Jump to content
goldbyrk

Педал съединител

Recommended Posts

Здравейте. От около година,педала на съединителя постепенно започна да омеква. Това се случва,когато колата не е карана. При енергично напомпване на педала,дори и при неработещ двигател,педалът постепенно се стяга и предавките започват да си влизат нормално. Иначе не иска да отделя. Някакви идеи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някоя от помпите изтърва.Сложи човек да гледа работната дето е на съединителя като помпиш дали постепенно се увеличава хода и .Може и като заначало да смениш течноста на самотек от пробката на работната помпа ,пълниш веднъж -два пъти резервоарчето докато се полуизпразни и завиваш пробката .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Протекла е горната помпа.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма течове никъде, не се губи течност. При студено време проблема е доста по изявен. Чува се леко скърцане в предната част в коша, при леко плавно натискане или отпускане на педала.Течността не е сменяна скоро, но има хляб още в нея. Проблемът е още преди смяната на настоящата течност.

Редактирано от goldbyrk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може някоя от гумичките в помпите да прави мизерия.Да не държи налягането на течността

Редактирано от aleksandur
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също клоня към това, но не съм сигурен. Съмнявам се в долната помпа. Педала преди да го напомпя, има много голям празен ход надолу и малък работен ход, който е недостатъчен за да се смени предавката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реглаж не ми е нужен. Като се напомпти няколко пъти и всичко си идва на мястото. Проблема не е в позицията на педала...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А в помпата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо според теб, е горната а не долната помпа?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто предполагам досега на 10 горни сменям една долна

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си смених горната помпа (зад педала). За сега всичко е ОК, ще изчакам да видя дали проблемът ще се прояви отново. Има нещо обаче, което се чуваше и преди интервенцията- скърцане, при бавно натискане и отпускане на педала. Чува се откъм двигателният отсек. Дали това е от другата помпа, или някъде от съединителя? Като се замисля, май няма какво да и скърца на помпата...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука има описана процедура по реглаж .http://honda-tech.com/forums/acura-integra-6/how-do-you-adjust-clutch-engagement-point-2196904/

Нещо на майчин език няма ли??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има - оста на помпата се върти свободно. Завита е за планката на педала, като се  развива или завива, се променя дълбочината/хода на работата и. Първо, трябва да се развие гайката, с която се фиксира оста.

 

п.п. Моят проблем е явно често срещан и вероятно се дължи на вилката на съединителя. 

Редактирано от goldbyrk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има - оста на помпата се върти свободно. Завита е за планката на педала, като се  развива или завива, се променя дълбочината/хода на работата и. Първо, трябва да се развие гайката, с която се фиксира оста.

:punk:  :punk:  :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скърцането се оказа от самият педал вътре в купето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като уж проблемите изчезнаха, времето захладня и  се появиха отново с пълна сила! Този път, педалът хлътна до долу и едвам се съживиха помпите. Тъй-като, наскоро си бях взел от колега, комплект втора ръка горна и долна помпи, реших да демонтирам и долната помпа. Моята горна имаше износване на гумичките, но имаше хляб в нея още, но все пак сложих другата като по-читава. Демонтирах долната помпа и извадих буталото. Едната гумичка беше доста сцепена и веднага стана ясно какво се случва. Корпусът беше в безупречно състояния, а тази на колегата пък, имаше здраво бутало с гумички и износен корпус. От двете сглобих една и сега педалът се държи перфектно. До сега никога не е бил толкова стегнат, а досадното скърцане, изчезна с тази подмяна. Явно все пак, проблемът при мен е бил в долната помпа. Предстои смяна на съединителя.

Редактирано от goldbyrk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...