Кирето 15 #1 Публикувано 27 Септември, 2016 Здравейте Наскоро светна чека на колата на родителите ми. Когато достигне 3000 оборота и и се форсира мотора и започва да прекъсва ритмично. Подозирам че проблема е бобина, но за тази цел искам да проверя номера на грешката на чек лампата. Не зная къде е двупиновия кабел, сигурно е скрит някъде на майната си...... моля помогнете ми. Този модел има ли изобщо двупинов кабел за самодиагностика/??? Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кирето 15 #2 Отговорено 27 Септември, 2016 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=43801 ето вече намерих решението предполагам. Сега следващия въпрос откъде да погледна номерата на съответния код който видя? Гледам по чуждите форуми има някакви кодове като този P0116 обаче това 11 дълги мигания и 6 къси ли означава/.? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DOXATA 102 #3 Отговорено 28 Септември, 2016 http://http://forums.hondabg.com//forum/viewtopic.php?t=1306 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кирето 15 #4 Отговорено 28 Септември, 2016 Колеги Работата загрубя смених, капачка, палец, бубина, свещи. Автомобила продължава да пали трудно, няма мощност, глъхне. Щом стигне 3500 оборота, се включва прекъсвача. Чека свети, утре ще търся букси мукси. Някой да се е сблъсквал с такъв казус? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #5 Отговорено 29 Септември, 2016 Виж каква грешка ще ти изпише и тогава сменяй. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кирето 15 #6 Отговорено 29 Септември, 2016 Момчета буксата на компа е 16 пинова ще ходя в сервиз няма как. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 442 #7 Отговорено 29 Септември, 2016 (Редактирано) До пасажерската врата имаш и двупинова. Точно до долния десен ъгъл на жабката, бъркаш там и има един кабел с 2 и 5 пинови букси. Редактирано 29 Септември, 2016 от jijane Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кирето 15 #8 Отговорено 30 Септември, 2016 Тааакааа, малко развитие по темата Сдобих се с ЕМЛ 327 букса с блутуут, и си сложих приложение на телефона OBD Doctor. Монтирах буксата дадох на контакт, обаче диодиде на буксата не светят да го ***. Отново греда. Къде бъркам? Като пусна блутута не засича нищо. Колега има двупинова букса под жапката това ли е тази която се окъсява? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кирето 15 #9 Отговорено 30 Септември, 2016 Здравейте Под жабката има 3 пинова букса тя ли се окъсява? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #10 Отговорено 30 Септември, 2016 3 пиновата май беше за АБС-а Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 442 #11 Отговорено 30 Септември, 2016 Не е под жабката. Отстрани е, както написах до долния десен ъгъл на жабката. Утре ще ти щракна една снимка да видиш точно къде е. Разбира се с подходящата апаратура става и с 16 пиновата ОБД букса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кирето 15 #12 Отговорено 4 Октомври, 2016 Така герой Колата е в официалния сервиз на хонда в стара загора. Скоро присъдата ще е ясна и ще споделя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кирето 15 #13 Отговорено 6 Октомври, 2016 Колеги проблема е решен. Първо не си водете колите при идиоти който не разбират. Баща ми е водил колата при гаражни маистори който са преебали датчика на коляновия вал и някакъв датчик пломбиран за делкото. Сега се издирват делко (цяло) и датчик за колянов вал....... та те така. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
i.iliev 2 #14 Отговорено 6 Октомври, 2016 Аз си поръчах датчик за вала от CAR AUTO,италиански да видим какво ще се случи утре пристига Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #15 Отговорено 6 Октомври, 2016 Датчика, който ти е "пломбиран" в делкото е датчик горна мъртва точка (TDC sensor ) да в делкото е и няма спасение... не зная при какви таланти е карал колата баща ти ама ... трябва да си много голям талант да го прецакаш. Да не са прекъснали някой кабел ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кирето 15 #16 Отговорено 12 Октомври, 2016 (Редактирано) Колега ObiChlivko искаше ми се да си прав но не си! Днес се обадиха от Хонда сервиза и след като смениха и делко и датчик на колянов вал казаха че колата не върви. Сега издирвам компютър за смяна. Ако и с това не стане колата отива за скрап. :( Искам да попитам 37820-P1J-E15 този парт номер е на компа който ще ми пратят а този е на колата 37820-P1J-E14 ще има ли проблем да я подкараме с първия? Човека ще ми го прати с имобилаизер и ключове. Поздрави Молята е Фастбак 1,4 а тази от която ще го взема е Аеродек 1,4 Редактирано 12 Октомври, 2016 от Кирето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_pop 64 #17 Отговорено 12 Октомври, 2016 А в официалния дали са проверили всичко,че извода е компютър? Май в официалния сервиз и там са "гаражни" майстори! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кирето 15 #18 Отговорено 15 Октомври, 2016 Мъка, майсторите дигнаха ръце. Не могат да се оправят. Да знаете тея мотори 1,4 не са еднакви. Някой от тях имат тоя датчик на коляновия вал други го нямат. Оказа ссе и че компютъра който им взех не става. Ще пия студена вода и колата ще заминава за моргата. Такова чудо не ми се беше случвало! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #19 Отговорено 16 Октомври, 2016 (Редактирано) Къде е колата. Че се занимаваш с мега тъпотии от началото на темата. Редактирано 16 Октомври, 2016 от fenabg 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
miromoshev 17 #20 Отговорено 16 Октомври, 2016 (Редактирано) Слагай я на кантара. ще ти я платя по две. Сега не става ясно, след сервизната намеса, колата въобще може ли да запали или имаш предвид, че е без промяна. И каква по дяволите е грешката, която са прочели. Ако въобще има грешка. Ремък да са и сменяли наскоро? http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=13686 тук има едно сервизно ръководство. В глава Fuel end emissions има подробно стъпка по стъпка как се диагностицират проблеми със запалителната система. Аз такава безразборна подмяна на компоненти, никъде не виждам да е спомената. Редактирано 16 Октомври, 2016 от miromoshev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кирето 15 #21 Отговорено 17 Октомври, 2016 (Редактирано) Автомобила е в официалния сервиз на хонда в Стара Загора. Издирва се 37820 p1j e14 компютър за проба. Аз им намерих 37820 p1j e15 и се оказа че не става. Тази година 1999 имало 2 типа 1,4 мотори. Единия с датчик на коляновия вал, а другия без такъв. Казаха че не се подавал ток към свещите. и им трябва друг комп за проба. Утре ще ходя до София по работа мисля че ако там не намеря тази част ме чака неизбежното. ПС: Ремък не е сменян , според тях проблема не бил механичен а по електрониката. Редактирано 17 Октомври, 2016 от Кирето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #22 Отговорено 17 Октомври, 2016 Само двата коментара над твоя трябваше да те насочат, че проблемът не е нещо особено Звъниш на Фена, изтегляш колата в Дупница и спираш да мяташ пари по "майстори"... Ако не са я разкостили вече и да не е в движение... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
miromoshev 17 #23 Отговорено 17 Октомври, 2016 Колега, ама ти сигурен ли си, че това е официалният сервиз на Хонда? Извинявай за съмнението, ама тъй както го описваш? Една свястна диагноза не могат да дадат. Частите си търсиш сам. Остава само да те накарат сам да си ги смениш, пък те да ти окажат морална подкрепа. Срещу съответното заплащане разбира се. Толкова ли няма други сервизи дето да я закараш? Или пък я слагай на кантара и да идвам да я взимам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове