Jump to content
honda_ks

Тежък волан/хидравлика

Recommended Posts

Здравейте, 

от скоро карам сивик 7-ма генерация, 2004, 1.6 vtec, 5 врати. Моля за съвет, управлението на колата не ми харесва.

Волана става тежък при движение, налага се да правя постоянни корекции, на прав дълъг път. Волана не се връща напълно след завой/не се центрира/. На място се върти сравнително леко, с една ръка създава малко усилие, но при по висока скорост е доста странно и дразнещо, особено когато карам извънградско, по магистрала. Пробвах да покарам и планинско, контрола на волана е тежък и труден, сякаш не отговаря адекватно на командите ми и се сковава. 

Прочетох доста по темата в английският форум-http://www.hondacivicforum.co.uk/19-suspension-tyres-wheels/1436-stiff-steering-help-needed.html

където е описано решение на проблема, което е прекалено просто, за да е истина. Просто трябва да се лубрикира tourque sensor  вътре в купето под педалите, където кормилната колона "пробива" купето.

 

 

 

Според Вас, възможно ли е това да е решение, някой пробвал ли е този метод? Рециклиране на рейката, ще реши ли проблема, и ще направи ли колата нормална за управление?

 

P.S. Има леко чукане в ляво, когато минавам по неравност и гумата влезе в нея, не се чува винаги, само от време на време. Ходовата част е изрядна. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, на някой да му се е случвало едно чукане и връщане на волана при навиване - без значение в дясно или ляво?

Значи, нямаше ток да запали. Подадохме от друга кола и след като потеглих, навивам волана е едно чук...чук - механично връща волана, чак ще ми чупи ръцете. При каране направо няма проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали сте с EPS (електроусилвател на волана). Нещо там ще да е - рейката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип софтуерно е заложено при по -висока скорост да се втвърдява волана за по -добро усещане на пътната обстановка .Светват ли ти някакви лампи на таблото ?Акумулатора ти добре ли е ?Откачи за половин час едната клема за ресет на системите и тествай колата .Ако няма ефект свали акумулатора и го зареди със зарядно напълно и пак тествай.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колеги за бързите отговори.

Там е работата, че в акумулатора няма ток или поне не може да завърти, ако е от него.

Взех ток от друга кола и като запалих и я подкарах, се появи тези - удари (чукания) и самовръщания на волана.

И аз се чудя дали може да е EPS-а и да прави проблема от слаб ток - липса на такъв или е нещо друго.

Въобще не става въпрос за втвърдяване при висока скорост, а за ниска скорост и навит волан.

Удря и чука все едно нещо връща гумите и кормилото се изправя само , дори да го държиш здраво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, направи това, което Борко те посъветва и после дай репорт ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Репорт: :tooth:  Цялата патаклама се оказа от слаб ток в аку-то. След подмяна, всичко си дойде на мястото.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега остана да ни почерпиш с ruil4o,  някой път като се видим ,нали . ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като имам път към Добрич, ще пиша.  :thumbs1:

Иначе, смяната на аку-то така или иначе беше неизбежна. Мен ме хвана страх от лопането в кормилната уредба и след 500 м. я върнах на паркинга.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...