aleks1986 0 #1 Публикувано 19 Юни, 2016 Има ли решение на проблема ,дълготраино. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #2 Отговорено 19 Юни, 2016 Ей с това няма оправия!Дълготрайно колко да е,ако наистина много се постарае твоя майстор до 4-5 год. пак е за правене.Това и ще струва повече.Обаче никой не се старае толкова а гледа бързо да намаца,напръска и бързи кинти в джоба и догодина пак! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #3 Отговорено 19 Юни, 2016 При работата в БГ тая заварка след 1-2 години е цъфнала,че понякога и по-бързо! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #4 Отговорено 20 Юни, 2016 За съжаление в България са малко хората, които си обичат работата... Повечето вършат нещо, за да печелят още повече пари. Като прибавиш, че технологията е сравнително времеотнемаща и трудоемка. Шансовете са по-скоро за немърлива работа. Иначе на сивик 6-та ген. с шибидах й ръждясват веждите почти в края на прага и от страната на стоповете. Продават се готови елементи, който да се заварят. Много е важно обаче да се подготвят добре повърхностите и да е отрязана ръждата. На мен ми сложиха и парафин от вътрешната страна и за сега 1 година мина не е мръднало. Има развита ръжда малко по долната част към самия праг, но те не са го пипали там според мен. Допълнително ще кажа - подкрепяйте хората, който се занимават с това. Тези дето са почтенни и имат чест. Тази работа изисква много труд и скапва здравето, ако човек няма протекция. Аз съм го пробвал, за да тествам и е много труд и много кофти за здравето. Имайте го предвид при определянето на цената. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DragooNArT 12 #5 Отговорено 20 Юни, 2016 Моя сивик беше ужасно ръждясал от зад(не само веждите), направо гредите на който се държаха носачите бяха тръгнали да се скапват, но сполучих на тенекеджия, верно я прави няколко месеца, но през няколко дена го посещавах и си лафихме докато я правеше, та виждах всичко което се случва и колегата ACID BURN е прав... гадна за вършене работа, но човека си я направи до край, изряза долните части на гредите завари по дебела ламарина от заводската там със заварки през няколко сантиметра... абе трябва да си обичаш колата за да си го причиниш тва.. повечето хора биха я засилили към някое дере и у горубляне за следващата 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lifargozi 11 #6 Отговорено 10 Декември, 2020 Сподели координати, къде е този майстор? 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #7 Отговорено 15 Декември, 2020 Корем, кофраж, жена и РЪЖДА тръгнат ли, СПИРАНЕ няма. Трябва ти добър майстор на който да му се занимава. Защото парите са малко а работата пипкава. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lifargozi 11 #8 Отговорено 20 Декември, 2020 Добре че вече хващаме много програми, да се радваме как по света хората от гнила ламарина правят нова кола...А и да разбием мита за трудолюбивия българин - тук от цяла кола една маска трябва да сменят и разправия голяма, майстори големи и нищо не се получи както трябва - луфт огромен около фаровете... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове