Rummianna7 0 #1 Публикувано 20 Март, 2017 Здравейте! Имам Honda CR-V, 2012, бензи, 150 к.с, 2 двигател. Преди 10-ина дни ми беше паднал акумулатора, като предишния ден съм я карала.... Хондата е внос с пълна сервизна история, като я взехме направихме диагностика, всичко беше ОК. Прави ми впечатление, че трудно пали, дори имобилайзъра да е далеч от таблото. Пали от 2-3 път, когато е студен двигателеля. Ако изгасна (понеже я карам отскоро), по светофарите (на 100 км каране имам по 1-2 гаснения ), то тогава пали от раз. Сега светна EPS на таблото *(на път 300 км и така карах...) Утре имам час за диагностика, но може ли да ми дадете повече инфо... Нищо не разбирам, а малко се притеснявам... Дали не съм прецакала нещо, с изкарване на около 300 км така ? Благодаря на всички. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
afe 7 #2 Отговорено 20 Март, 2017 Провери акумулатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #3 Отговорено 20 Март, 2017 За кой имобилайзер, оригиналния или допълнително слаган, става въпрос? ЕПС лампата, за съжаление, няма нищо общо с паленето. Може да са 2-3 различни проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rummianna7 0 #4 Отговорено 20 Март, 2017 Привет! Благодаря за отговорите! Имобилайзърът е допълнителен. Единствената връзка, която правя палене - EPS е, че преди да светне, не ставаше. Падна акумулаторът и започна да пали трудно, и след това се появи знак. А можете ли да ми кажете, кои са възможните проблеми, които ви идват наум? Мерси. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pendoc 189 #5 Отговорено 20 Март, 2017 Спокойно, нищо не се е прецакало от карането. И при мен, при паднал акумулатор, през зимата, ми се случи да светне EPS-а и като покарах 50-100 км да зареди, всичко се оправи! От акумулатора е, според мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manndalay 3 #6 Отговорено 20 Март, 2017 И според мен е акумулаторът. Нов, Варта, от Бултрако, е към 140лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #7 Отговорено 20 Март, 2017 Без нов акумулатор, всяка диагностика може да не е вярна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #8 Отговорено 21 Март, 2017 Колега, както казват другите - смени си акумулатора и изчисти грешката в модула. После всичко би трябвало да се оправи! Ако ли не, може да ти е заминал датчик ABS, ъглов датчик на волана.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rummianna7 0 #9 Отговорено 21 Март, 2017 Благодаря много на всички! Днес отивам до Юби Ко за диагностика. Само да намеря сервиза. После ще пиша, за да дам жокер на някой, ако е в същата ситуация/или за съвет. (към Stekkata - не знам дали изобщо е това и как да изчистя грешката, така че се надявам майсторите да кажат. ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rummianna7 0 #10 Отговорено 22 Март, 2017 Нов акумулатор, Варта и всичко е ОК, надявам се. Прегледаха всичко и казаха, че нещата изглеждат добре и без проблеми. Много благодаря на всички и без нужди от ремонти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #11 Отговорено 23 Март, 2017 Браво! Преди време, Маркони, беше описал много точно нещата с волтажите, т.е. при нисък волтаж модулите дават грешки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове