Jump to content
Mr.OFF

ГИ Фобос 4

Recommended Posts

:bye:

Акорд 6 автомат f20b6 с ГИ Фобос 4.

От известно време с падането на външните температури превключването на газ се бави доста.

Настроена е на 30гр. да превключва и лятото нямаше никакви грижи.

Двг си загрява доста бързо / в рамките на 5мин./, затова изключвам проблем с термостат.

Скоро смених и антифриза.Парното е перфе.

Сутрин се случва да превключи чак след 6-7км. Инак после след 2-3 часа , ако се кара не се мота толкова.

Реално се "куми" при чисто студен двигател.Стопли ли , няма кикакъв проблем, превключва мигновенно след запалване.

Попрочетъх из нетя .. хората казват "температурен датчик" .... евентуално 

Та .. има ли нещо , което мога да направя сам по въпроса ... за да реша дребния проблем , който при температури под 0 , ше стане досаден ?! 

Па и жената само мрънка ... че арчи кинти за бенц !!  :tooth:

?!?!?!

Редактирано от ROCKONOFF

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е при по студено време колата да загрява по бавно и от там по бавно да обръща на газ.

Не можеш да сравняваш как е била лятото със сега.Друг е въпроса,ако парното ти духа топло а колата още не е прехвърлила на газ.Тогава вероятно имаш проблем с 

температурния датчик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

М да , всъщност като се замисля .. лятото парното е спряно , а сега работи  и е възможно при пуснато парно циркулацията на вода през редуктора да е  по-слаба , и по-бавно да загрява антифриза в редуктора. Един вид двг си отчита температура , обаче редуктора с пуснато парно и студен външен поток може би му трябва повече време да достигне оптимална температура или зададената 30гр. , че да захапе температурния датчик, който е на "гъза" на редуктора ... мхм.Редуктора е Томасето Аляска, ако има някво значение.

Редактирано от ROCKONOFF

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колко е стар редукторът и можеш ли да закачиш някво ELM-че да гледаш живи данни от температурния датчик, за да откриеш модела? :)

100% се включват при конкретна температура, която обаче е по-висока от 30.

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газовата е монтирана 2014 , не повече от 20000км на газ ,, демек почти нов. Имам ЕЛМ-че , ама то ше го хване ли тоя датчик от ГИ ?! Малко ме съмнява , инак лесно го вадя и го сменям ... 10-15 лефа е. Ама дали ше има смисъл ?! :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ГИ взима някои показания от бензиновия комп, температурата едно на ръка. 

Вързвай го ELM-a няколко дена подред и гледай кога ще ти мине на газ.

Нали за ECT датчика става въпрос? Или ГИ си има негов си??

 

ФОБОС кабел да нямаш? :)

Най-добре ще е да се върже газовия комп и през техния си софт Фобос-ки да се гледа какво постъпва като данни.

 

Аз лично Романото си го дигнах на 35 за зимата, не знам дали съм прав...

 

Пардон, извинявам се, ФОБОС-ите имали собствен температурен датчик.

Значи пак ше е най-добре да се върже с газ-кабел..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Антифриза е проверен.

Абе може и аз да се втелявам , ама ми се струва че превключва доста над 30 градуса на студен мотор ... 

 

ФОБОС кабел да нямаш?  :)

Най-добре ще е да се върже газовия комп и през техния си софт Фобос-ки да се гледа какво постъпва като данни.

Нямам , то накрая и кабел ш си купя .... :)

Редактирано от ROCKONOFF

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука сте у грешка... 

ГИ-то си гледа температурата на изпарителя, не на мотора. 
Направи следния тест и ще се убедиш- палиш колата и включваш каквото искаш- парно, подгрев, музика... Ако пушиш- слизаш и палиш. Пусни и хронометър. 
Направи същото, ама с палиш и тръгваш. Разликата е сериозна, но така или иначе на 5тата мин би трябвало да превключи силово. На мен ми превключва сега след около 1км горе долу, при все че паля, пускам парно, чакам 30сек до 2мин макс- колко да махна яке, пусна музика и т.н.  и потеглям за яслата да закарам ремаркето. Точно пред нея обръща. Ако имам лед по предното стъкло и го позатъркам 1-2 мин на ъгъла на блока е превключила. 

 

Винаги има вариант да не е ок самата газова или датчика й да е сбозил. При настройката се определя от кой вид датчик е сложен и има разлика в температурите. 

Къде си позициониран ? Точно за Фобос имам грамотен човек. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма грешка , точно въпросния датчик на редуктора коментираме горе .. не четеш ! 

Тестове - местове .. едно и също.Сутрин си превключва след 6-7км каране.

Утре ше и заръчам на жената да покъкри 4-5 мин. на място ... преди да тръгне.

След 8-9 часа дневно стоене на пракинг превключва нормално ...  :ermm:

ГИ е почти нов , сменени са филтри , работи чудно и разхода е 9-10/100.

Никви други драми ! 

 

 

При настройката се определя от кой вид датчик е сложен и има разлика в температурите.

Дай повече яснота по тоя лаф ?!

 

Шетам около Стара Гъзора , тука няма читави гАзари , затфа клоня към самообладаване ... :)

Редактирано от ROCKONOFF

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислех, че си лафкате за тоя на маторя. 

Иначе имаше нещо в сет-ъп- а на самата гъзова. Избира се конфигурация, какво е слагано и т.н. 
Нека полопа 3-4 мин на место. Така или иначе, каквото и да става, на 5тата мин трябва си обърне. Мойте като обърнат даже 2-3мин леко засеква, ако ги кротна на около 2к на оборотомера, че и е студено. 

 

А как да нема гъзари по гъзората ? Такава голема група сте и никой да няма с един кабел да ти услужи да я видиш. 1-2-3-4 или 0-0-0-0 беше паролата на менюто. 
Ако имаш път насам драсни. Моя човек е в съседната махала. Ако не можете се намерите- винаги може те вземе от поуликлуиниката :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъъъй , както и предполагах на място къкрейки превключва на газ на 5-та минута при -2 сабалян.

Редуктора е монтиран под гъвкавата връзка на въздушния филтър , тоест ниско.

Вероятно в движение , а то е извънградско с 80-90км/ч веднага след като запали и тръгне , не може да достигне оптимална температура, когато е студено и от там идва късното преминаване на гЪз.

Той като цяло монтажа е куц .. и явно редуктора трябва да е по на високо , за да не се преохлажда зимно време.

Ше го наблюдавам още малко и ше му мисля някакъв топлинен щит оттдолу или ше го преместя.

За сега благодаряс за лафа приятели !

:bye:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто можеш да скроиш една дрешка от неопрен 5-8 мм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напрао са замислям да заръчам на Мама да му изплете едно елече ....  :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не е от монтажа , на моя сивик 8 1.8 е монтиран под акумулатора и е ниско долу , и аз като теб съм го минал този път.Проблема е в настройките на газовото , ходих при газаджията има няма 3-4 пъти :D и го оправи накрай , а един колега на брат ми пак при същия майстор и същия проблем но на меган и накрая му смени и някакъв датчик , че да го оправи.Явно това си е слабо място на фобос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм различни Г.И. Фобос  .Няма нищо притеснително при всички Фобос 4 е така с превключването на газ при студено време. На същия модел кола съм имал фобос 1  ,Ловато - и проблема го няма .  Не се притесняваи всичко е наред .Слагай елечето и си готов.

Редактирано от kembo
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...