но свалях всичко и го вадих в мемгеме. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #4 Отговорено 10 Април, 2017 Старите са били Ямато. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6042 #5 Отговорено 11 Април, 2017 Благодаря. Скобата беше от комплект -нещо такова http://magnum-fs.com/product/1107/k-t-za-montazh-i-demontazh-na-sharniri-i-tamponi.html, в който нямаше подходящ за мен преходник, та си направиха по мярка за мен. Да, с нея свалиха старите и сложиха новите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #6 Отговорено 11 Април, 2017 Старите са били Ямато. Не всички, единия е Сидем . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nakata 178 #7 Отговорено 12 Април, 2017 (Редактирано) Благодаря, ако се наложи, ще си направя втулки. Редактирано 12 Април, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6042 #8 Отговорено 11 Май, 2017 Може и без, ако разглобиш повечко неща -като тоя братушка: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове