rangchev 6 #1 Публикувано 9 Април, 2017 Здравейте. От известно време имам проблем с централното на пасажерската врата и задната, зад нея. Ходих при човек, на който се доверявам и ми каза, че са заминали машинките и на двете. По-точно, магнитите са се износили и трябва целите машинки да се сменят. Някой имал ли е сходен проблем и как го е решил!? Заменяеми ли са с някакви други, от други модели или пък универсални някакви и горе долу какви пари вървят ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #2 Отговорено 10 Април, 2017 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=95033&hl= Прочети тук . идентичен е проблемът и се решава по същия начин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tany66 7 #3 Отговорено 10 Април, 2017 (Редактирано) От няколко дни и аз се опитвам да си направя централното заключване. При мен трябва да се подменят моторчетата (износени, липсващи и счупени четки). Марката на моторчето е Mabuchi motor 12v. Проблемът е, че не мога да намеря такива Някой да е мяркал подобни? В БГ някъде, в алито има подобни, но 45 дни!! В Ebay - цена 6-7 долара и шипинг 13-20, защото са от Щатите. Благодаря предварително. Редактирано 15 Април, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 58 #4 Отговорено 10 Април, 2017 Аз също имам нужда от 2 точно такива моторчета за централното. Четките им са износени и е въпрос на време и другите да откажат. Тъй като искам всичко по колата да е оригинално, а не да дупча и приспособявам някакви китайски, които не знам колко ще изкарат, поръчах си от ибей само моторчетата и ги чакам тези дни да дойдат. Поръчах 10. Мисля да сменя всичките 5 и ще ми останат още 5 за резерва или ще ги продам на колеги от форума. Ако до тогава не си намериш, ще ти пиша. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #5 Отговорено 10 Април, 2017 И аз искам едно моторче, ако не е нахално от моя страна. Даже бях предложил в една тема да правим обща поръчка, но не се получиха нещата. Поздрави! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tany66 7 #6 Отговорено 10 Април, 2017 (Редактирано) ruil4o, благодаря предварително. Ако не намеря и ти останат, бих ги взел и 5-те, но мога да "клекна" и на 3, за да може и kotarankat да се уреди. Редактирано 15 Април, 2017 от vesivanova 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 58 #7 Отговорено 10 Април, 2017 Ок, ще ви пиша, като пристигнат. Чакам ги с нетърпение, че двете ми врати стоят отворени и найлоните висят. Добре, че не карам много колата! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #8 Отговорено 10 Април, 2017 https://www.aliexpress.com/item/New-2-4PCs-20mm-Long-Shaft-Car-Door-Lock-Actuator-For-Mabuchi-Motor-Repair-For-Lexus/32733604499.html?spm=2114.13010608.0.0.d6kd9K Аз тея си бях поръчал. Сменям само отзад пласмасата с четките. И махам позистора задължително 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tany66 7 #9 Отговорено 11 Април, 2017 (Редактирано) Имате ли представа как да извадя черният редуктор, върху който седи червяка? Опитвах със сила, въобще не помръдва, да не би да е лепен ? Защото, докато чакаме от Китай, ето на какво попаднах : http://www.robotev.com/index.php?cPath=1_40_37 Мога да отида, да взема и да пробвам тези, поне са ми под ръка. Също и това може да се погледне : http://tpetrov.com/search.php?prod=%D0%9C%D0%BE%D1%82%D0%BE%D1%80+FK130SH Редактирано 15 Април, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #10 Отговорено 11 Април, 2017 Не се опитвай. Студено набит е и изваждането е трудно.. Да не говори за набиването на новият мотор. Тея, дето си ги дал , са малко неподходящи , но може да се пробва да се ползва задната част с четките. Ротора от старият се опръсква хубаво със спрей за карбуратори, да излезе всичко. После даже с Меглио си пръскам и измивам допълнително. След което, компресорът с въздух и да изсъхне. Нова задна част с четки . Слагаш, лепиш и монтираш . По-добре да се чака от Китай, за да пропуснеш момента с поенето на кабели и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tany66 7 #11 Отговорено 22 Май, 2017 (Редактирано) Малко да раздвижим темата.Понеже не ми се чака(вече) си поръчах тези моторчета http://tpetrov.com/search.php?prod=%D0%9C%D0%BE%D1%82%D0%BE%D1%80+JOHNSON+20513 На външен вид и размер са "почти" еднакви,няма значение че оста е по къса.Може да се ползва само задната част с четките или цялото моторче.Аз сложих цялото моторче(при мен и ротора не беше в ред),с помощта на менгеме избих черния редуктор(трудно но не невъзможно) набих го без проблем на късата ос и поставих червяка!След това се изисква минимално напасване,изрязва се едно оребрение и леко се преработва куплунга за включване от вътрешната страна към мотора.Елементарно е.Две къси "жичлета" и .....сте в играта. Проблем се явява зъбното колело или по точно неговото напасване,вътре има една натегната пружина която не можах да я излъжа за да затворя машинката.Не разбрах каква роля играе тази пружина,защото и без нея машинката си работи идеално.Та аз изхвърлих въпросната пружина,сглобих машинката монтирах във вратата и от 2-3 дни имам перфектно действащо централно заключване. Редактирано 22 Май, 2017 от tany66 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #12 Отговорено 22 Май, 2017 (Редактирано) Временно ще е . Нищо не трябва да се напасва и пружината трябва да си е там. Просто зъбното колело трябва да е в средно положение. Пружината действа да върне колелото пак в средно положение за да може когато поискаш да е свободно и да можеш да отключиш отвътре. Без пружина е крайно ляво и крайно дясно и вероятно няма да позволи лесно отключване/заключване от вътре или отвън с ключът когато е предна машинка. Редактирано 22 Май, 2017 от docev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tany66 7 #13 Отговорено 22 Май, 2017 Ок.Да,прав си.Аз се занимавам със задна врата,при положение че липсва пружината пасажера не може да се заключва или отключва отвътре!Явно моторчето няма сила да преодолее пружината....бях поръчал от тези за които споменаваш но вече 45 ни вест ни кост Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tany66 7 #14 Отговорено 19 Юни, 2017 Със съдействието на ruil4o който беше така любезен да ми даде моторчета една от вратите е оправена. На другата поставих цяла нова машинка взета от тук http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-ACCORD-CIVIC-ODYSSEY-DOOR-LOCK-MOTOR-ACTUATOR-FRONT-RIGHT-72115-S84-A01-/170954686132?hash=item27cdb17eb4:g:spkAAOSw3v5YtWMe пасва идеално.Давам линка ако на някой не му се чака месец - два за моторчета от Китай.За 5 дни са на адрес. Сега остана само задната врата(петата)Насока как се сваля кората?Само на щипки ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
g_georgiev 7 #15 Отговорено 13 Юли, 2017 За да не отварям нова тема си позволявам да използвам тази на колегата за което се извинявам.Става въпрос за следното.При покупката на моето црв ми го дадоха с два ключа без дистанционни.Мой познат ми подари това ,като ми каза,че може да се обучи за джипа ми.Мъчих се няколко пъти да го "обуча" , но с минимален успех а именно отключва само един път при самото обучение и след това вече не прави нищо.Въпроса ми е дали някой се е сблъсквал с нещо подобно и какво ме съветвате да правя,да си купя от и-бей новии да се мъча да ги обучавам,или да си взема китайски модул и да го вържа към централното. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tany66 7 #16 Отговорено 18 Септември, 2017 Здравейте. Да не отварям нова тема..как се сваля кората на 5-тата врата(на багажника) Само на щипки ли е? Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vivanov 0 #17 Отговорено 21 Септември, 2017 Продават цели машинки в алито. Иначе и от универсалните стават навсякаде с изключение на 5-та врата, кората е със щипки доколкото си спомням но средната се чупи винаги. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marin mv 1 #18 Отговорено 28 Ноември, 2019 Здравейте колеги, имам подобен проблем с централното: 1 Когато заключвам мигачите не мигат и тогава не се заключва 5тата /задна/ врата, понякога мигат и тя се заключва, но когато отключвам и мигачите не светнат не се отваря 5тата врата. Има ли някаква връзка с вратата на водача защото първо тя започна с проблемите си, когато отварям бутонът излиза до половината и като дръпна от вън дръжката се заключва /бутона слиза на долу/ и при втория опит няма проблем, отваря се. Багажника не се отваря и с ключа когато въртя, проблем голям добре, че се отваря стъклото на багажника. Моля ви помагайте, става въпрос за CR-V 2.2 140 коня 2005г. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #19 Отговорено 29 Ноември, 2019 (Редактирано) Всеобщият проблем с машинките. Или се отремонтират твоите , или си поръчваш китайски и сменяш. Първо на шофьорската , а задната после трябва да се гледа. Отзад като казваш дори с ключът какво означава? Завърта но не отваря или влиза ключът но не завърта. Редактирано 29 Ноември, 2019 от docev 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marin mv 1 #20 Отговорено 29 Ноември, 2019 Искам да кажа, че дори с ключа като отключа не се отваря задната врата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове