Emicha 1864 #1 Публикувано 14 Юли, 2016 (Редактирано) Та днес го чух, да присвирва и издава странни звуци,подобни като на заминал лагер. Не съм сигурен, но дали шайбата му не беше демпферна? Дали от нея не се получава това свирене? Ако някой е запознат и е имал този проблем, нека сподели. А така също,има ли някакъв чалъм за свалянето и изваждането му,че малко тесничко ми се вижда там и майче ще падне разглобяване? Редактирано 14 Юли, 2016 от Emicha Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kaloian311 18 #2 Отговорено 14 Юли, 2016 Преди три седмици свалях на моето ЦРВ-3,сватбата беше голяма,алтернатора е заврян м/у хидравличната помпа и компресора на климатика.При моето се сваляха фар,подкалник,броня,греда и др,и ДА демферна е шайбата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1864 #3 Отговорено 14 Юли, 2016 При 3-та ген. може и да се опрости малко процедурата. Не е необходимо да се свалят бронята фара, греда и т. н. а само да се разкачи казанчето на хидравл. течност, на антифриза и да се развие предния тампон на двигателя, след което ,леко двигателя се надига и алтернатора минава над рога и се измъква.Вече е пробвано на едно такова. Не знам дали и при 2-ра ген. ще стане така обаче и за това питах. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
topsat 4 #4 Отговорено 15 Юли, 2016 При 3-та ген. може и да се опрости малко процедурата. Не е необходимо да се свалят бронята фара, греда и т. н. а само да се разкачи казанчето на хидравл. течност, на антифриза и да се развие предния тампон на двигателя, след което ,леко двигателя се надига и алтернатора минава над рога и се измъква.Вече е пробвано на едно такова. Не знам дали и при 2-ра ген. ще стане така обаче и за това питах. Може и още да се опрости.При мен я смениха без да свалят алтернатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1864 #5 Отговорено 15 Юли, 2016 (Редактирано) Може ли малко подробности, как точно я смениха ,без да свалят алтернатора? Може би имаш в предвид, че са го разкачили , леко са го извъртели и са сменили шайбата без да го вадят от коша. И аз го мислех този вариант, но така и така ще се разкачва от блока, та ми се щеше да го извадя и да му направя цялостна профилактика, а не само да сменя въпросната шайба. Иначе днес умувах над вариантите, как с най-малко разглобяване да се измъкне и си мисля ,че ако се откачи ЕГР клапана и тръбите зад него / 10-на гайки са/, може и да се получат нещата и да излезе нагоре. п.п. Само за уточнение - шайбата не се води демпферна, а фрайлауф. Редактирано 15 Юли, 2016 от Emicha 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #6 Отговорено 18 Юли, 2016 Между другото, може да ти свири лагер на оптяжната или паразитната ролка, аз скоро ги сменявах. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1864 #7 Отговорено 18 Юли, 2016 По принцип е възможно, но в случая при мен не е. Паразитната ролка отдавна е изхвърлена / с късия ремък съм/ обтяжната е сменена скоро , а и успях да локализирам шума точно от алтернатора. Само не разбрах дали шума идва от тази шайба, или от някой от вътрешните лагери. Друг е въпроса ,че вече няколко дни няма грам шум и се чудя дали тези дни да се заемам с ремонта, / така и така шайбата я купих/ или да изчакам до следващото обаждане? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverSnow 1 #8 Отговорено 21 Юли, 2016 Здравей, При мен беше именно от шайбата на алтернатора - не се справих с копиране на темата, но същата е със заглавие "Шум в двигаля на CRV 2006 2,2 CDTV", по която си дискутирал. На по късен етап шума се засилва, доста по отчетлив е, т.е. мож да изчакаш, ако не си сигурн. Поздрави, Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1864 #9 Отговорено 28 Юли, 2016 Днес намерих малко време и смених въпросната шайба/ролка/ на алтернатора. Както предположих, след като свалих Егер клапана и тръбите към него и една планка която пречеше на тръбите да излязат, с малко чалъм , алтернатора си излезе отгоре.Тясно и неудобно е развиването на самия алтернатор, но с търпение се получават нещата. Егера и тръбите, учудващо бяха много чисти, с леко изключение на малката тръба и то от едната страна, / страната от към двигателя/ , на самия фланец. Очаквах да има много, но нямаше - абе нищо фрапиращо. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1864 #10 Отговорено 29 Юли, 2016 (Редактирано) Вчера нямах възможност, затова сега качвам няколко снимки, за вчерашната смяна. Шайбата се развива само с шестограм 17, но с пистолет на въздух: Ето го и Егера и тръбите: Малката тръбичка и нагара който на снимката изглежда много, но не е: Съответно срещуположния отвор: И другите два отвора на блока: Редактирано 29 Юли, 2016 от Emicha 10 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #11 Отговорено 29 Юли, 2016 Не ми дава да ти пусна 2 плюсчета Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paruchev 15 #12 Отговорено 8 Октомври, 2018 Емича, аз имам също някво смотано виене на моменти, мастора каза, че било от алтернатора, но не можел да предположи дали е от шайбата или лагера, ма не му се занимавало, че много имало за разглобяване, а и исках да си поръчам оригинална шайба и лагер и в тоя момент хептен ме отряза, та сега търся кой може да го погледне тоя алтернатор и ако са тия неща да ги смени с частите, които искам... Маркони дали се занимава с такива неща, че Русе ми е близко....? А и тампоните на предните носачи трябва да сменя... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #13 Отговорено 16 Октомври, 2018 Шайбата на алтернатора е, сменявай я и ще се оправи. И аз тези дни я сменях, майстора каза, че е бил голям гърч да го извади, но го е сменил. Вече трети ден, не се чуват странни шумове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paruchev 15 #14 Отговорено 19 Октомври, 2018 Не им се разглобява бе, да им се навиди майсторите..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paruchev 15 #15 Отговорено 19 Октомври, 2018 На 16.10.2018 г. at 11:51, cucy написа: Шайбата на алтернатора е, сменявай я и ще се оправи. И аз тези дни я сменях, майстора каза, че е бил голям гърч да го извади, но го е сменил. Вече трети ден, не се чуват странни шумове. Колко пара ти взе твоя мастор за шайбата на алтернатора да я смени, да сравня с цената де ми искат в Хонда, че накрая май там ша ида. Колко пари взе шайбата и ква сложи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #16 Отговорено 22 Октомври, 2018 Шайбата реших да е INA - 110лв. А за майстора въобще не е база за сравнение щото е приятелче и ми взе само 40кинта. А в Хонда колко искат, че ми е интересно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paruchev 15 #17 Отговорено 22 Октомври, 2018 130 лева за оригиналната шайба, не знам защо си направил този компромис за 20 лева и 100 лева за смяната. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #18 Отговорено 23 Октомври, 2018 Не съм проверявал в Бултрако, защото не искам да имам нищо общо с тях. А и честно да ти кажа, съм сигурен, че тая шайба, няма да я сменя повече докато колата е при мен, каквато и да сложа. Между другото, независимо, че е от Бултрако, на нея няма да пише Хонда, ще е произведена от някоя фирма, която работи с Хонда, така, че за 130лв може да ти продадът шайба, която реално струва 50-60лв. По-лошото, е че няма и да разбереш нито на коя фирма е, нито дали са я сменили въобще. ;-) 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Narmag 0 #19 Отговорено 24 Януари, 2019 Здравейте колеги! И аз имах въпросното виене от алтернатора (2003 бензин, автоматик) и се появи след минаване малко по-бързо на легнал полицай. Колата виеше буквално, сякаш нещо влачи, също и почукваше и скърцаше от алтернатора. 3 дни се каних да намеря време да я заведа на сервиз, заради особено тревожния звук и изведнъж изчезна на 4-тия ден. Сега работи тихо, както и когато я купих. Възможно ли е да се е наместило нещото в алтернатора или да се е почупило съвсем? Вече 2-ри месец я карам нон стоп без проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
isullivan 166 #20 Отговорено 24 Януари, 2019 (Редактирано) Проблемът е бил преди 2 месеца или преди 4 дена ? Най-добре да ти замерят акумулатора дали зарежда, може да си за рециклиране на алтернатор. Редактирано 24 Януари, 2019 от isullivan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Narmag 0 #21 Отговорено 24 Януари, 2019 Проблема беше общо 4 дена с шума, а вече 2 месеца работи тихо. Та интересно тия работи и шумове, дали е притеснително ако изчезват сами или да си я карам и да си свиркам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове