Optimus 2 #1 Публикувано 8 Януари, 2017 От какво би могло да пали трудно бензиново ЦРВ 3 ген. ? Свещи, зацапан бензинов филтър......Акумулатор е чук...Нов и го замерих дава много. Добър ток. Динамото лашка над 14 волта??! Почнах от акумулатор...Сега накъде? Имам опасения за бензинов филтър . Колата е нов внос, само масло съм сменил. Sent from my Lenovo P70-A using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #2 Отговорено 9 Януари, 2017 (Редактирано) И старото ми РД1 въртеше трудно на първо завъртане като е студено и на второ палеше от четвърт. Това сега има същите симптоми. Малко е по-добре, но като цяло... Си го има. И за старото ходих и питах къде ли не и нищо не ми казаха. С това незнам дали да тръгвам да търся отговори. Акумулаторът е Варта и е ОК, по мое мнение. На старото дори беше чисто нова Варта. Лятото проблеми няма. Незнам. Редактирано 10 Януари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Optimus 2 #3 Отговорено 10 Януари, 2017 Свещи, бензинов филтър...Проверявал ли си? Аз оттам мисля да почна.... Sent from my Lenovo P70-A using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #4 Отговорено 10 Януари, 2017 Дефинирай трудно. С колегите си лафиме / доста марки и модели са около мен / и всички така си мислят. Мойте и двете / акорд и сивик / въртят по 7-8 пъти, даже чат пат палят и гаснат. -15 е. То и на нас ни е студено. Това на първо палене, после проблеми няма, ако не висят по 8-9 часа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #5 Отговорено 10 Януари, 2017 (Редактирано) Моите ЦРВ 1-ва (бившо) и 3-та генерация въртят бавно и не палят от първия път, когато е студено. Ако се заинатя да направи повече обороти може и да стане, но нямам навика да държа на стартер. Но от втория или третия път палят от четвърт. За това аз правя следното: Първият път чуквам леко, да завърти 1/4 оборот и веднага връщам; на втория опит пали максимум от 2 завъртания. Първия път дали ще направи 10 оборота и/или ще завъртя ключа и веднага ще го върна е все едно. Все едно иска първо нещо да го размърда и после си пали. Подчертавам, че това е само в студените дни. На първата, понеже я купих на студено време и заради това нещо смених всичко. И свещи, и акумулатор Варта, и всичко се провери. И пак си беше така. На тази не съм проверявал, щото стои в гараж и много рядко паля на студ. Редактирано 11 Януари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Optimus 2 #6 Отговорено 11 Януари, 2017 (Редактирано) Нямам много наблюдения за по-топло време.... И моето предишното ЦРВ имаше подобни забежки, ама сякаш не чак толкова....Пробвах да я паркирам на наклон, с предницата надолу- мислех си за бензинова помпа, подкачване и др... Ама не, пак си е същото. Sent from my Lenovo P70-A using Tapatalk Редактирано 11 Януари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #7 Отговорено 11 Януари, 2017 При теб върти лесно и не пали или трудно завърта? Защото при мен не пали, поради това, че едвам, едвам завърта първия път. Иначе, завърти ли, лесно пали, моментално. И заради това нямам съмнения в подаването на гориво. Просто ми е странно, защо на първи опит се държи все едно няма ток, а на втория опит си върти като щура и пали веднага. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1579 #8 Отговорено 11 Януари, 2017 Преди мнооооого години, от опитни професионални шофьори, съм чувал, че преди първото сутрешно зимно палене е добре да се присветне със "светкавицата" на дълги 2-3 пъти за по 2-3 секунди. Един вид "събуждало" акомулатора. Не съм ел.грамотен и не знам, какво точно се случва. По него време карахме руска техника, сигурно съм го пробвал, ама не помня дали ми е помагало . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Optimus 2 #9 Отговорено 11 Януари, 2017 Върти стартера....Но не пали веднага..Примерно 4-5 пъти превърта и тогава пали. Не върви трудно.. Sent from my Lenovo P70-A using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #10 Отговорено 11 Януари, 2017 Ee.... Екстра си е. Джаркай си. На тези температури е разбираемо да направи няколко оборота. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DMZ 125 #11 Отговорено 12 Януари, 2017 И моята я държа предимно в гараж, но примерно след работа или след ски /сега в студа/ си пали от първия път, но прави около 2-4 оборота, което смятам за нормално в това време, а и не знам акумулатора на колко години е, тъй като не съм го сменял. Карам втора зима с него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_123 2 #12 Отговорено 16 Януари, 2017 Здравейте колеги, аз имам същият проблем, а съм с акумулатор Yuasa на една зима. Първо си помислих, че е от акумулатора, но не е от него. Споменаха ми, че може да е от втулки на стартера. Ще пробвам да видя дали е от това и дано съм бил полезен на някой колега. Поздрави и за много години! ПС Honda cr-v 2000 2.0 147кс Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове