Jump to content
Кирил Москов

Автоматична скоростна кутия при 147к.с.

Recommended Posts

Здравейте,

Вече съм горд собственик на Хонда crv 147к.с. и нов във форума.

Аз съм карал малко автоматици, но мисля, че имам проблем със скоростната кутия-АТ.

При превключване между 2-3 и 4 предавки се повишават оборотите, като подавам газ постянно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се чудиш  защо никой не ти отговаря ....може би никой  не е разбрал въпроса ти ,колега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, къде е проблемът?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде там!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз искам да попитам за моя автоматик, същия е като на колегата и затова използвам неговата тема. Нормално ли е между 1-ва и 2-ра леко да придръпва, при смяна, като него прави винаги, а когато е повече газта. Вчера е сменено маслото с нови 3-и литра... Та който има такъв автомат, да сподели, усеща ли такова нещо и при него?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и филтър има ли някакъв, това животно, и да съм го пропуснал случайно? Че аз мисля, че няма?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро и аз ще опреснявам маслото ,та да питам. Добра идея ли е, да се свалят трите соленоида и да се почистят?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нормално да се повишават оборотите при смяна на предавки, по този начин. Ако е от 4-та на 3-та или 3та на 2ра, тогава да.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се наблюдава повишаване на оборотите при превключване от по-ниска към по-висока предавка (все едно при ръчните скорости съм забравил да пусна газта при натискане на съединителя), но само на баир, когато превключването става в диапазона между 4.5 и 5.5К оборота. Днес за първи път ми се случи от както имам СРВ-то, вече около 1000км.

Все още не съм му сменил маслото на скоростната кутия, което скоро смятам да направя, но имам Сивик със същата кутия, при който симптомите за смяна са съвсем различни и никога не ми се е случвало подобно повишаване на оборотите.

Някакви идеи ?

Става въпрос за 147к автомат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко звучи като съединител.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Е да де, ама тя няма съединител. На мен единствено масло ми идва на акъла...

Но на сивика, като станеше време за масло, беше съвсем различно, а кутията е същата или поне така си мисля.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има, има съединител, даже няколко многодискови съедители. ;)

 

Като смениш маслото може и да спре да буксува. Предполагам знаеш, че при източване не се сменя всичкото масло в кутията, а само се опреснява с нови 3 литра?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има смисъл в това, което казваш, макар и различен симптом изглежда като "боксуване", а и се случва при загряло масло, точно както ставаше при сивика. Странно ми стана повишаването на оборотите и понеже е ново за мен, не помислих, че може да е масло. За смяната знам, правил съм вече на сивика. Утре ще поръчам 3 литра от бултрако и после ще докладвам дали се е оправила.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Моята е 3-та генерция, сменя предавките една идея по-рязко от останалите автоматици, които съм карал, но навсякъде ми казват, че тези си били така и че всичко е ток. Но оборотите не повишава. Там със сигурност буксува, ако това се случва и на студен мотор, мисля че няма да се оправи само с масло.

Проблемът според мен, може да се дължи на масл, ако същото е старо и не смогва вече да охлажда, и започва да буксува. Но на студено трябва да е ОК. Все пак пробвай, аз също бих постъпил така преди да започна да си мисля за ремонт.

 

Когато натоварвате кутията, демек в баири и/или нещо подобно, гледайте да я оставите да работи на една предавка ( 2-ра или 3-та, зависи от баира), дори и на моменти да влиза в по-високи обороти, защото кутията най-много се товари при самото превключване на друга предавка. Тогава триенето е най-голямо и е най-силно вероятно да повишава температурата. От там идва и съсипването на самото масло. Малко да е по-старо и да не смогне, и толкова му трябва. 95% от проблемите с автоматици са от прегряване.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами като цяло скоростите си превключват доста добре, на студено са направо идеални, само онзи ден, на баира след Драгичево, го напраеи това с оборотите. Вчера ходих към Копитото нагоре, с идеята да пресъздам проблема, но не успях. Явно не съм успял да загрея маслото достатъчно. В момента съм в сервиза и сменям маслото с оригинално хонда масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега. Ще споделиш ли в кой сервиз сменяш маслото и колко ще излезе смяната? Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъкмо се върнах от сервиза. Източиха ми 3л., понеже така им казах и наляхме 3л. Сега остава да правя опити да пресъздам проблема и ако не успея, значи е било маслото. Направи ми впечатление, че източеното масло беше сравнително бистро, но после като видях червения цвят на оригиналното масло, източеното ми биеше повече на светло/прозрачно кафеникаво. Има го и момента, че не знам преди това какво масло е слагано.

Сервизът, в който си обслужвам колите от години, се казва Мартинели Ауто и се намира на входа на с.Волуяк. Това е като се слезне от околовръстното посока Костинброд, на 2-3км. Малко ми е далече, но момчетата са ми приятели отдавна и в сравнение с други сервизи, в които съм си обслужвал колите, работят добре, не са мърлячи. Взеха ми 30лв. за смяна на маслото на скоростите и на диференциала. Самите масла си купих от Бултрако за 147лв., въпреки че видях, че от Германия ще излязат с около 50лв по-евтино, но не ми се чакаше.

Понеже сервиза не е специализиран за хонда, не е зле човек да си знае тънкостите в обслужването на колата и да им ги казва, те се съобразяват и спазват. Сега например, ако не им бях казал да източат 3л, вероятно щяха да го източат колкото пусне.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не издържах и отидох на тест. Направих едно кръгче от Цариградско по северната дъга на околовръстното, от там по магистралата от Люлин до Драгичево и от там през Владая обратно в София.

Няма начин да не е оптимално загряло маслото.

Доволно дълги баирчета и доста се заиграх. Тествах превключване от 2 на 3, от 3 на 4, във високите обороти над 4К, над 5К и над 6К, не успях да пресъздам проблема, дори напротив, превключва супер мазно.

Климатика бях пуснал, както беше предния път, единствено бях с около 100кг по-лек, но не мисля, че това има огромно значение. За сега съм спокоен, ще наблюдавам колицата при превключване.

Чудя се дали няма смисъл малко по-рано да сменя маслото пак, от предписаното. Кой знае какво масло е имало преди това, да го рифрешна колкото се може по-добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не й себоглеждай толкова. Карай си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,вчера намерих време да опресня маслото на скоростната кутия на Црв-то.post-30556-0-45387900-1498275953_thumb.jpg

post-30556-0-93976400-1498275965_thumb.jpg

post-30556-0-65340100-1498275996_thumb.jpg

post-30556-0-34106700-1498276008_thumb.jpg

post-30556-0-88767800-1498276021_thumb.jpeg

post-30556-0-58905600-1498276042_thumb.jpeg

 

Вижда се, че положението е доста зле, като цяло.

Освен стружки има и парчета, а цвета и вискозитета на старото масло са мани-мани.

Свалих и трите соленоида, почистих ги със спрей за карбуратори и ги върнах, без да им сменям уплътненията с цедките. Бяха доста меки, не спечени като на витек соленоида на Сивик-а.

След едно денонощие и изминати около 40км течове няма.

Нови, тези уплътнения са приблизително 120 лв. за трите. Аз реших да пробвам да ги спестя,чда не говорим, че минималният срок за доставка е 10 работни дни.

В интерес на истината опресняване "някакво" е правено 2015г. за 90лв., които като знам цената на маслото ми е трудно да пресметна и преценя какво точно е било.-> Омбре

Както и да е, тогава имаше подобрение във вървежа на колата като цяло - писал съм някъде тема.

След смяната на тези три литра, не мога да си позная колата, вече не съм сигурен с 4 скорости ли е този автомат или с една. Локъп-ът не се усеща въобще, единствено по оборотомер.

Според инфоборда, при заключване падат с около 300.

Съвсем скоро ще повтаря процедурата, дори потретя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре си направил. Автомата си иска неговото. Маслото е мътно, но не е черно. А това на пробката направо плаши. Ама щом кутията работи добре, какво ти пука за няколко парчета желязо повече или по малко..... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще сменя пак едни 3 литра след 1000 км, пък да видим тогава какви ла*на ще източа. А цвета е точно като на утайка на кафе, непрозрачно кафяво с гъстота на М10Д.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама не е черно и не мирише на печка чудо.

Било си е за смяна.... Крайно необходима.

Ако си бил с идеята да го ползваш това масло само за промивка, надявам се си взел някое по-бюджетно.... или си сипа оригинално? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригинално от общите поръчки.

Общото количество е 8 литра до колкото знам, аз съм сменил 3л.

Поне още една смяна и би трябвало да е ОК.

Опресняване се води, не промивка. :yes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам моята Хонда 128кс автомат от 4 години - изминати около 65хил км. Майсторът ми казва да не си сменям или опреснявам маслото в кутията и не го и правя де. А и с предната колата, също автоматик, но друга марка, след смяна на масло и филтър ми започнаха проблемите. Та за сега си върви, сменя скорости, не ми прави впечатление за нещо не реално, на щеката маслото е с още светло оранжев цвят към кафяво. И се чудя, като ви чета, дали да го опресня или да не го пипам, докато не се счупи кутията.?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При прозрачно масло с розов отенък показва, че кутията е работила и поддържана нормално и маслото има живот.

При тъмно и кафяво масло показва, че е на голям пробег и е за смяна.

Когато маслото е черно, показва че кутията не е работила добре и маслото по някаква причина е прегоряло. Там вероятността за съществуващ проблем с кутията не е малка.

 

Маслото на автоматичната кутия е подложено на повече зор от това в ръчните скорости и за това смяната на определени километри му е абсолютно задължителна. 60-70000 са нормален пробег. Над 95% от проблемите с автоматичните кутии са поради прегряване на маслото и съответно на кутията.

Не си правете експерименти.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Имам моята Хонда 128кс автомат от 4 години - изминати около 65хил км. Майсторът ми казва да не си сменям или опреснявам маслото в кутията и не го и правя де. А и с предната колата, също автоматик, но друга марка, след смяна на масло и филтър ми започнаха проблемите. Та за сега си върви, сменя скорости, не ми прави впечатление за нещо не реално, на щеката маслото е с още светло оранжев цвят към кафяво. И се чудя, като ви чета, дали да го опресня или да не го пипам, докато не се счупи кутията.?

Ами колега, препоръчвам ти да си опресниш маслото, ама с оригинално на хонда. Иначе ако сложиш друго, може и да имаш проблеми, но ако е оригинално няма да имаш ядове, даже е препоръчително. Лично мнение вече 10 000 км безаварйни след опресняване. Верно скъпичко е, към 35 литъра, ама нема как. Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, търся автоматична скоростна кутия за Хонда ЦР-В. 2000 година. 2000 кубика. 147 коня. Втора употреба. Ако някой има информация,ще бъда много благодарна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...