bright 0 #1 Публикувано 30 Юли, 2016 Напоследък по сайтовете излизат доста хибридни версии на Honda Jazz на прилични цени. Нивото на оборудване на тези автомобили е доста високо и автоматичната скоростна кутия ме изкушава много! Знам, че гаранцията на батериите е седем години - т.е. за автомобил от 2011 гаранцията е до 2018 - дали това означава, че следва задължителна смяна? Чета по чуждите форуми, че ако батерията не е ОК, Джаз-ът изобщо не може да запали! Имате ли повече инфо по въпроса? Освен това има ли разлика в скоростните кутии в стандартните версии и тези на хибридите? Един познат със служебна Джаз - автоматик ми твърди, че като даде рязко газ на кръстовище, колата "забива" и много бавно превключва ... И пак предварително благодаря за съветите! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #2 Отговорено 1 Август, 2016 хонда jazz е с така наречената безстепенна кутия CVT. За хибрида не знам. Някак си още не изглежда достатъчно надеждна система, че да стане масова. Така ускорява колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pepur 175 #3 Отговорено 1 Август, 2016 Drone,извинявай човек,но това вообще не е поколението което го вълнува човека.1.5 е за друг пазар. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #4 Отговорено 1 Август, 2016 Добре, да поясня, това клипче съм го показал за да види как работи CVT при ускорение. Принципа на работа на самата скоростна кутия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_m 271 #5 Отговорено 1 Август, 2016 (Редактирано) На Джаза след 2008 година се монтират два вида автоматични скоростни кутии: - на първите, до 2010г. мисля, се слага роботизирана 6 ск. кутия, и тя прави забивания при ускорение /такава има на Джаза на жена ми и за това съм я научил при изпреварва ръчно да превключва/. Води се iShift! - след тези проблеми, на произвежданите от 2010 слагат вариатор, предполагам подобен на първата генерация. Предполагам, /а и като гледам лоста на скоростите/ най-вероятно хибридите са с вариатор и не би трябвало да имат проблемите на роботизираната! Редактирано 1 Август, 2016 от ivan_m Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 88 #6 Отговорено 19 Март Да събудя малко темата.... Има ли някой който се е престрашил и купил Джаз 2012 - 2015 хибрид? Да сподели малко впечатления от колата и поддръжката. Имам мерак за такава, но ме притеснява проверката на състоянието на батерията, евентуално сервиз където да подменят батерията ако се наложи, както и доагностика на CVT кутията.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PiToMeN 75 #7 Отговорено 22 Март Имам Jazz хибрид. Но е 2021г - Crosstar e-HEV без скоростна кутия. Страхотна кола. За по-старите нищо не мога да кажа. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_m 271 #8 Отговорено 24 Март Старите хибриди /Джаз и Сивик/ са меки хибриди и не са много ефективни. Актуалният Джаз е истински /FULL/ хибрид и е много хубава кола, но още е много скъп и втора употреба. По-добре е да се вземе Джаз с класическия двигател и CVT, няма нужда от усложнения със стари батерии, а и без особена ефективност. Аз тествах един произведен 2016 година преди време и останах много доволен от състоянието му, беше като нов, само на 16000км., но после смених концепцията и взех Хонда е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 88 #9 Отговорено 24 Март (Редактирано) Благодаря на включилите се. Е, аз скочих в Джаза и купих един хибрид 2015. На фона на всичко което видях с конвенционален двигател и CVT (ръжда навсякъде, наводнявани, ритащи кутии (те тези са така ) и т.н. и т.н., този конкретния ми хареса много. Ще видим какво ще излезе от цялата работа. Поне ще мога да споделя от първо лице инфо на други нуждаещи се. Поздрави. Редактирано 24 Март от tanas4o_ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PiToMeN 75 #10 Отговорено 25 Март Извънградско без магистрала ще ти пада до 3.8~4.0 разходът, а в града си твърдо 6+. Много безаварийни километри пожелавам, ако искаш да тестваш батерията в какво състояние е без диагностики. Караш я да зареди чертичките догоре и от спряло ускоряваш до 100 душманската. НЕ трябва да падаш под 3 чертички като си на 100км/ч. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 88 #11 Отговорено 6 Април @PiToMeN благодаря за включването относно Джаза. Карал си ли такъв? Питам защото вече го търкалям достатъчно дълго време и постоянно изскачат въпроси. А тук във форума май няма други с такъв джаз, или поне не пишат. А за разхода, странна и донякъде неприятна работа - уж трябваше в града да е икономичен, а пък де факто извън града е такъв. При мен извън града е около 4.5, а в града под 7 не пада, колкото и да галя педала, за експеримента. И този старт/стоп направо влудява, за една маневра за паркиране, я гаси поне 2 пъти. А отгоре на всичко май не мога да го изключа. От контролите в колата със сигурност, а май и през HDS не може. Продължаваме да се опознаваме с колата..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PiToMeN 75 #12 Отговорено 12 Април Да, карах такъв от Плевен до Пловдив в помощ на колега, който го купи преди 2 години от там. 2013г внос от Словения. Мисля, че го водят 1,3 Hybrid + IMA(Integrated Motor Assist). Сравнително стара технология и е много важно батерията в какво състояние е. Но тъй като не съм го притежавал, не мога да кажа много за колата. На прибиране извънградско даде 4,2/100. Обаче градското е твърдо 6+ особено за Пловдив, където всичко е в ремонт и задръстванията са брутални. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове