striking 3 #1 Публикувано 18 Октомври, 2016 Здравейте, отварям още една тема за един друг "проблем", който може да е само в моята глава обаче. Колата е Акорд 7ма генерация 190к.с. S-type, с газова система. Нали знаете, че Акорд-а не е от най-пъргавите автомобили... и аз имам чувството (почти съм сигурен), че понякога като я настъпя на 2-ра или 3-та от 3000+ оборота, набира по различен начин. Просто в единият случай, все едно е "задушена" и някак няма този ряз да те дръпне, а понякога като че ли е доста по-добре и се усеща. Като изключим, че когато съм на бензин се усеща малка разлика, тези ми наблюдения са направени на газ предимно (с едно зареждане на бутилка, не различна газ). Това което аз съм успял да забележа, е като че ли колата е по-пъргава, когато навън е хладно/студено, когато е топло/жега тогава имам чувството върви по-малко. Не знам, аз ли си въобразявам или не, ама съм доста сигурен, че наистина усещам такава разлика в поведението на колата (виз за температурата е мой си извод). Не знам този проблем, може ли някак да се останови дали наистина го има или е само в моята глава? Ако има нещо такова, от какво може да се дължи, нещо притеснително ли трябва да е или и аз не знам вече. Най ме дразни, когато я усещам мудна дори след 3500 оборота, защото обичам да си правя кефа по-някога като набирам бързо (без да развивам високи скорости, за да не ме "съди" сега някой). И друго, което исках да питам е тоя V-TEC аджаба кога се включва и трябва ли да усещам някаква по-мощна тяга, щото аз май-нищо такова не усещам... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #2 Отговорено 18 Октомври, 2016 Ето тука го има описано това явление :https://www.drive2.ru/l/4347559 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
striking 3 #3 Отговорено 18 Октомври, 2016 (Редактирано) Не ми зарежда линка... Проблема е бил в интернета ми... От тази статия, която си ми пратил не мога да разбера нищо. Единственото, което става ясно е че човека е сложил някакви транзистори някъде. Нищо не се описва къде, как, защо.... Редактирано 18 Октомври, 2016 от striking Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D_U_D_E 28 #4 Отговорено 18 Октомври, 2016 (Редактирано) Това което съм забелязал при мен е: първо както казваш, когато е жега си е нормално да има разлика според мен, има разлика в процента кислород във въздуха спрямо когато е студено. Пък и дали си обърнал внимание дали климатика е бил пуснат. Просто си влияе климатика малко или много, и сякаш има малко време, докато "разкачи" компресора. Второто което забелязвам при мен, си го обяснявам с VTC-то, което донамества градусите постоянно. Т.е. когато я понатиснеш за малко и след това натиснеш повече газта сякаш градусите са изменени и вече ускорява по-добре. Тоест ако си караш леко без газ и натиснеш газта, няма да набере по същият начин, както ако караш малко по-агресивно, върнеш газта, паднат оборотите и пак дадеш газ. Може и да си внушавам, но наистина се случва нещо. Редактирано 18 Октомври, 2016 от D_U_D_E Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #5 Отговорено 18 Октомври, 2016 И аз го имам този проблем. Просто много рядко се появява защото не я ръчкам. Но когато е студено навън (зимата) колата ръмжи и върви много по-пъргаво и без давене и забиване. Човекът си е решил проблема като е сложил резистор на един от сензорите на Air Duct към всмукателния колектор. Вижда се на снимката, че е на червеният кабел, но не пише какъв е този резистор и детайли за него. Резистора само пише, че е DC (Direct Currency) - не съм по тоците. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MonsterOOD 100 #6 Отговорено 18 Октомври, 2016 И аз го имам същият проблем. Този резистор последно колко ома е, че нищо не разбрах. И къде се споява на червеният кабел ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #7 Отговорено 18 Октомври, 2016 Никъде не видях да пише детайли за резистора, там е проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MonsterOOD 100 #8 Отговорено 18 Октомври, 2016 долу има коментари, че са пробвали с 2 до 5 кОм.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #9 Отговорено 18 Октомври, 2016 Има доста коментари, но са и доста докачливи. Съпротивлението на резистора е 2кОМ, който лъже ЕКУ-то че въздуха не е повече от 25 градуса, но така ЕКУ-то подава повече бензин което води до много високи температури в двигателя, което пък от своя страна води до много лоши детонации - това е което успях да разбера, нека някой ме поправи. Други споделят че след смяната на термичното уплътнение на всмукателния колектор с такъв на Hondata или някакъв друг спомагало да се намали температурата в колектора, което също решавало този проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MonsterOOD 100 #10 Отговорено 18 Октомври, 2016 http://www.accord-russia.ru/showthread.php?t=82759&highlight=%C1%EE%F0%FC%E1%E0+%F2%F3%EF%ED%FF%EA%EE%EC те тука са го написали.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #11 Отговорено 18 Октомври, 2016 Предполагам, че ако се сложи КАИ, това нещо би изчезнало, защото при КАИ сензорите са изместени малко по-далеч от дросела. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #12 Отговорено 18 Октомври, 2016 Никъде не видях да пише детайли за резистора, там е проблем. Добре е писал човека, но само снимки без адекватен текст. -Проводниците на температурен датчик са два, та няма значение на кой ще се сложи резистора последователно. -Стойността на резистора обаче е спорна, да беше го споменал. Ако беше със стандартна цветна маркировка, щеше да е ясно, но доколкото се вижда лентите са кафява и 4 черни, а такъв код според таблиците няма (дори и обратно да се чете) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #13 Отговорено 18 Октомври, 2016 (Редактирано) Абе то хубаво искате компира да мисли, че е студено и да блъска гориво, но какво от това ? Аз да питам автора на темата- Каква е марката газовата и струва ли ти се на моменти, че колата тъпче, после се самооправя и пак почва, нали ? Подкарай я на шамари 2-3 мин и пак леко да видиш има ли подобрение. При мен беше така и го реших проблем а. Оказа се подгрева на сондата и след смяна се реши дерта. Сега си върви и няма глъхнене. Редактирано 18 Октомври, 2016 от barsi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #14 Отговорено 18 Октомври, 2016 При мен беше така и го реших проблем а. Оказа се подгрева на сондата и след смяна се реши дерта. Ако отоплението е прекъснало, не трябва ли да запише грешка и лампата да светне? Ако пък има съмнения и не светва, с мултиметър лесно се проверява прекъсването. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #15 Отговорено 18 Октомври, 2016 Е светна де, но по ред причини още нямам крушка там и го разбрах случайно. Тамън се бях филмирал. А проблема може да е от много неща- от мръсен въздушен филтър, дросел, свещи, кабели, егр, ланда сонда, птс, настройки на газовата... Жив късмет е, че само с това се оправи. Трябва да се закачи на живи данни и на бензин да се гледа. Ние там хванахме с газаджията леката неадекватност на сондата. И после на газ. Неизвестни много. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #16 Отговорено 19 Октомври, 2016 Коя сонда, 1 или 2? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
striking 3 #17 Отговорено 19 Октомври, 2016 (Редактирано) Ако карам на климатроник, се усеща доста разлика в пъргавостта. Но аз говоря дори ако е изключен.Ако натисна рязко газта от 2000 - 2.500 RPM на 2-ра, ще започне да ускорява плавно и дори след 3500+ оборота пак ще си ускорява плавно. Ако обаче я карам на 3000 RPM на 2-ра и я натисна рязко, тогава вече се усеща дърпането. Но това с всеки изминал ден се обеждавам, че май зависи по някакъв начин от температурата. Защото докато беше топло от време на време ми се струваше, че върви по-добре, то сега като е студено май постоянно си се държи добре.barsi газовата е италиянска - Романо + омасляване на клапаните. Не знам какво имаш предвид под тъпчене, но това което става е, че на моменти ми се струва като запушена и мудна, на моменти доста пъргава. И тъй като бях забравил как се държи на студено, сега като свършиха топлите дни и като че ли усетих разликата наистина, което подвърждава моите мисли кога се усеща "проблема".Никой не каза, този VTEC кога се включва и дърпане ли трябва да се усеща или какво??Нещо друго, което мога да споделя е че, ако е доста студено като я запаля и тръгна, и ако дам мааалко повече газ примерно на първа, говоря за 3000 оборота дори, двигателя се чува по един по странен начин. Все едно не "ръмжи" както по-принцип ама някак по-тъпо... и отделно съм забелязал, че ако натисна газта при наистина студена кола, както обясних, се чува повече шум от двигателя от колкото да върви колата. Това се оправя доста бързо, след като вдигне малко температура. Но при наистина студено време го усешам и не знам, може би е нормално, докато двигателя си влезе в работната температура. За това и гледам да не давам много газ първите няколко минути. Но това може би дори не е свързано с "проблема", който усещам и за който отворих темата. Редактирано 19 Октомври, 2016 от striking Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове