barsi 265 #1 Публикувано 7 Август, 2016 Здравейте, Имам следния проблем. Карам Ф18б2, 2001г Уреда на таблото за бензина периодично се " изключва " . Налага се да го почукам и се оправя. До кога- той си знае. Карам на газ и за това го бях поотсвирил. Днес обаче, забелязах, че и този на водата ми го направи- отиде най-горе на работеща кола. В неработеща и двата са на нула, не е като на сивик. Втория си е важен и реших да се заема с проблема. Чукнах 1-2 телефона, в т,ч, и на брат ми, че е любител с нисковолтова електроника и разбрах, че трябва да се свали таблото и да се прави.Молбата ми, ако някой знае къде и какво да се гледа ще съм му благодарен, че да не се лутаме, а направо да пазарувам каквото е нужно и да се прави. . Не ми се купуват чифт уреди и да се прави тепърва. Подсветката на пробега не ми бачка и там, ако имате яснота кое и как. Приемам и оферти, ако има някой от вас, който го е правил и се намира из Софийско равно поле и му се занимава да дойда и да го направи- от мен кеш-а . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #2 Отговорено 8 Август, 2016 Провери на първо място буксите на входящите кабели,не е изключено да имаш студени спойки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #3 Отговорено 22 Август, 2016 Решен е проблема. Имаше студени и напукани спойки. Вече ги няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.OFF 539 #4 Отговорено 14 Ноември, 2016 И при мен го има същия проблем с уреда на температурата. Има ли неравности по пътя ... губи "сцепление" Един шамар го оправя , ама периодично си почива ... ти като отвори таблото имаше ли видимост към уреда ?! Лесно ли се случи интервенцията ?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #5 Отговорено 17 Ноември, 2016 (Редактирано) Относително лесно. Отидох на професионален жичкар и го оправи. Свали таблото, презапои нещата, където не му харесват, монтира го обратно и от тогава няма ядове. Същия тоя ми прави и лентовия кабел. Обеща да ми пръсне с контактен спрей и потенциоментъра на касетофона, че не остана време го свали тогава, ама май аз ще трябва да го наравя... Иначе като специфика на процеса не мога да помогна. Роската ми показва какво е направил,ама не го отразих много много. За по малко от час вече нямаше проблем. Уви, наложи се да бягам преди да погледне касетофона. Редактирано 17 Ноември, 2016 от barsi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.OFF 539 #6 Отговорено 4 Декември, 2016 Днес отремотирах и мойто табло. Операцията е относително проста , таблото се сваля изненадващо лесно. После се демонтира задния капак , за да има достъп до платката.Конкретно при мен студената спойка беше на едното краче на уреда за температура.Доста постно са запоени уредите , затова ги празапоих всичките , да знам че съм отметнал тоя проблем с други уреди. Направо изключих да прасна една снимка ... ми тфа е ! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
acc_f20b6 0 #7 Отговорено 22 Януари, 2017 (Редактирано) Подскажете,как точно махнахте челната пластмаса? Развих 3-те винта над километража.. И се почна едно дърпане, едно пукане и се отказах..Моета е модела с навигация и гледам, тая пластмаса край няма? Не посмях да дърпам,че да не се пръсне.Стрелката на температурата ми прави чалъми...Та, кажете как да я смъкна тази кора, та да стигна до вътрешностите? Редактирано 23 Януари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobchoo 139 #8 Отговорено 23 Януари, 2017 (Редактирано) Ами добре си почнал колега. Отвиваш ги трите болта и се подготвяш за дърпане. Не ползвай отвертки и там подобни, защото таблото е меко и ще оставиш следи. От ляво имаш ключове за темпомата и фаровете, трябва да ги измъкнеш. От дясно аварийните, също. Дърпането почва от горе. Самата пластмаса е еластична. Ето ти примерни снимки: http://forum.samnaprawiam.com/car-audio-zamiana-bose-kaseciaka-na-inne-cd-honda-accord-vt811.htm Внимание! Самото табло има едни гумени тампони, които ако паднат вътре, ще е голямо ровене! Идеята е да не ти потракват уредите . Редактирано 23 Януари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
acc_f20b6 0 #9 Отговорено 27 Януари, 2017 Мерси за инфото,утре се залавям. Моята е с десен геврек, значи всичко ще е на обратно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobchoo 139 #10 Отговорено 29 Януари, 2017 Да, точно така! Успех и качи снимки на етапите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Д.Методиев 8 #11 Отговорено 27 Март, 2017 Мога да добавя ,че зад средното копче, където се регулират фаровете, също има 1 винт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове