Jump to content
babuna7777

Поредни проблеми с климатик.

Recommended Posts

Привет на всички в тея жегииии. Карам англичанка 1.4 с климатик та проблема е следният. Когато пусна климатика на духалките ми изкарва 15 градуса по надолу не иска да смъква нооооо когато измеря градусите до изпарителя под жабката градусите падат до 3 4 та въпроса ми е аджеба  може ли кранчето за топлата вода да не ми затваря и да смесва въздуха при положение че има клапа която затваря притока на топъл от студен въздух. При затворена клапа и затворено кранче тоест копчето е дадено само на студено пак радиаторчето ми се стопля така ли трябва да е или изобщо не трябва да влиза топла вода там ,когато е на студено . всички майстори на климатици се хванаха за главата кво да правя вече не знам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

провери си кранчето в коша при двигателя дали е затворено добре обикновено бронята на  жилото се измъква от копчето за топло и студено

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

провери си кранчето в коша при двигателя дали е затворено добре обикновено бронята на  жилото се измъква от копчето за топло и студено

ами уж затваря а като пипна питата на парното радиаторче е топла дори гореща е това не знам така ли трябва да е или не 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Решемието ма проблема е следното знчи кранчето за топлата вода към радиаторчето за парното не затваря на пълно и пропука съвсем леко вода и от там идва проблемът така че сега ще ми трябва такова кранче или някой ако има идея по какъв начин и с какво да го направя нека сподели сега като съм махнал изобщо топлата вода от радиатора климатика направо ще ми откъсне главата от студ. 6 градуса на духалките супер .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ново или втора ръка, поне можеш да го пробваш още при покупката на уста. И добро отрегулиране на жилата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех... Добре, че го има тоя форум!

А и вие колеги сте супер със съветите!  :bg:

Аз от една година си блъскам главата и се чудя що не работи тоя климатик като хората. И по сервизи ходих, и всичко уж е наред, а не духа достатъчно студено... (ама и тия майстори по сервизите, акъл за 5 стотинки нямат, та да се сетят за въпросното кранче).

След като прочетох вчера темата, днес проверих кранчето. Ами не затваря напълно! Като включа на студено, жилото се връща, но рамото на кранчето спира почти в края и трябва да го дръпна с ръка, за да затвори напълно. Сигурно е клеясало или ръждясало. Утре ще го напръскам с WD-40 и дано да се оправи.

Много благодаря на автора на темата за инициативата и на колегите nakata и kvd74 за точните и компетентни съвети!

 

А иначе от къде може да се купи ново такова кранче и жило?

Ако е възможно, дайте производствените номера да търся...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тук съм оградил пластината която притиска жилото от там изкача бронята и не може да затваря кранчето до край  няма смисъл да купуваш нищо просто трябва да разглобиш барчето и да го закачиш бронятаpost-3289-0-32306500-1467915322_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря!

А лесно ли се разглобява барчето?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е много трудно ако знаеш къде са винтовете на есен ще я правя тази процедура и ще направя снимки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте колеги! За да не пускам нова тема свързана с климатиците ще питам тук. Имам проблем с климатика - няма фреон, обаче не е само това. Когато натисна копчето на климатика, съединителя трябва да натисне ролката и се зацепят, съответно и компресора да почне да работи /има масло в него/, но това не се случва. Свалих целия компресор и му подадох 12V, но отново нищо. Разглобих съединителя ролката и бобината и когато подам ток на бобината предполагам, че трябва да си направи магнитното поле и да се лепят метали по нея, но и това не става.. Проверих и съпротивлението и ми показва 3,9-4,0 ома. Въпроса е това нормално съпротивление ли е или бобината ми е окъсила и е за смяна ? 

Редактирано от FreddyGunner

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато в системата ти няма фреон, колкото и да натискаш копчето, компресора ти няма да започне да работи. Нищо, че има масло в него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато в системата ти няма фреон, колкото и да натискаш копчето, компресора ти няма да започне да работи. Нищо, че има масло в него.

 

Да, това ми е ясно. Интересувам се от съпротивлението на бобината за да не хвърлям пари на вятъра. Благодаря все пак!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...