honda_ks 13 #1 Публикувано 8 Август, 2016 Здравейте, от скоро карам сивик 7-ма генерация, 2004, 1.6 vtec, 5 врати. Моля за съвет, управлението на колата не ми харесва. Волана става тежък при движение, налага се да правя постоянни корекции, на прав дълъг път. Волана не се връща напълно след завой/не се центрира/. На място се върти сравнително леко, с една ръка създава малко усилие, но при по висока скорост е доста странно и дразнещо, особено когато карам извънградско, по магистрала. Пробвах да покарам и планинско, контрола на волана е тежък и труден, сякаш не отговаря адекватно на командите ми и се сковава. Прочетох доста по темата в английският форум-http://www.hondacivicforum.co.uk/19-suspension-tyres-wheels/1436-stiff-steering-help-needed.html където е описано решение на проблема, което е прекалено просто, за да е истина. Просто трябва да се лубрикира tourque sensor вътре в купето под педалите, където кормилната колона "пробива" купето. Според Вас, възможно ли е това да е решение, някой пробвал ли е този метод? Рециклиране на рейката, ще реши ли проблема, и ще направи ли колата нормална за управление? P.S. Има леко чукане в ляво, когато минавам по неравност и гумата влезе в нея, не се чува винаги, само от време на време. Ходовата част е изрядна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LedZep 8 #2 Отговорено 13 Август, 2017 Колеги, на някой да му се е случвало едно чукане и връщане на волана при навиване - без значение в дясно или ляво? Значи, нямаше ток да запали. Подадохме от друга кола и след като потеглих, навивам волана е едно чук...чук - механично връща волана, чак ще ми чупи ръцете. При каране направо няма проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #3 Отговорено 13 Август, 2017 Нали сте с EPS (електроусилвател на волана). Нещо там ще да е - рейката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #4 Отговорено 13 Август, 2017 По принцип софтуерно е заложено при по -висока скорост да се втвърдява волана за по -добро усещане на пътната обстановка .Светват ли ти някакви лампи на таблото ?Акумулатора ти добре ли е ?Откачи за половин час едната клема за ресет на системите и тествай колата .Ако няма ефект свали акумулатора и го зареди със зарядно напълно и пак тествай. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LedZep 8 #5 Отговорено 13 Август, 2017 Мерси колеги за бързите отговори. Там е работата, че в акумулатора няма ток или поне не може да завърти, ако е от него. Взех ток от друга кола и като запалих и я подкарах, се появи тези - удари (чукания) и самовръщания на волана. И аз се чудя дали може да е EPS-а и да прави проблема от слаб ток - липса на такъв или е нещо друго. Въобще не става въпрос за втвърдяване при висока скорост, а за ниска скорост и навит волан. Удря и чука все едно нещо връща гумите и кормилото се изправя само , дори да го държиш здраво. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 54 #6 Отговорено 13 Август, 2017 Добре, направи това, което Борко те посъветва и после дай репорт Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LedZep 8 #7 Отговорено 16 Август, 2017 Репорт: Цялата патаклама се оказа от слаб ток в аку-то. След подмяна, всичко си дойде на мястото. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #8 Отговорено 16 Август, 2017 Сега остана да ни почерпиш с ruil4o, някой път като се видим ,нали . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LedZep 8 #9 Отговорено 18 Август, 2017 Като имам път към Добрич, ще пиша. Иначе, смяната на аку-то така или иначе беше неизбежна. Мен ме хвана страх от лопането в кормилната уредба и след 500 м. я върнах на паркинга. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове