Stefan86 3 #1 Публикувано 15 Януари, 2017 За много години колеги и много безаварийни с ферхондетата. Та.....да си излея и аз мъката- с падането на снеговете дойде и нагона за изключване на VSA системата и малко игра в снега... Да, обаче.......греда!! При натискане, задържане и тем подобни пинизи с копченцето- не вдяа . Системата като цяло е в пълна изправност- ABS-a работи, тракшъна си ме спъва когато трябва и не трябва , триъгълничето с удивителния си премигва весело на таблото, когато системата си сработва, но не мога да я изключа от копчето!! Някакви идеи?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1855 #2 Отговорено 15 Януари, 2017 Може проблемът да е във бутона за включване и изключване или нещо във буксата отзад. Това е най-елементарното, от което да почнеш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #3 Отговорено 16 Януари, 2017 Предполагам си спрял докато го пробваш ? Не че съм на 100 про дали в движение става, но при мен или не се е получавало, или не съм пробвал....... не си спомням вече. Остарявам да му се невиди. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1855 #4 Отговорено 16 Януари, 2017 Става и в движение /поне при мен става/. При рестартиране на двигателя системата си се включва сама , дори при гасенето преди това да е била изключена. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan86 3 #5 Отговорено 16 Януари, 2017 Jaccomo, пробвал съм спрял, вървящ, летящ - не става. Emicha, бутона, мисля че работи, но за буксата не съм се сещал, като остане време трябва да я разнищя и нея да видим дали не е от там. Забравих да спомена, че колата е имала и датчици за налягане на гумите, които предния собственик е демонтирал, а някъде из менюълите четох, че системата може да се бърка и от тях. Моята логика е, че ако беше от тях нямаше да работи въобще системата, а тя всъщност си работи! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mimors 10 #6 Отговорено 1 Февруари, 2017 (Редактирано) Да повдигна , че ми стана интересно. То копчето е супер елементарно. Днес смъквах моето да му сменя крушката. Четири кабела са, от които двата са за крушката. Лесно може да се провери. А иначе... може и да има връзка с датчиците за налягането. То като се замислиш к'во общо може да има ДПФ-а с Круиз контрола ама половината от дизеловите по автокъщите са с неработещ круиз заради аджамийско отъргване на ДПФ-а. Аз не вярвам да е от буксата. При мен там всичко светеше. Вярвам, че и при теб ще е така, но се надявам да не съм прав и да си решиш проблема без много ровене. Имай предвид, че може да ти се случи да изпиташ остра нужда от изключване на ВСА. Между другото, В един епизод на "Top Gear" споменаха, че при американските автомобили или такива които са за техния пазар, не могат да се изключват системите за стабилност. Твоята да не би да Американдее? Редактирано 1 Февруари, 2017 от mimors Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deodriver 35 #7 Отговорено 1 Февруари, 2017 (Редактирано) Да повдигна , че ми стана интересно. То копчето е супер елементарно. Днес смъквах моето да му сменя крушката. Само да те питам,каква е крушката на копчето,че и при мен не свети? Редактирано 1 Февруари, 2017 от Deodriver Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mstavrev 37 #8 Отговорено 1 Февруари, 2017 Пробвал ли си на място, със запален двигател и вдигната ръчна спирачка? На акорда поне доста функции изискват ръчната да е вдигната за да сработят. Sent from my SM-G925F using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1855 #9 Отговорено 1 Февруари, 2017 Това за ръчната, го чувам за първи път и не схващам каква е логиката и връзката между тях - може и така да е, но не знам. Единствената разлика която съм усещал, при вкл./изкл. на тази система , при 2-ра и 3-та ген. е в начина на действие на бутона. При 2-ра само натискаш и пускаш и триъгълника светва веднага на таблото, (като бутона остава леко навътре-ако не бъркам), а при 3-та натискаш и задържаш бутона - докато не светне триъгълника ( а като пуснеш бутона, си стои пак в положението от преди това). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan86 3 #10 Отговорено 2 Февруари, 2017 Да повдигна , че ми стана интересно. То копчето е супер елементарно. Днес смъквах моето да му сменя крушката. Четири кабела са, от които двата са за крушката. Лесно може да се провери. А иначе... може и да има връзка с датчиците за налягането. То като се замислиш к'во общо може да има ДПФ-а с Круиз контрола ама половината от дизеловите по автокъщите са с неработещ круиз заради аджамийско отъргване на ДПФ-а. Аз не вярвам да е от буксата. При мен там всичко светеше. Вярвам, че и при теб ще е така, но се надявам да не съм прав и да си решиш проблема без много ровене. Имай предвид, че може да ти се случи да изпиташ остра нужда от изключване на ВСА. Между другото, В един епизод на "Top Gear" споменаха, че при американските автомобили или такива които са за техния пазар, не могат да се изключват системите за стабилност. Твоята да не би да Американдее? Да, американде е . Моята логика е, че ако не можеха да се изключват системите, нямаше да има въобще копче, нали така? Относно буксата- не е от нея, проверих я и както казваш свети и при мен. Бутона е със здрава крушка (надписа "VSA" при пуснати фарове си свети и той). Започвам да човъркам в насока датчиците на TPMS-ато. Да, американде е . Моята логика е, че ако не можеха да се изключват системите, нямаше да има въобще копче, нали така? Относно буксата- не е от нея, проверих я и както казваш свети и при мен. Бутона е със здрава крушка (надписа "VSA" при пуснати фарове си свети и той). Започвам да човъркам в насока датчиците на TPMS-ато. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan86 3 #11 Отговорено 2 Февруари, 2017 Пробвал ли си на място, със запален двигател и вдигната ръчна спирачка? На акорда поне доста функции изискват ръчната да е вдигната за да сработят. Sent from my SM-G925F using Tapatalk Това не бях се сещал, но ще пробвам и ще пиша- колко му е. Само че при мен ръчната е с педал (близичко да съединителя )- добре, че е автомат да не бъркаме нещата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mimors 10 #12 Отговорено 2 Февруари, 2017 Да, американде е . Моята логика е, че ако не можеха да се изключват системите, нямаше да има въобще копче, нали така? Не знам. Що па да си сменят цялата поточна линия ако могат да го забранят от компа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan86 3 #13 Отговорено 2 Февруари, 2017 Такаааааа, с ръчната спирачка пак нацелихме гредата . Все повече ми намирисват тези датчици. Когато имам време ще им отделим специално внимание Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове