Jump to content
Optimus

Запалване на автомобила

Recommended Posts

От какво би могло да пали трудно бензиново ЦРВ 3 ген. ?

 

Свещи, зацапан бензинов филтър......Акумулатор е чук...Нов и го замерих дава много. Добър ток. Динамото лашка над 14 волта??!

 

Почнах от акумулатор...Сега накъде?

 

Имам опасения за бензинов филтър .

Колата е нов внос, само масло съм сменил.

 

Sent from my Lenovo P70-A using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И старото ми РД1 въртеше трудно на първо завъртане като е студено и на второ палеше от четвърт. Това сега има същите симптоми. Малко е по-добре, но като цяло... Си го има. И за старото ходих и питах къде ли не и нищо не ми казаха. С това незнам дали да тръгвам да търся отговори. Акумулаторът е Варта и е ОК, по мое мнение. На старото дори беше чисто нова Варта.

Лятото проблеми няма.

Незнам.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещи, бензинов филтър...Проверявал ли си?

Аз оттам мисля да почна....

 

Sent from my Lenovo P70-A using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дефинирай трудно. С колегите си лафиме / доста марки и модели са около мен / и всички така си мислят. Мойте и двете / акорд  и сивик / въртят по 7-8 пъти, даже чат пат палят и гаснат. -15 е. То и на нас ни е студено. 

Това на първо палене, после проблеми няма, ако не висят по 8-9 часа. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите ЦРВ 1-ва (бившо) и 3-та генерация въртят бавно и не палят от първия път, когато е студено. Ако се заинатя да направи повече обороти може и да стане, но нямам навика да държа на стартер. Но от втория или третия път палят от четвърт.

За това аз правя следното: Първият път чуквам леко, да завърти 1/4 оборот и веднага връщам; на втория опит пали максимум от 2 завъртания.

 

Първия път дали ще направи 10 оборота и/или ще завъртя ключа и веднага ще го върна е все едно.

 

Все едно иска първо нещо да го размърда и после си пали.

 

Подчертавам, че това е само в студените дни.

 

На първата, понеже я купих на студено време и заради това нещо смених всичко. И свещи, и акумулатор Варта, и всичко се провери. И пак си беше така. На тази не съм проверявал, щото стои в гараж и много рядко паля на студ.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам много наблюдения за по-топло време.... И моето предишното ЦРВ имаше подобни забежки, ама сякаш не чак толкова....Пробвах да я паркирам на наклон, с предницата надолу- мислех си за бензинова помпа, подкачване и др... Ама не, пак си е същото.

 

Sent from my Lenovo P70-A using Tapatalk

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При теб върти лесно и не пали или трудно завърта? Защото при мен не пали, поради това, че едвам, едвам завърта първия път. Иначе, завърти ли, лесно пали, моментално. И заради това нямам съмнения в подаването на гориво.

Просто ми е странно, защо на първи опит се държи все едно няма ток, а на втория опит си върти като щура и пали веднага.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди мнооооого години, от опитни професионални шофьори, съм чувал, че преди първото сутрешно зимно палене е добре да се присветне със "светкавицата" на дълги 2-3 пъти за по 2-3 секунди. Един вид "събуждало" акомулатора. Не съм ел.грамотен и не знам, какво точно се случва. По него време карахме руска техника, сигурно съм го пробвал, ама не помня дали ми е помагало ;).

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Върти стартера....Но не пали веднага..Примерно 4-5 пъти превърта и тогава пали. Не върви трудно..

 

Sent from my Lenovo P70-A using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ee.... Екстра си е. Джаркай си. На тези температури е разбираемо да направи няколко оборота.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята я държа предимно в гараж, но примерно след работа или след ски /сега в студа/ си пали от първия път, но прави около 2-4 оборота, което смятам за нормално в това време, а и не знам акумулатора на колко години е, тъй като не съм го сменял. Карам втора зима с него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, аз имам същият проблем, а съм с акумулатор Yuasa на една зима. Първо си помислих, че е от акумулатора, но не е от него. Споменаха ми, че може да е от втулки на стартера. Ще пробвам да видя дали е от това и дано съм бил полезен на някой колега. Поздрави и за много години!

 

ПС Honda cr-v 2000 2.0 147кс

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×