Veseliq 1556 #1 Публикувано 28 Декември, 2016 По стечение на обстоятелствата взех за жена ми Мини Купър. Тъй като не бях в България, а трябваше да е изненада за празниците, ми помогна приятел. Който не знам какво е гледал, но уж ход с майстор да я гледа, уж беше прекрасна, карарихме я, но колата е... с проблеми Повечето неща подлежат на оправяне и ще бъдат корегирани. В момента огромното ми притеснение е свързано с това, че колата вероятно впоследствие на удър (а такива вероятно е претърпяла много), не е съвсем както трябва отзад. Това са задно ляво и задно дясно колело съответно: Търся сервиз или човек, на който да се доверя, че ще даде обективна оценка на предстоящите ремонти и ще се справи, ако ремонтът не е елементарен. По възможност София, в южната си част, но няма да откажа читав сервиз, в който и да е край на града Знам, че колата не е Хонда, но не е и БМВ, не е и Ровър. Няма си собствен форум, нито специализирани сервизи у нас (изключаейки този на БМВ, в който само за гаранционни автомобили се влиза). Така че се надявам да намеря сервиз, който работи по всякакви автомобили. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2 Отговорено 28 Декември, 2016 Пиши ми тел. ти на лично, по-бързо ще стане, ще ти дам варианти. ПС: Това да не е няк'ъв нов Купър 'дето завива със задните гуми , шега, просто не се сдържах.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #3 Отговорено 29 Декември, 2016 Ако имаш предложение за сервиз - драсни някакви координати, че едва ли съм единствения, който ще опре до майстори. Иначе утре мисля да пробвам Друмник и ЕМ 33 - и двата са големи и доста общи сервизи, но поне правят диагностика на окачване за 10-20лв. Зависимост колко ме наплашат, може да ги пробвам и двата да видим колко се припокриват. В интерес на истината макар че задното колело да изглежда криво, колата върви направо. С до към 100км/ч колкото съм я натискал по околовръстното, се държи стабилно, като се има впредвид, че е супер зле обезшумена, вози много твърдо и дрънчи като камбана през неравности. Но по-скоро е леко хлътнало дясното колело, не е криво. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #4 Отговорено 30 Декември, 2016 Като за начало може отидеш на стенд където и да е,за да замерят ъглите на колелата,и ако са в норма може само ламарините да са проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #5 Отговорено 31 Декември, 2016 Отидох в ЕМ Комплект 33 (най-вече заради това, че са близко), където получих професионално отношение. Прегледаха колата, оказа се скъсан заден тампон, заради който е пропаднало колелото (https://www.parts.com/index.cfm?fuseaction=store.PartInfo&PartNumber=33326753974&VehicleID=85446&diagram=F271090&Title%3D-Cooper-Cooper-S-Right-BRACKET). Само че на Минито този тампон идва с някаква планка и оригинален от Дару Кар е 402лв, успях да намеря нов оригинален ebay-ски за близо половината пари. Казаха, че няма проблем да си го занеса, да го сложат и да направят реглаж. По темата - мога да препоръчам сервиза на ЕМ Комплект 33, но ако ходите в сервиза в Павлово, внимавайте да не ги сбъркате с ЕМ Комплект Ауто, които са се появили срещу тях, но нямат нищо общо с големия сервиз. http://store.emk-33.com/news/133/p-span-style-color-ff0000-strong-vazhna-informatsia-strong-span-za-strong-em-komplekt-serviz-kv-pavlovo-strong-p.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #6 Отговорено 3 Януари, 2017 Емии Супер. Дано да е само това и всичко да е наред след като смените тампона Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #7 Отговорено 3 Януари, 2017 То си личеше, че колата е клекнала в тази част, ако от тампона се е вдигнала, значи е това, ако е било друго е щяло да бие в някоя посока при шофиране. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mironch0 23 #8 Отговорено 18 Април, 2019 Интересна тема, но за съжаление и аз ще се включа в нея със зов за помощ... Това, което съм правил преди няма и месец е смяна на задните пружини, амортесьори, носачи. Резултата е, че колата си върна обратно правилната стойка (беше клекнала доста от заде) , но след като смених зимните гуми с летни и минах на по-голям номер (от стандартните за модела 195/60/15, минах на 195/65/15) силно ми се наби в очите, че нещо не е ОК със задницата Нямам никакво занасяне с колата (тествано на равен път с 80км/ч.), но видимо нещо не е ок ... Прилагам снимка - моля кажете евентуално какво да гледам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове