goldbyrk 202 #1 Публикувано 13 Септември, 2016 Здравейте. От около година,педала на съединителя постепенно започна да омеква. Това се случва,когато колата не е карана. При енергично напомпване на педала,дори и при неработещ двигател,педалът постепенно се стяга и предавките започват да си влизат нормално. Иначе не иска да отделя. Някакви идеи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #2 Отговорено 13 Септември, 2016 Някоя от помпите изтърва.Сложи човек да гледа работната дето е на съединителя като помпиш дали постепенно се увеличава хода и .Може и като заначало да смениш течноста на самотек от пробката на работната помпа ,пълниш веднъж -два пъти резервоарчето докато се полуизпразни и завиваш пробката . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #3 Отговорено 14 Септември, 2016 Протекла е горната помпа. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #4 Отговорено 14 Септември, 2016 (Редактирано) Няма течове никъде, не се губи течност. При студено време проблема е доста по изявен. Чува се леко скърцане в предната част в коша, при леко плавно натискане или отпускане на педала.Течността не е сменяна скоро, но има хляб още в нея. Проблемът е още преди смяната на настоящата течност. Редактирано 14 Септември, 2016 от goldbyrk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #5 Отговорено 14 Септември, 2016 (Редактирано) Може някоя от гумичките в помпите да прави мизерия.Да не държи налягането на течността Редактирано 14 Септември, 2016 от aleksandur 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #6 Отговорено 14 Септември, 2016 Аз също клоня към това, но не съм сигурен. Съмнявам се в долната помпа. Педала преди да го напомпя, има много голям празен ход надолу и малък работен ход, който е недостатъчен за да се смени предавката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #7 Отговорено 14 Септември, 2016 Тука има описана процедура по реглаж .http://honda-tech.com/forums/acura-integra-6/how-do-you-adjust-clutch-engagement-point-2196904/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #8 Отговорено 14 Септември, 2016 Реглаж не ми е нужен. Като се напомпти няколко пъти и всичко си идва на мястото. Проблема не е в позицията на педала... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #9 Отговорено 14 Септември, 2016 А в помпата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #10 Отговорено 14 Септември, 2016 защо според теб, е горната а не долната помпа? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #11 Отговорено 14 Септември, 2016 Просто предполагам досега на 10 горни сменям една долна 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #12 Отговорено 17 Септември, 2016 Днес си смених горната помпа (зад педала). За сега всичко е ОК, ще изчакам да видя дали проблемът ще се прояви отново. Има нещо обаче, което се чуваше и преди интервенцията- скърцане, при бавно натискане и отпускане на педала. Чува се откъм двигателният отсек. Дали това е от другата помпа, или някъде от съединителя? Като се замисля, май няма какво да и скърца на помпата... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #13 Отговорено 18 Септември, 2016 Тука има описана процедура по реглаж .http://honda-tech.com/forums/acura-integra-6/how-do-you-adjust-clutch-engagement-point-2196904/ Нещо на майчин език няма ли?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #14 Отговорено 18 Септември, 2016 (Редактирано) Има - оста на помпата се върти свободно. Завита е за планката на педала, като се развива или завива, се променя дълбочината/хода на работата и. Първо, трябва да се развие гайката, с която се фиксира оста. п.п. Моят проблем е явно често срещан и вероятно се дължи на вилката на съединителя. Редактирано 18 Септември, 2016 от goldbyrk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #15 Отговорено 19 Септември, 2016 Има - оста на помпата се върти свободно. Завита е за планката на педала, като се развива или завива, се променя дълбочината/хода на работата и. Първо, трябва да се развие гайката, с която се фиксира оста. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #16 Отговорено 22 Септември, 2016 Скърцането се оказа от самият педал вътре в купето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #17 Отговорено 23 Октомври, 2016 (Редактирано) След като уж проблемите изчезнаха, времето захладня и се появиха отново с пълна сила! Този път, педалът хлътна до долу и едвам се съживиха помпите. Тъй-като, наскоро си бях взел от колега, комплект втора ръка горна и долна помпи, реших да демонтирам и долната помпа. Моята горна имаше износване на гумичките, но имаше хляб в нея още, но все пак сложих другата като по-читава. Демонтирах долната помпа и извадих буталото. Едната гумичка беше доста сцепена и веднага стана ясно какво се случва. Корпусът беше в безупречно състояния, а тази на колегата пък, имаше здраво бутало с гумички и износен корпус. От двете сглобих една и сега педалът се държи перфектно. До сега никога не е бил толкова стегнат, а досадното скърцане, изчезна с тази подмяна. Явно все пак, проблемът при мен е бил в долната помпа. Предстои смяна на съединителя. Редактирано 23 Октомври, 2016 от goldbyrk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове