Jump to content
barsi

Ремонт уреди на табло ?

Recommended Posts

Здравейте, 
Имам следния проблем. Карам Ф18б2, 2001г

 

Уреда на таблото за бензина периодично се " изключва " . Налага се да го почукам и се оправя. До кога- той си знае. 
Карам на газ и за това го бях поотсвирил. 

Днес обаче, забелязах, че и този на водата ми го направи- отиде най-горе на работеща кола. В неработеща и двата са на нула, не е като на сивик.

Втория си е важен и реших да се заема с проблема. Чукнах 1-2 телефона, в т,ч, и на брат ми, че е любител с нисковолтова електроника и разбрах, че трябва да се свали таблото и да се прави.
Молбата ми, ако някой знае къде и какво да се гледа ще съм му благодарен, че да не се лутаме, а направо да пазарувам каквото е нужно и да се прави.  . Не ми се купуват чифт уреди и да се прави тепърва. 
Подсветката на пробега не ми бачка и там, ако имате яснота кое и как.  

 

Приемам и оферти, ако има някой от вас, който го е правил и се намира из Софийско равно поле и му се занимава да дойда и да го направи- от мен кеш-а . 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери на първо място буксите на входящите кабели,не е изключено да имаш студени спойки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Решен е проблема. Имаше студени и напукани спойки. Вече ги няма. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен го има същия проблем с уреда на температурата. Има ли неравности по пътя ... губи "сцепление"  :punch:

Един шамар го оправя , ама периодично си почива ... ти като отвори таблото имаше ли видимост към уреда ?! 

Лесно ли се случи интервенцията ?! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относително лесно. Отидох на професионален жичкар и го оправи. Свали таблото, презапои нещата, където не му харесват, монтира го обратно и от тогава няма ядове. 
Същия тоя ми прави и лентовия кабел. Обеща да ми пръсне с контактен спрей и потенциоментъра на касетофона, че не остана време го свали тогава, ама май аз ще трябва да го наравя... 

Иначе като специфика на процеса не мога да помогна. Роската ми показва какво е направил,ама не го отразих много много. 
За по малко от час вече нямаше проблем. Уви, наложи се да бягам преди да погледне касетофона. 

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес отремотирах и мойто табло. Операцията е относително проста , таблото се сваля изненадващо лесно.

После се демонтира задния капак , за да има достъп до платката.Конкретно при мен студената спойка беше на едното краче на уреда за температура.Доста постно са запоени  уредите , затова ги празапоих всичките , да знам че съм отметнал тоя проблем с други уреди.

Направо изключих да прасна една снимка ... ми тфа е ! :)

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Подскажете,как точно махнахте челната пластмаса? Развих 3-те винта над километража.. И се почна едно дърпане, едно пукане и се отказах..Моета е модела с навигация и гледам, тая пластмаса край няма? Не посмях да дърпам,че да не се пръсне.Стрелката на температурата ми прави чалъми...Та, кажете как да я смъкна тази кора, та да стигна до вътрешностите?

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами добре си почнал колега. Отвиваш ги трите болта и се подготвяш за дърпане. Не ползвай отвертки и там подобни, защото таблото е меко и ще оставиш следи. От ляво имаш ключове за темпомата и фаровете, трябва да ги измъкнеш. От дясно аварийните, също. Дърпането почва от горе. Самата пластмаса е еластична.

Ето ти примерни снимки:

http://forum.samnaprawiam.com/car-audio-zamiana-bose-kaseciaka-na-inne-cd-honda-accord-vt811.htm

 

Внимание! Самото табло има едни гумени тампони, които ако паднат вътре, ще е голямо ровене! Идеята е да не ти потракват уредите :).

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за инфото,утре се залавям. Моята е с десен геврек, значи всичко ще е на обратно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, точно така! Успех и качи снимки на етапите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да добавя ,че зад средното копче, където се регулират фаровете, също има 1 винт. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×