Божката 2 #1 Публикувано 19 Септември, 2016 (Редактирано) Здравейте колеги! След дълго ходене по мъките и доста пари по майстори, реших да ви споделя странният проблем който имам. Колата(ЦРВ 1997-ма 2000/128кс.) загрява! Когато започне да вдига температурата над работната която познават всички- стрелката е в средата на без 15 по часовник, пускам парно и веднага сваля в нормалното положение. Когато съм в града или при завои на които отнемам от газта или натискам спирачка, срелката скача а когато подам газ, сваля температурата. Пример: Път със 4 спящи полицая през 100 метра! Намалявам на първия и температурата скача от без 15 на без 10, подавам газ след преминаването и температурата веднага пода на без 15! В събота ходих до Пловдив и в неделя се прибрах като през цялото време бях ту на парно ту го спирах но нямах проблем и не е влизала в червеното което ме озадачава, защото си мисля, че ако ще прегрява, за толкова път и с две минавания на Беклемето, трябваше да съм я "убил" тая кола! Държане на Беклемето: Качването на всеки завой със намаляване на скоростта- вдигаше градуси и при излизане от него с подаването на газ, сваляше температурата! При спускане на скорост(автомат е), температурата си седи в нормалното положение от върха до долу! Ходих при много майстори, дори ме убедиха да сменям гарнитура на глава но и това не помогна! Вчера майстор ми каза, че това му прилича на водна помпа и днес ще видя да я сменя! Смених капачка но поръчах и оригинална от Бултрако която чакам във вторник. Поздрави на всички! П.п. Термостата е ок и си работи, парно си има, радиатора си загрява равномерно! Перките се включват но според мен не охлаждат но ако подам газ на спряла и сложена на паркинг кола, охлажда Редактирано 19 Септември, 2016 от Божката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #2 Отговорено 19 Септември, 2016 Здрасти колега, ти си почнал по обратния ред, лошо е за джоба После ще излезе, че Хондите много проблемни и скъпи ремонти ей заради такива майстори... По принцип при охладителната система се почва с обезвъздушаване, капачка, термостат и т.н. водна помпа и гарнитура в краен случай... На празен ход как е температурата след като загрее колата? Вентилаторът включва ли се? Парното усилва ли се като дадеш газ? едит : все едно си ми прочел мислите и си редактирал мнението В такъв случай може да е наистина водна помпа, но си мисля, че можеш да имаш и запушване на радиатора. Симптомите са на нарушена циркулация на охладителната течност, тя чиста ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Божката 2 #3 Отговорено 19 Септември, 2016 може да е наистина водна помпа, но си мисля, че можеш да имаш и запушване на радиатора. Симптомите са на нарушена циркулация на охладителната течност, тя чиста ли е? Нищо не разбирам от автомобили но и на мен ми се върти, че нещо не циркулира охладителната течност. Вчера още реших, че ще ги карам да свалят радиатора за промивка или за нов. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #4 Отговорено 19 Септември, 2016 Още една причина да грее - неправилно свързани маркучи на изпарителя на газовата уредба, ако имаш такава. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #5 Отговорено 19 Септември, 2016 Още една причина да грее - неправилно свързани маркучи на изпарителя на газовата уредба, ако имаш такава. Да, но нямаше ли веднага да го удари в парното - да му слабее? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koko__2002 32 #6 Отговорено 19 Септември, 2016 (Редактирано) Колега този пост сякъш аз съм го писал имам абсолютно същия проблем. Появи се внезапно при едно прибиране от Варна по магистралата. Смених капачка и термостат НО пак когато си поиска го прави. Ходих до Петрич и обратно и за 1000 и повече километра само 2 пъти когато си реши го направи. И аз вече почвам да си мисля, че водната помпа е сдала багажа. Пиши след смяна имали подобрение. П.п.:При мен не може да е от неправилно свързан изпарител, т.к. вече 5 години я карам на газ и чак сега ми излезе този проблем. Редактирано 19 Септември, 2016 от koko__2002 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_pop 64 #7 Отговорено 19 Септември, 2016 Още една причина да грее - неправилно свързани маркучи на изпарителя на газовата уредба, ако имаш такава. Може ли уточнение как се свързват неправилно маркучите на на газовата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koko__2002 32 #8 Отговорено 19 Септември, 2016 Да ти "хванат" охлаждането от байпаса на главата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Божката 2 #9 Отговорено 20 Септември, 2016 (Редактирано) Капачката дойде! Газта е вързана правилно, преди да я сложа доста четох за проблема с неправилното свързване. Утре я карам в сервиз за промивка на радиатора и за смяна на водна помпа! Ще пиша какво става, затова направих темата за да получа консултация на проблема и да е полезна за в бъдеще на някой. Редактирано 20 Септември, 2016 от Божката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_pop 64 #10 Отговорено 20 Септември, 2016 Да ти "хванат" охлаждането от байпаса на главата. И ако изпарителя се свърже последователно на този байпас,какъв е проблема? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hri100p3n43v 3 #11 Отговорено 21 Септември, 2016 Напомня ми на моят проблем с Акорд-а при нормално загрял двигател стрелката странно бързо се качваше до максимума, че и над него и без да правя каквото и да е си се връщаше до нормалното положение. Нямаше надути маркучи или каквито и да е признаци на прегряване и затова си карах така известно време. Веднъж когато стрелката скочи пак над максимума инстинктивно ударих таблото над уреда за температурата и тя веднага се върна на нормалната си позиция. В последствие смених уредите и никога повече не се случи това. Имам и клип как бия таблото ако някой иска ще се постарая да го кача. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #12 Отговорено 26 Септември, 2016 (Редактирано) Да ти "хванат" охлаждането от байпаса на главата. И ако изпарителя се свърже последователно на този байпас,какъв е проблема? Проблема е че термостата не се грее нормално, и отваря доста по късно предвид постъпващата вече поохладена течност която е минала първо през изпарителя. Пробвай и ще видиш , сега зимата по няма да имаш проблеми, но лятото по балкан или в града ще береш ядове. Де се вика всички сме минали по тоя път. А на колегата от сега му казвам че не е водна помпа и няма и как да бъде, промивка на радиатора няма да помогне иска нов. Но всичко това опитния механик би го доказал преди да се изсипят пак едни грешни пари било то за радиатор или за водна помпа. Редактирано 26 Септември, 2016 от Слави CR-V 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове