K1r1L 860 #1 Публикувано 16 Юли, 2016 Така проблема е следния понеже от доста време виждам ... аномалии в извънградския пробег ... Горивната ми смес почва мнгоо да обогатява след опредлен период на каране магистрално най вече . ДНЕс разбрах ,че температура на изпарителя пада страшно бързо и много... говоря от подрядъка на 52 градуса и за няма 3-4 мин на 25 (примерно при скорост 120-30). В КОЕ е проблема ,че се случва този огромен ПАД на тази температура . ИЗпарителя е сравнително нов, газовите инежектори са на около година , филтъра е сменен цялата газова магистрала е нова,датчика на температура е на 2 месеца . (А понеже пробвах и друго .. извадих темп. датчика от изпарителя и го подпрях на капака на клапаните и така карах да пробвам .. тази температура пак пада ,през програмата го пише VAPOR TEMPERATURE . КОлата е хонда Цр-в 1 ген, газовото АГ ЗЕНИТ . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 442 #2 Отговорено 17 Юли, 2016 (Редактирано) Проблема ти е в изпарителя най-вероятно. Температурата пак ти пада, защото този датчик на изпарителя, дето си го развил, следи температурата на антифриза и казва на компа кога да обърне на газ. На рейката трябва да имаш още един температурен датчик(може и той да прави парчета, но силно се съмнявам), който ти следи температурата на изпарената газ. За да си сигурен в датчика, когато ти покаже толкова ниска температура на изпарената газ, просто спри и пипни рейката, ако е студена, значи изпарителя ти издъхва поради ред причини. Какъв ти е модела на изпарителя? Редактирано 17 Юли, 2016 от jijane Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #3 Отговорено 17 Юли, 2016 (Редактирано) Точно поради тази причина смених стария ..проблема Не е в изпарената газ а температурата на водата .перките включват то показва 25 30 градуса . kms gold с двоино захранване. Редактирано 17 Юли, 2016 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 442 #4 Отговорено 17 Юли, 2016 Ако е датчика на изпарителя би трябвало да е vaporiser temperature, а vapor са си пари. Аз така тълкувам съобщението, което ти си постнал. Като стане така просто пипни рейката дали е студена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #5 Отговорено 17 Юли, 2016 Така днес закачих лаптопа преди да запалая и ..."новия"датчик показа температура +10 градуса при външна +29.........сложих веднага стария и показа + 29 и опресняваше поне два пъти по бързо градусите. Взе да включва много по бързо на газ!.... В града температура 70- 2градуса извън града със скорост 130-40 45-50гр. . За момента така я оставям. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #6 Отговорено 18 Юли, 2016 Може да е от термостата колега! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #7 Отговорено 18 Юли, 2016 А самия изпарител къде ти се намира ? Принципно се влияе от въздушния поток. Честно казано, не съм забелязал да има дертове при мен, но аз лично наливам и карам. Извънградския ми разход си ми е еднакъв и на двете коли и не изпадам в такива подробности. Знам, че има разлика според това какъв вид датчик е зададен в настройките и, че ако съм на място обръща много по- бързо, отколкото в движение, особенно зимата. Това го решават с максимално време на превключване. При мен е 5мин от палене и / или 30гр. Предполагам, че си коригира уредбата времената на база температурата или разликата е пренебрежимо малка. Пробвай да му сложиш на изпарителя някаква преграда. Аз съм го обмислял, но нали не ми прави проблеми и не съм се занимавал... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #8 Отговорено 19 Юли, 2016 Срещу ангренажния ремък се пада от към калника . По нататък и щит ще му направя и термостата ще сменя за всеки случай .Обичам всичко да ми е на ниво. А при мен се получава като карам извън града почва да обогатява страшно много заради ..ниската температура на водата дори и с включени.корекции... ЗАсега уж е добре . Тези дни ми предстои пътуване около 1000-1100 км и ще видя как е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #9 Отговорено 20 Юли, 2016 A самата температура на водата как ти е ? В смисъл, стрелката на уреда на таблото, ако ти показва, че всичко е наред най- добре, според мен, да видиш при газаджия, без значение слагалия ти уредбата или друг, дали ти е вързан грамотно и имаш достатъчно дебит. Обикновенно го закачат на мъркуча, който излиза от главата и е най- горещ. След това, ако е необходимо-щит. На прима- виста и парче картон, колко да не го обухва върши работа. п.п. И аз съм перфекционист, като теб. п.п.2 Питах си газаджията за твоя проблем. Според него, обдухването е неминуемо, но дертове със сместта, при достатъчно дебит на вода не трябва да има. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #10 Отговорено 21 Юли, 2016 KME Gold е страхотен редуктор,стига да не е копие или менте ,боядисано с жълто.Водната му риза има огромна площ,нищо ,че е с малко сечение и е абсурд да изстива.Предполагам ,че измерването е грешно или захранването му с вода е редуцирано нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове