asdasdsadas 37 #1 Публикувано 3 Април, 2017 Привет колеги..Наскоро смених маслото на двигателя и викам да сменя и на скоростната кутия, защото откакто я имам хондата(вече 4год.), масло на кутия не е сменяно, а имам около 60 000км навъртяни...Закарах колата при мой познат, смени маслата.. До тук добре. От няколко дни обаче забелязвам, че преди да я запаля сутрин, изключването от скорост става трудно. После няма никакъв проблем, като я запаля и тръгна, превключва много леко..Съединителят ми е за смяна, от известно време имам леки претрисвания, когато потеглям.. Възможно ли е да е от него? При източването на старото масълце забелязах, че е много чисто и бистро, беше като ново. В сервизната книжка, ако не ме лъже паметта, пише, че е наливано 10w30. Въпросният MTF 2л съм го купил от Соларей във Варна, около 80лв. с доставката ми излезе. Момчето, обслужващ хондата, вкара маслото в кутията с някакъв стоманен шприц и накрая даже преля.. Грижа се изключително много за колата си, не съм нервен шофьор и не раздавам много газ. Какво ще ме посъветвате, трябва ли да се притеснявам за нещо? Опасявам се зимата, като се застуди, да не стане по-лошо.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
V4st*r 13 #2 Отговорено 12 Май, 2017 Значи изключването от скорост (предполагам имаш предвид от 1-ва) да е трудно ми се е случвало и на мен. Изгасям двигателя, включвам на 1-ва, но колата е леко нанагорнище, слизаме и се качваме, автомобила малко или много се тресе. И след това не иска да изключи от 1-ва. Предполагам се замества и като е нанагорнище, не иска да излезе лесно. Пробвай преди да слезете да товарите нещо в багажника и т.н., да е на ръчна спирачка, за да не се тресе автомобила и да се замести лоста, и чак след това включи на 1-ва, да не мърда. Но това масло за двигателя 10-30 не е ли тънко? Honda MTF може да се поръча и директно от Бултрако и е по-евтино. Претрисанията при потегляне може да не са от износен съединител, просто иска повече газ и също така междинна газ - при отпускането на съединителя, след като си сменил предавката. Просто двигателя не харесва да му падат оборотите под 1500, затова прави така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
asdasdsadas 37 #3 Отговорено 12 Май, 2017 Засега съм решил проблема, като дръпна ръчната и после включа на първа.При мен колата е една идея нанадолнище. А относно маслото, налято е MTF и с него започнаха болежките, но не е болка за умиране. Виж, като доиде зимата, тогава ще му мисля. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
V4st*r 13 #4 Отговорено 12 Май, 2017 Ако е нанадолнище, трябва да включиш на задна, за да стои на едно място. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobchoo 139 #5 Отговорено 1 Юни, 2017 http://haparts.pl/08798-9031.html А това масло дали става за 6та? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ИцоД 170 #6 Отговорено 1 Юни, 2017 https://www.ato24.de/en/car/mtf-honda.html За колегата gasmonkey ! Пробвали ли сте от общите поръчки с Чавдар ? Това поне е 100% Хонда МТФ и 2 литра идват някъде 55 лв с отстъпките. Все пак е доста под 80 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #7 Отговорено 1 Юни, 2017 а 44 как ти се струва . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
asdasdsadas 37 #8 Отговорено 1 Юни, 2017 Видял съм го колега при следващите поръчки си взимам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #9 Отговорено 1 Юни, 2017 MTF оригинално бутилиран от Хонда се продава на 29 литъра. 22лв обикновено е цена за наливен, който се разлива от 20л туба МТФ пак от Хонда. Но се и намира и на 26лв пак бутилиран от Хонда MTFа е и един и същи и се препоръчва от Honda за всички техни автомобили Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobchoo 139 #10 Отговорено 5 Юни, 2017 http://haparts.pl/08798-9031.html А това масло дали става за 6та? Хора това е на 27 лева литъра. Въпросът ми е дали става за 6та или да търся от старото? Каталожен номер : 08798-9031 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #11 Отговорено 5 Юни, 2017 Става, нали писах, че MTF-а е един. Виж датата на производство, от датата на производство има 1 година срок на годност. Срока е по-скоро на пластмасата, защото започва да попива от маслото и то да я разяжда малко по-малко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobchoo 139 #12 Отговорено 5 Юни, 2017 Добре Благодаря! Така и така ще сменям ремъци и другите глупости около тях та ще си сменя и масълцето в скоростите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
asdasdsadas 37 #13 Отговорено 24 Юли, 2017 Hello Проблема е решен, както каза колегата ИцоД за общите поръчки...сменихме маслото и всичко заспа.Много плавно, финно изключва от скорост, дори и да има наклон..даже не ми се вярваше.Поздрави 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
i_deck 6 #14 Отговорено 3 Август, 2017 Въпросният MTF 2л съм го купил от Соларей във Варна И аз съм с MTF 3 купен от същото място. В крайна сметка разбрах, че след като си сменил MTF-3 c MTF от ato24 нещата са се оправлили. Та тук искам да питам каква е разликата м/у MTF и MTF-3 и кое е по-подходящо за сивик 2003 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове